OHNEE!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-01 20:08

Je hoort de afgelopen dagen ZOveel over mond en klauw zeer. Ben er wel in geinteresseerd, maar verder er niet bij nagedacht!
Ik zit nu dus een beetje te denken en ik kom erachter dat onze Trees daar dus ook onder valt!!!! Trees is ons geitje en stel nou dat er hier ook iets losbreekt??!!! Ik zou het verschrikkelijk vinden als ze afgemaakt zou moeten worden!!! AAARGGHHH!!!
Stom dat ik daar al die dagen niet aan gedacht heb.. Raar, heel raar, dat ik daar niet aangedacht heb!!

Maar goed, rustig afwachten en hopen dat er hier niets gebeurt......


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-01 13:38

Ik vind het altijd fijn om hier een paar opbeurende woorden te lezen!
Ik ben inderdaad blij dat ik iets geisoleerder woon! Maar bij m&z is het toch iets anders.
De boeren hier, hobbyboertjes ook die mensen die echt van hun beesten houden, zijn erg bang voor de vogels.
De wadden is een zeer grote ontmoetingsplaats van heel veel vogels, evt. ook met de ziekte.

Maar goed, we kunnen toch niets ertegen doen, we moeten maar rustig afwachten en hopen dat het allemaal overwaait.....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blue_flower, ComscoreBot, Hjartje, Koekie_186, Larissa123, spookyskippy, Vinny12511 en 134 bezoekers