yes konijnenbaby's

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

yes konijnenbaby's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 09:50

Vanmorgen heeft mijn leeuwekop voedster White Lioness het leven geschonken aan 6 lieve baby's.
Ze was precies op tijd, mooi 31 dagen.
Sinds gisteren wilde ze niet meer eten en dat was eigenlijk de bewestiging dat ze inderdaat zwanger was, ik had haar vorige week namelijk mee naar de DA en hij kon niets voelen maar zei ook heel eerlijk dat hij niet genoeg ervaring daarme had.
Dus vanmorgen ik snel uit bed en ja hoor, een mooi nestje en het bewoog.
Via de videocamera kon ik zien hoeveel er ongeveer in waren want wegens de kou wil ik nog geen nestconrtole doen (mijn handen zijn na dat ik buiten ben geweest als bevroren) dus wie weet zijn het er nog wel meer?
ze zijn in ieder geval net zo als moeders, dus worden ze denk ik wit met donkere vlekjes. eentje heeft er een donker kopje en de oortjes zijn dacht ik ook donker.
Ik hoop binnen een paar dagen wat fototjes te kunnen maken zodat jullie ze kunnen bewonderen.

DAS DUS BESCHUIT MET MUISJES VANDAAG!!!!! Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Horse Pleasure op 10-12-02 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.



Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 14:07

Pinky_girl schreef:
Gefeliciteerd Lachen
Ga je ze nou toch binnen zetten of niet? Tis nu wel echt koud buiten *bibber*

ze staan al zo'n 2 maanden ofzo binnen hoor. Maar ze staan dus niet in huis maar in een tuinhuisje lux he Knipoog

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Babsiej, Domi_94, Duran123, Fly_high, GoogleAdsense, HELder, lina1998, moOby, Muurp, Paardje02, RoronaZorro, veerledec, xoranlover en 61 bezoekers