Verliefdheidstopic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Verliefdheidstopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 22:59

Als een soort van navolging op het trouwtopic.
Want ik kan het echt niet voor me houden, ben behoorlijk verliefd. En aangezien er de laatste tijd zoveel van die topics op Bokt verschijnen, zullen er wel meer mensen zijn die ook net zo verliefd zijn als ik en dat ook kwijt willen.

Het leek mij dus wel leuk als iedereen die ook verliefd is, dat hier eventjes verteld.

Ik zal de spits afbijten, alleen is er niet iets speciaals te vertellen over mijn verliefdheid, behalve dat ik Tim (zo heet ie) op de begrafenis van mijn peettante heb ontmoet, dat ik hem nu in totaal 2 keer heb gezien. En dat ik echt never met hem in contact zou zijn gekomen als ik hem 'in het wild' had gezien, gewoon omdat hij uit een totaal andere 'groep komt.
En tóch ben ik behoorlijk hoteldebotel Haha! Lovers

En die kriebels zijn zó leuk *LOL* , alleen die onzekerheid die je er gratis bij krijgt vind ik echt 3 keer niks

Ben benieuwd naar al jullie verhalen

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 23:20

Ikke ben ook nog steeds behoorlijk verliefd en dat na 4 maanden Haha! Heb Roy leren kennen via internet (ja echt waar) en wat bleek? We wonen hemelsbreed nog geen 500 meter bij elkaar vandaan. Keertje geluncht, vlak daarna keertje uiteten geweest met een biosje erachteraan en toen was het aan Haha! Ben zo happy met mijn kereltje Lovers Die laat ik echt voorlopig en bij voorkeur nooit meer gaan!

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 23:39

Ja moet zeggen dat ik eigenlijk nooit echt verliefd ben geweest maar ja de laatste tijd het wel te pakken heb. Ja echt raar maar het is gewoon zo.Had het zelf nooit verwacht als het ware iemand tegen te komen die ik zo respecteer en waar ik zoveel om geef .Ja een goed gevoel dat is verliefdheid!

En ja Kim het gaat over jou!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 01:44

ik ben ook verliefd.... al 11 maanden en een week.Echt heerlijk!! Okeej, het word nu iets minder en slaat meer om naar houden van maar de kriebels zitten er nog steed! Hij kan zoo lief kijken en dan die oogjes Lovers

Kayli
Berichten: 41
Geregistreerd: 10-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 09:50

na 3.5 jaar ben ik niet meer verliefd, bij mij is het nu houden van!!!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 10:20

Ik ben al 2 jaar samen met mijn vriend en het is houden van maar ik kan nog wel eens zo'n echte verliefde bui hebben en dan zit mijn buik weer helemaal vol met vlinders Tong uitsteken

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 11:27

Ik ben ook giga verlieft. Hij weet het ook maar weet niet of het wederzijds is. Ik zit de hele dag stom te grijnzen en kan d'r niet mee stoppen. Ondanks m'n verkoude hoofd loop ik te stralen!!!!!!!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:19

joshua schreef:
Ja moet zeggen dat ik eigenlijk nooit echt verliefd ben geweest maar ja de laatste tijd het wel te pakken heb. Ja echt raar maar het is gewoon zo.Had het zelf nooit verwacht als het ware iemand tegen te komen die ik zo respecteer en waar ik zoveel om geef .Ja een goed gevoel dat is verliefdheid!

En ja Kim het gaat over jou!!

Bloos Bloos
Wat lief! Grijnz bij deze dus het nieuwe boktkoppel Haha!
Tja Jos was al wel een tijd op bokt en ik heb zelfs een keer op 'm gereageerd in een berichtje maar dat wist ik allemaal niet meer.
Ik kwam 'm tegen op de Hengsten keuring van het IHW waar ik hem moest keuren voor een bokker die 'm erg leuk vond maar 'm niet IRL kende. Cool

Verder op msn aan de klets geraakt tel nmr uitgewisseld en euh geloof dat ik rond P&K hem wel heel erg leuk vond haha.
2 weken geleden in zwolle wezen shoppen en het is dik aan Lovers
Laatst bijgewerkt door Nimber op 13-12-02 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:21

Dat wordt een leuke kerst *LOL*

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:38

Oke.. Ook ik kan niet achterblijven..

Bart Jan is echt een kanjer, onwijs leuk, lief, schattig, in 1 woord: Geweldig..

Hij is 30 jaar oud, heeft donker haar en bruine ogen. Hij is langer dan ik en 1 dag voor mij jarig ( dus ook tweeling ) We hebben zoveel overeenkomsten dat het gewoon eng is en we praten alsof we elkaar al jaren kennen..

We hebben bij elkaar op school gezeten en zijn beste vrienden wonen in de wijk waar ik ben opgegroeid..

