Wie heeft hier rijbewijs E gehaald?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Wie heeft hier rijbewijs E gehaald?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 22:00

Hai hai

Ik ga binnenkort mijn rijbewijs E halen.
Aankomende zaterdag heb ik een uurtje les om te kijken hoe het gaat.
Ik ga namelijk in Januari in 1 dag lessen en aan het einde van de dag examen doen. Heeft iemand hier dat ook gedaan? En weten jullie of hier vaak mensen op zakken?? Ik heb namelijk gehoord dat het gewoon geldklopperij is en dat ze iedereen toch wel laten slagen... En wat moet je zoal de hele dag doen??? En nog iemand tips??

Groetjes Linda


Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 22:29

Okee bedankt! Ohjee.... nou ik ben benieuwd dan.. Maar een hele dag lijkt me op zich ook best wel zwaar...

Groetjes Linda

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 22:34

Jah... dat wil ik eigenlijk ook wel graag weten...

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 22:45

Ik weet dat mijn rij instructeur gewoon een Seat Leon heeft waarmee hij mensen laat afrijden... dus ik kan als ik wil ook nog achteruit kijken als ik daar wat aan heb tenminste...Nu ik die reacties gelezen heb, begin ik te twijfelen of ik het wel in 1 dag moet doen. Erg vermoeiend lijkt het mij inderdaad wel. Ik heb ook van verscheidene mensen gehoord dat het wel goed bevallen is en ik las het hier net ook van iemand.. MMM... ik twijfel...

Groetjes Linda

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 22:54

MMM als ik die combinatie zo zie.. inderdaad een Seat Leon lijkt me sterk dan! Maar ik heb hem wel eens les zien geven met die auto en een kolosaal ding erachter.. Haha! Ja ik weet het niet zeker hoor, maar ik dacht dat ie dat zo deed, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik het helemaal mis heb!

Groetjes Linda


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danseresje, Googlebot, MairiMacBran, Ubermetrics, x_spekkie_x en 71 bezoekers