Heel de tijd hoofdpijn....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:01

Ah vervelend!!

Maar als jullie hier toch tips geven, zouden jullie mij dan misschien ook willen helpen? Schat de kans er klein dat het werkt maar we kunnen het proberen.
Ik heb al 2 en een half jaar elke dag vanaf ongeveer 11.30 uur ontzettend last van hoofdpijn. Als ik dan met mijn vingers diep in mijn oogholtes druk (aan beide kanten van mijn neus) heb ik er het minst last van. nadeel is dan alleen dat ik dan niets meer kan zien. Ben bij de dokter geweest, ziekenhuis --> allergietesten waaruit kwam dat ik allergisch ben voor bomen en melk. Bloedprikken, oogtesten, concentratietesten. Alles. Nix werkte dus gingen we maar verder zoeken --> homeopath. Die heeft lang vragen geswteld en gaf uiteindelijk een paar tabletten mee, die moest ik 2 dagen achterelkaar innemen en dan zou het over zijn. Dus dat deed ik: 1,5 week hartstikke ziek geweest. Na die anderhalve week leek het beter te gaan, 3 dagen geen hoofdpijn. En toen begon het weer overnieuw. Terug gegaan. Weer tabletten, weer ziek weer paar dagen geen last en toen begon het weer. Heb er nu behoorlijk mee leren leven, alleen als ik lang iets inspannends moet doen hou ik het niet vol. Dag concours gaat goed, ben ik gewend. Een dag (zelfs een paar uurtjes) naar een beurs zoals P&K gaat niet! Dan kom ik thuis met stekende kopijn. Ook lang klarinet spelen gaat niet, moet regelmatig pauze nemen. Weet dus niet wat ik moet doen, wi8e kan helpen.
PS. mijn vader heeft de ziekte van meniere (heeft met evenwicht te maeken) maar die ziekte komt pas voor vanaf 50 jarige leeftijd. Ik ben pas 15.

Sorry voor dit lange verhaal!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie