Hypotheekadviseurs :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Hypotheekadviseurs :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 23:42

Boos!
Hebben we om 21.00 uur een afspraak bij ons thuis. Nog een bevestiging gekregen. Komen ze gewoon NIET. We worden niet eens gebeld of gemaild Boos! Boos!
Ze verdienen zeker toch wel genoeg Frusty
En nu kunnen we weer 2 weken wachten op een gesprek zeker Verdrietig Ik heb net al een niet zo aardige mail richting de Hypotheekservicedesk.nl gestuurd.

Iemand nog goeie ervaringen met een hypotheekadviseur?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:59

Balen zeg !
Wat een service, echt om van te walgen.

Wij hebben gelukkig wel goede ervaringen met een tussenpersoon, maar daar heb jij helaas weinig aan Knipoog

Wil je eigenlijk nog wel een nieuwe afspraak maken met deze firma (of is het geen firma ? )
Zelf zou ik meteen iemand anders zoeken hoor, als je tenminste niet gebonden bent.
Zo iemand zou als het ook maar enigzins zou kunnen geen cent meer aan mij verdienen Extreme duivel

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 00:02

Tja het probleem met zulke mensen is dat ze toch geld zat verdienen, anders zouden ze wel wat harder lopen voor hun klanten.
Maar wie weet loop ik door dit af te zeggen een goede hypotheek mis. Tja en dat risico wil je ook weer niet lopen.
Ik ga eerst andere mensen vragen, maar ben bang dat ik toch deze ook nog een keer uitnodig, maar dan zullen ze wel met een zeer scherpe aanbieding moeten komen Boos!