Je hebt echt domme mensen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PaulientjeJarig
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Je hebt echt domme mensen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 22:22

Ik had laatst een heel erge discussie met een meisje over jongens die paardrijden.
Zij vind dat jongen die rijden meestal of homo of bi zijn!! Frusty Frusty
Dat ben je toch dom!! Verward
OOk vond ze dat de meeste mannen niet konden rijden en te ruw waren
Nou ik kan je zeggen dat onze caravan aardig aan het schudden was Haha! (wij hebben ipv een kantine een caravan)
Gelukkig waren alle meiden het met mij eens }> Tong uitsteken
En nu houdt ze gelukkig verder dr mond.
Nou dat was het ik moest het ff kwijt!

xxx plientje

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:12

Ik ben het er ook zeker niet mee eens. Waarom ben je meteen homo als je paard rijd. Vind je het gek dat er een hoop jongens zijn die alleen daarom al niet meer willen rijden.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat de jongens die bij ons op de manege rijden, wel bijna allemaal homo zijn. Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:17

vraag eens of ze op bokt komt om het 1 en ander uit te leggen aan superpepeijn. Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:19

Best vaak wel, maar lang niet altijd! Ligt ook aande tak van de paardensport, in dedresseur zal je er wel veel vinden.
Maar ik vind het onzin hoor, keileuke sport! Cool

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:27

Ik ken niet zoveel paardrijdende mannen, maar toevallig staat mijn huisgenote op stal bij een homostel. Dus tja, 100% van de paardrijdende mannen die ik ken is homo. Hmmm, zit me net te bedenken dat ik ook een keer paard heb gereden Scheve mond Tong uitsteken

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:58

Maxx schreef:
Ik ken niet zoveel paardrijdende mannen, maar toevallig staat mijn huisgenote op stal bij een homostel. Dus tja, 100% van de paardrijdende mannen die ik ken is homo. Hmmm, zit me net te bedenken dat ik ook een keer paard heb gereden Scheve mond Tong uitsteken


Afbeelding Tong uitsteken

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 21:10

Wauw, Maxx....die houding...echt super Haha!
Voor mij geld ook dat de meeste paardrijdende mannen die ik ken homo zijn...op 1 na...

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 21:16

Ik weet nog dat we voortijd allemaal een grote bek hadden en dat de rit heeeel rustig was. Men heb dagen spierpijn gehad en met O benen gelopen. Haha!

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 21:18

vvtjuh schreef:
Ik weet nog dat we voortijd allemaal een grote bek hadden en dat de rit heeeel rustig was. Men heb dagen spierpijn gehad en met O benen gelopen. Haha!
aaaahh, das best zielig....*proest* Haha!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 21:30

de mannen die ik ken die paardrijden zijn geen homo.
(tenminste!...hahaha)

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 22:44

Aaaaaaaahhhh! VV wat doe je me aan! Bloos

vvtjuh schreef:
Ik weet nog dat we voortijd allemaal een grote bek hadden en dat de rit heeeel rustig was. Men heb dagen spierpijn gehad en met O benen gelopen. Haha!

Ik heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad, alleen had ik dagelang angstvisioenen door de verhalen over spierpijn die al die dames aan me vertelden.

Ik heb trouwens wel los gereden toen Tong uitsteken

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 22:53

Nou ik ben toch echt hetro idd hoor! Enne als je naar de sport kijkt op tv ed zie je onderhand meer mannen als vrouwen

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 21:12

Maxx schreef:
Ik heb trouwens wel los gereden toen Tong uitsteken

Hoe lang blijven we dit horen...
*zucht*

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 21:32

Kleintje"]
[quote="Maxx schreef:
Ik heb trouwens wel los gereden toen Tong uitsteken

Hoe lang blijven we dit horen...
*zucht*
[/quote]
Ja hee, da's mijn enige paardenverhaal, dus verwacht het nog maar een flink aantal keer te lezen Haha!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 12:58

De mannen die bij ons op stal rijden... zijn geen homo's! Haha!

Ik heb zelfs ook een mannelijk bijrijder, en hij is ook geen homo Tong uitsteken

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 12:59

Het hoeft niet persee homo´s te zijn dat slaat echt nergens op, maar als ze homo zijn.
en dan?wat maka dat nou weer uit

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 13:03

Nou ja..

Laat haar maar eens op visite gaan bij ome SP, die wast haar de oortjes wel even, haha.. }> }> Haha!

