[Centraal] Het grote verhuistopic...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

[Centraal] Het grote verhuistopic...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 22:14

N.a.v. het grote trouwtopic nu ook maar het grote verhuistopic. Haha!
Volgens mij gaan er net zo veel mensen verhuizen als trouwen dus kan dit topic niet achterblijven natuurlijk Haha!

Het zou leuk zijn als je vertelt van welke plaats naar welke plaats je gaat verhuizen en misschien zelfs waarom. En wánneer je de sleutel krijgt.

Ik zal maar van start gaan.
Wij hebben een huis gekocht in Veenendaal, daar krijgen we (als we de financien rondkrijgen) in april de sleutel van. Ik ga verhuizen omdat ik, als ik getrouwd ben niet meer thuis wil wonen .

Misschien hebben jullie nog tips voor anderen mbt verhuizen/hypotheken.

Als jullie eea neerzetten zal ik het ook bijhouden in dit berichtje.

__________________
Joleen - Nieuwleusen - Januari 2003
Nimber - Bathmen - Maart (of z.s.m.) 2003
Sjimmy - Veenendaal - April 2003
Tallie - Ede - Mei 2003
MarijkesTommy - Lekkerkerk - Juli 2003
Katrien - Spaubeek - September 2003
Pmarena - Oostvoorne - z.s.m.
Verana - Groot huis - 2003
Marjolein - Apeldoorn - Ooit
SmitsGirl - Groningen - Ooit
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 11-12-02 09:48, in het totaal 5 keer bewerkt

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:18

Wij hebben een huis gekocht in Ede.
Wij wonen nu zelf ook in Ede (dus wordt een grote volksverhuizing Haha! )
De reden dat we dit huis gekocht is, omdat het een groter huis is dan we nu hebben.
We waren onze woonkamer wel een beetje zat omdat die zo klein was en we wilden nu een huis met het oog op de toekomst Knipoog j

Nog een reden is dat de rente een stuk lager staat als dat we het huis kochten waar we nu in zitten, dus qua maandlasten gaan we er niet echt veel te veel op achteruit.

We krijgen de sleutel 1 mei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 10:12

Wij hebben een huis gekocht in Spaubeek, dat is een dorpje op 4,6 km van waar we nu in Geleen wonen. We gaan verhuizen omdat we graag een "echt" huis willen ipv een appartement (waar we nu dus wonen en af en toe veel problemen hebben met onze gepensioneerde buren om ons heen).

Op 1 september 2003 krijgen we de sleutel maar als we dit appartement eerder verkocht krijgen, gaan we misschien al op 1 augustus.

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 11:28

Ik ben 16 jaar en heb in die tijd 8 keer verhuist en op 7 scholen gezeten...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 12:47

ik ga hopelijk ook verhuizen. waarheen is nog niet bekend we blijven wel ind e buurt van apeldoorn, ons huis staat al wel te koop (ja we doen t andersom Haha! ) en we zijn al aan t rondkijken. de bedoeling is om naar een huisje te verhuizen met een leuk stukje grond een paar stalletje en dan ailin lekker bij huis met een vriendje erbij voor haar Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 13:47

Wij gaan ook verhuizen van Apeldoorn waar ik mijn hele leven met heel erg veel plezier heb gewoond naar Bathmen achter Deventer vanaf hier gezien.
Vanaf een gewoon hoekhuis naar een grote boerderij.
We hebben de sleutel al want het stond al leeg en zodra ons huis verkocht is gaan we over.
Of we moeten ons huis voor 1 maart al verkopen want de verwachting is dat de Boerderij eind februari helemaal af is.

We gaan verhuizen omdat we de paarden bij huis willen hebben en omdat we groningers willen fokken.
Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 15:26

ik ga verhuizen naar de provincie Groningen.. Uithuizermeeden/Uithuizen of omgeving... helaas is er nog niet bekend wanneer... kan over een half jaar zijn, kan helaas ook nog 2 jaar duren... is mede afhankelijk van wanneer ik werk heb gevonden daar... Uiteraard gaat Banjertje mee... dus moet ik haar wel kunnen onderhouden...

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 16:08

wij gaan volgend jaar ook verhuizen
zijn nu op zoek naar een leuk huisj emet redlijk groot
stuk grond erbij
omdat wij graag stark een handel en fokerij in 1 willen hebben
bij huis

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 22:19

Mwoah....ik heb vorig jaar een zoektocht gehouden naar een koopwoning , kon wel wat kopen maar dan niet in mijn geboorteplaats.... Scheve mond
Huizen zijn veels te duur hier , (Oostvoorne / Rockanje) , dus voorlopig is de enige optie voor een fijne gezinswoning , een sociale koopwoning !
In het net opgeleverde laatste project was er een aantal gezinswoningen , de laagste prijsklasse was 184.000 gulden , en dan heb je gewoon een leuk huisje met 3 slaapkamers en een tuintje in Oostvoorne , vlakbij het dorp in een mooie nieuwe woonwijk. De iets duurdere woningen waren 225.000 gulden , en eigenlijk het enige verschil was dat jer daarbij een 60 cm langere woonkamer had ! Haha!
Die prijzen zijn nog wel te doen , da's een buitenkansje natuurlijk als je dat kunt kopen ! Lachen

Nu hoop ik dus hiervoor in aanmerking te komen als er weer gebouwd wordt.
En het eerste komen de mensen in aanmerking die wonen & werken in de gemeente , en een huis huren van de gemeente.
Ik werk nu sinds 3 maanden in Oostvoorne , heb het super naar m'n zin (eindelijk !! Lachen ) , en zou in november een huurhuisje kunnen verwachten. Helaas heb ik nog niks gehoord , maar kan nooit lang meer duren in principe.
Dan ga ik dus verhuizen !!! Van Tinte naar Oostvoorne , binnen de gemeente verhuizen dus Haha!

Rena is overigens vorig weekend verhuisd naar een fijne nieuwe stal met heerlijk weiland , ook in Oostvoorne.
Dus ik krijg liever gisteren dan vandaag bericht dat ik een huisje heb , dat begrijp je wel Knipoog .

Ik hoop dat ook ik snel ga verhuizen ! *LOL*

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 22:53

wij gaan dus ook verhuizen, 1 juli krijgen we de sleutel en we gaan van krimpen aan den ijssel naar lekkerkerk.
lekkerkerk ligt maar een paar kilometertjes hier vandaan, maar we gaan nu wel dichter bij tommy zijn stal/weiland wonen.
helaas geen boerderij en lappen grond maar een normale eengezinswoning met wel heel veel ruimte door aanbouw van een grote serre.
we houden jullie op de hoogte.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 23:22

Ik ga ook verhuizen. We gaan van Zwolle naar Nieuwleusen. We komen op een boerderijtje te wonen. Maandag krijgen we de sleutel en 15 janauri gaan we over.