Twilight zone facts:
- Zijn zusje heet Sylvia en zo heet de mijne dus ook!
- We hebben op dezelfde school gezeten
- We kennen dezelfde mensen
- We wonen 10 km bij elkaar vandaan
- We zijn in dezelfde maand jarig
- We hebben allebei een slechte relatie achter de rug.

En de verliefdheid knalt ervanaf.. Haha! Dus tja..

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:41

Nee, ben op het moment niet verliefd.

Assie, hoe heet die Tim met de achternaam? misschien ken ik hem wel Lachen

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 14:04

Ik ben helemaaaaaaal in LUV!!!!
De hartjes springen uit mijn ogen!!! EN de smileys vallen van mn gezichtje af! Haha!

Ik heb nu anderhalve maand met hem... en nog steeds helemaal in luv! Ik kan mn bekkie niet over hem houden, mn lachspieren en kaken doen zeer van het lachen en grijnzen heel de dag.... Haha!
Wij hebben zo ontzettend veel gemeen.... volgens omstanders zijn er geen stellen die zo veel gemeen hebben met elkaar.... en ook zo gek met elkaar zijn, en zo goed bij elkaar passen...
Ik ben stapelgek op hem, en ga hem echt niet meer alleen laten... hij komt nooit meer van me af... en andersom ook niet dus dat is wel prettig!!! Lachen Nee dit gaat echt never nooit meer over!!!!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 14:10

Ik ben ook verliefd... Op mijn vrijheid!!! Ik hou van hem, hij is er altijd voor me (die vrijheid dan he), en ik mag alles doen en laten wat ik wil!!!! Hij zeurt nooit als ik niet opruim, en ook niet als ik weer eens wil gaan stappen. Hij is nooit jaloers en vindt alles goed!!! Heerlijk toch????
I love it.. Haha! Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 14:13

Haha da's duidelijk Misja! Enneuh Linusss, ik wacht nog steeds op het hele verhaal hoor!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 14:24

Tsja ik ben ook verliefd:

Hoe hij weet ik niet, hij ziet er goed uit netjes en verzorgd en is nog attent, lief, aardig en intelligent ook. in 1 woord: GEWELDIG!!!!!

1 detail: hij bestaat niet in het echt. Boos!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 15:43

ik wil ook verliefd zijn , maar ben het niet Boos! , bent toch liever vrijgezel!Als je verliefd word ben je verlegen en das niet leuk !!!!!! Lachen:n

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:22

Is het ook toegestaan verliefd te zijn op iemand: met wie je helemaal geen overeenkomsten hebt, jouw type niet is, jonger is dan jij, misschien 2 cm groter is, veel te ver weg woont én niks met paarden heeft?

Ik hoop het maar, want ik kan supergoed met hem opschieten en hij is sweeeet Lovers

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:30

Dat mag zeker *LOL*

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:44

Ik beken....

Ik doe pogingen hem ook op bokt te krijgen.... Dus als er een nieuweling binnenkomt met de naam "Jarchall", wees dan aub een beetje aardig voor hem.....

Kusje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:49

Ik hou onwijs veel van Joe, heb zondag 10 maandjes.
Af en toe heb ik echt van die onwijs verliefde buien, dat ik alleen maar knuffel met um en hem het liefst niet meer los laat Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:50

Ik wou dat ik weer verliefd was, dat is zo'n leuk en lekker gevoel Tong uitsteken
Masar dat komt wel weer hoor mensen Knipoog

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:50

Hier nog zo'n verliefd persoontje... Sinds anderhalve maand weer helemaal in luv Lachen Liefde op het eerste gezicht wel een beetje, hij kwam mee met een vriend toen we uitgingen en pats boem! Het is gelukkig heel erg wederzijds Lovers Gaat voorlopig ook nog niet weg hoor Lovers

*Head over heels*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 19:10

Merilyn schreef:
Tsja ik ben ook verliefd:

Hoe hij weet ik niet, hij ziet er goed uit netjes en verzorgd en is nog attent, lief, aardig en intelligent ook. in 1 woord: GEWELDIG!!!!!

1 detail: hij bestaat niet in het echt. Boos!


Ja, toch wel hoor Haha!, er zijn er niet veel, maar ergens in die hooiberg zit die speld echt wel hoor en je prikt je vanzelf een keertje .

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 19:14

*Tequila* schreef:
Hier nog zo'n verliefd persoontje... Sinds anderhalve maand weer helemaal in luv Lachen Liefde op het eerste gezicht wel een beetje,


Ja, dat was bij mij ook zo...ik zag hem bij een optreden, meteen maar even mailtje gestuurd, toen bleek dat hij nog geen vriendinnetje had (pfiew..had ik niet verwacht! ) tijdje gemaild, samen naar de Efteling gegaan....het is pas een maandje hoor, maar wel heel tof! Haha!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:17

jaja ikke ben ook verliefd, haha maar dat was al bekend dacht ik zo Lovers