Man ligt 2 jaar dood in huis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 17:17

Voor zover ik me kan herinneren zijn er op de Louis Armstrongkade voornamelijk portiekwoningen. Dan valt het toch op wanneer je iemand langere tijd niet ziet?
En dat ze die stank niet opgemerkt hebben is inderdaad werkelijk onbegrijpelijk.
Ik snap ook niet hoe het dan met de verwarming zat. Als hij in de winter is overleden stond die aan en moet het er in de zomer snikheet geweest zijn met alle gevolgen vandien.
Of de verwarming stond uit en dan vroor het er in de winter zo ongeveer.

Vlakbij het huis van mijn ouders in Den Haag heeft ook iemand meerdere weken dood in zijn stoel gezeten. Ik liep daar elke avond langs met de hond en zag die persoon in de stoel zitten (licht was aan). Best wel een naar idee dat die persoon al die weken dood was. Maar na een paar weken begonnen de buren het te ruiken en werd er alarm geslagen.

In een grote stad is er erg weinig sociale controle helaas.



Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:35

Getver, hier kan ik dus echt niet tegen. Eerst dat verhaal van Prima en nu dit.
Ik visualiseer dat dan helemaal en wordt vervolgens een beetje misselijk Misselijk

Je zal er maar naast wonen, ik denk dat ik acuut zou verhuizen, ik geloof niet dat ik ooit nog een lekkere rijsttafel in zo'n keuken zou willen klaarmaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6marly6, 996981, Amazonbot, atilla, Blacky94, chocky84, Colien, DoretteK, Esbjerg, friendly, Gaabje, germie, IASCrawler, Ineke2, Lestria, Lian, Lola25, ManonGrr, MarJon, Stephaniiee_, tienus63, Ubermetrics, winnetou4502, Xayah, xEva, xJolijn, Zebrastreep en 254 bezoekers