AAARGGHHHH.... Casema-troubles

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 09:53

Ben dus net verhuisd en had Casema netjes een brief geschreven dat ik mijn aansluiting ook wilde verhuizen. Nou kreeg ik afgelopen zaterdag een brief van ze. Wat blijkt: ze nemen in mijn nieuwe wijk geen abonnees meer aan, omdat hun capaciteit niet toereikend is (ik had het kunnen weten, er is vorig jaar hier in Utrecht zoveel gedonder over geweest...). Boos!

Grrrr... Nu moet ik vóór 6 juli mijn modem terugsturen en dan zetten ze per 1 juli voorlopig mijn abonnement stop. Zodra er weer capaciteit is, krijg ik uiteraard voorrang op nieuwe kabelabonnees. Maar dat kan wel minstens een jaar duren... Zucht. Frusty

Woensdag ga ik in alle rust m'n nieuwe telefoonaansluiting regelen bij de Primafoon. Meteen maar even informeren of MXstream/ADSL bij mij in de wijk al beschikbaar is, en zo ja, hoe lang het dan duurt voordat ik een aansluiting kan krijgen. Want vanaf eind deze week kan ik dan wel weer internetten via de telefoonlijn, maar echt ideaal is dat niet. Boos!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 10:04

Nou Karin heb goed nieuws voor je. Dit was jouw postcodecheck. *LOL* Party!!


Mxstream en daarmee ADSL wordt vanaf september 2001 leverbaar binnen uw postcodegebied. Daarom bieden wij u de mogelijkheid aan om nu alvast ADSL te bestellen.
KPN dient echter nog wel voor u te onderzoeken of dit technisch haalbaar is, gezien de afstand van uw adres tot de telefooncentrale. Het is namelijk mogelijk dat de ondergrondse telefoonlijn in uw situatie te lang is voor een goed contact met Mxstream. Zodra u een bestelling doet, zal KPN Telecom dit voor u onderzoeken. Binnen 5 dagen na uw bestelling zal Planet Internet u vervolgens hiervan op de hoogte stellen.

Meld u nu direct aan, in ieder geval voor 30 juni a.s. en u krijgt ADSL FL 150,- korting op de eenmalige installatiekosten van ADSL met Doe-Het-Zelf pakket. Installeren met ADSL Comfort abonnement, Doe-Het-Zelf pakket en USB modem kost u nu dus maar FL 175,-!

Wilt u voor-bestellen, klik dan hier.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 10:29

Mooi! Dat is best goed nieuws. Als het inderdaad per september kan, dan hoef ik maar twee tot drie maandjes te internetten via de telefoonlijn. Dat is ook nog wel te overzien. In ieder geval sneller dan dat Casema een aansluiting kan garanderen (die kunnen namelijk NIETS garanderen). Woensdag maar meteen regelen! Lachen

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 21:25

Karin...
dat was dus ook bij ons...
almere groeit te snel voor hun om bij te houden....
yadayadayada...
mxstream kan ook nie bij ons en mn moeder gaat nog kijken voro esset!!! (ofzo)
das echt wennen nie onbeperkt op t net!!!

wie zei ookal weer dat verhuizen leuk was??? (en dan vooral na n nieuwe wijk!!!)