Verkrachter in Heerenveen actief...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 15:05

Dees schreef:
Ja ik vond het ook een vreemd verhaal...
Het was gister in de lokale media (radio of regionaal nieuws)...
Of was het niet op radio 538 vanmorgen? Ik twijfel nu...

Wellicht is het niet helemaal koek en ei met de aanklacht he, 'date-rape' is nog steeds wel lastig te bewijzen...
Maar je zou zeggen dat bij meerdere aanklachten, deze nietsziende viespeuk redelijk snel gepakt is.

Gedachte: hebben ze wel politie-cellen voor blinden?


Voor zover ik gisteravond op de televisie heb gezien bij Omrop Fryslân, is dit dus echt gebeurt en zou het gaan om drie dames. Of hij nou al is opgepakt is mij zo niet bij gebleven. Heb net even op hun site gekeken, maar vond zo één twee drie niets. Wel vond ik het volgende artikel in de leeuwarder courant:

Blinde man verdacht van verkrachting

HEERENVEEN - De politie heeft een blinde inwoner van Heerenveen aangehouden, die ervan wordt verdacht tenminste drie vrouwen te hebben verkracht. Hij is vandaag voorgeleid aan de officier van justitie.
De Heerenvener kwam via een 0906-lijn contact met de vrouwen. Hij lokte hen naar zijn rijtjeswoning, zogenaamd omdat hij problemen met zijn sprekende computer had. In ruil voor de hulp stelde hij een etentje in het vooruitzicht. Op de bovenverdieping werden de vrouwen overmeesterd.

De slachtoffers komen uit Zwolle, Den Helder en Amsterdam. Volgens de vrouwen is het zeer waarschijnlijk dat de man nog meer slachtoffers heeft gemaakt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, YandexBot en 161 bezoekers