Maarten, Xono, Dennis v m, Syp, Rom, SP en vast nog een paar kerels die zich hier ophouden zijn toch allemaal geen homo ( of ik moet wat gemist hebben )

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 13:05

Mijn mannelijke stalgenoten zijn een "stel" en wonen ook samen. Fijn toch voor ze? Het zijn ontzettend leuke jongens en ik mag ze graag, of ze nou homo, bi of hetero zouden zijn.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 13:09

Ach, ken zat mannen die rijden.
Merk wel vaak dat kerels het wat gaver vinden om buiten te rijden of te springen (dat rondjes rijden in de bak (lees: dressuur) hoeft van hen niet zo). Wel zijn redelijk wat kerels die ik ken wat harder in de hand. Met het opsluiten en beengeven hebben ze wat voordeel (vooral bij die stugge manegepaarden).

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 13:10

Het is wel zo dat als je naar dressuurruiters kijkt, dat de meesten homo zijn. Net zoals in het kappersvak. Kun je hoog of laag springen maar het is zo.
En ja, sommige mannen zijn wel eens ooit ruwer en ongeduldiger met paarden dan vrouwen. Professionele trainers zeggen daarom ook dat gevoelige paarden beter gereden kunnen worden door vrouwen dan door mannen.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 13:17

Heb het ook weleens omgekeerd gehoord. Dat mannen juist goed met stressmerries om konden gaan. Mannen zijn toch vaak minder snel bang, rustiger en.......gewend met de nukken van vrouwen om te gaan (aldus een instructeur van mij)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 14:04

Apple schreef:
Heb het ook weleens omgekeerd gehoord. Dat mannen juist goed met stressmerries om konden gaan. Mannen zijn toch vaak minder snel bang, rustiger en.......gewend met de nukken van vrouwen om te gaan (aldus een instructeur van mij)

Och och, als dat toch eens waar was! WAt waren wij vrouwen dan goed afgeweest! Haha! Helaas, zo is het dus niet. Ik heb nu vaak juist de indruk dat mannen GEEN moer van vrouwen snappen en er dus ook niet mee om weten te gaan, omdat ze verblind zijn door vooroordelen. Nee, ik denk echt dat over het algemeen vrouwen geduldiger zijn met paarden zoals ze dat van nature ook bij kinderen zijn (moederinstinct?) en vrouwen hebben ook eerder begrip, gaan gemakkelijker uit van de ander. Je kunt het ontkennen, maar de natuur heeft dat ingegeven, of de evolutie. Ik zie het ook bij ons op stal. Onze stalhouder rijdt overigens met heel veel gevoel en ik denk wel dat hij enige talent heeft. MAar zoals hij soms over paarden praat...... "een paard moet niets anders als zijn bak leegvreten en verrekkes werken". Daar gaat niet veel begrip van uit he? En een andere man bij ons op stal behandelt zijn paard als machine. Niet borstelen, hup, zadel erop en LOPEN. liefst meteen flink springen, ook al heeft ze 2 weken stilgestaan omdat hij geen tijd had om te rijden en probeert iedereen hem aan het verstand te praten dat je eigenlijk zo niet met een paard om hoort te gaan.

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 14:20

Het verschilt ook wel weer per persoon. Mijn vriend verliest redelijk snel zijn geduld bij een paard (lees bij mijn paard -> is KWPN'er ipv Fries Haha! ), wat ik dus een slechte zaak vind. Terwijl mijn broer een soortement van engelengeduld met zijn paardjes heeft. Mijn broer praat ook met een soort 'Bob Ross' stem tegen 'zijn meiden', waardoor ze vaak wel heel rustig zijn. Vind ik dus echt super van hem Lovers !

En mijn broer en vriend zijn dus niet homoseksueel Haha! , of ze moeten er een dubbelleven op na houden. Maar ja, zij rijden dan ook geen paard, ze verzorgen ze alleen.

Maar ik vind die stelling dus ook onzin, al denk ik dat je bij de dressuur meer homo's tegenkomt dan bij het springen. But: Who cares? Ik heb er geen problemen mee hoor. Al denk ik dat er in de top van de dressuur wel veel hetero's te vinden zijn: Hans Bernoski, Rien van der Schaft, Johan Hamminga, Ton de Kok, Sven Rothenberg................

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 00:41

Apple schreef:
Heb het ook weleens omgekeerd gehoord. Dat mannen juist goed met stressmerries om konden gaan. Mannen zijn toch vaak minder snel bang, rustiger en.......gewend met de nukken van vrouwen om te gaan (aldus een instructeur van mij)


*LOL* volgens mij heb die wel gelijk... die mannelijke bijrijder van mij is ook zo, en kan het heel goed vinden met mijn merrie! Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 01:27

Hoe meer domme mensen in de wereld hoe beter, zeg ik altijd maar!