de 21ste eeuw

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

de 21ste eeuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-02 11:56

Ik heb er vanmorgen op 2 minuten na 2 uur & half over gedaan om de 7 km tussen mijn huisje & mijn werk af te leggen. Aaaaaahhhhhhhh! Dit is niet wat ik wil! Ik wil niet dag in dag uit mijn vaste uren gaan werken & 's avonds te moe zijn om nog iets leuk te kunnen doen zonder constant tegen de slaap te moeten vechten... En alle blikken vriendjes van mijn autooke maar vieze uitlaatgassen uitstoten terwijl ze toch stilstaan, de lucht is blijkbaar nog te proper voor sommige mensen :-S *gefrustreerd*


Toevallig kreeg ik net nog dit mailtje binnen:

Citaat:
WAARAAN MERK JE, DAT JE NU AL JE BUIK VOL HEBT VAN DE 21ste
EEUW ?

1. Je probeert bij de microgolf-oven je paswoord in te drukken...

2. Je weet niet, dat je 'Solitaire' ook met echte kaarten kunt spelen.

3. Je hebt 15 verschillende telefoonnummers om jouw 3-persoonsgezin te bereiken.

4. De reden waarom je het kontakt met je vrienden verliest is, dat ze geen e-mail-adres hebben...

5. Je weet niet meer, met welke postzegel je nu een standaardbrief frankeert.

6. Georganiseerd zijn betekent voor jou veelkleurige Post-It-notes te bezitten.

7. De meeste moppen die je kent, heb je in e-mails gelezen.

8. Als je 's avonds de telefoon opneemt, antwoord je met de firmanaam.

9. Wanneer je thuis telefoneert, druk je eerst de 0 om buiten te kunnen...

10. Je zit sedert 4 jaar achter hetzelfde bureau, van waar je al voor 3 verschillende bedrijven gewerkt hebt.

11. Je bedrijfslogo wordt eens om het jaar aan het Corporate Design aangepast.

12. Als je een film van 90 minuten op televisie wil bekijken, heb je 3 uur nodig door de vele onderbrekingen voor publiciteit.

13. Je zoekt vertwijfeld naar de knoppen 'CTRL, ALT en DELETE op je afstandsbediening, van zodra jouw televisie begint te ruisen door een storing.

14. Je visitekaartje is op de voorkant in het Nederlands en op de achterkant in het Engels of het Frans. De twee kanten onderscheiden zich enkel door (+32).

15. Je werkt van 08.00 uur tot 21.00 uur, waarvan de eerste 6 uur voor de belastingen...

16. Door de vele files in het verkeer, kon je met je wagen nog nooit de vierde of vijfde versnelling uitproberen.

17. Jouw ouders of kinderen beschrijven jou en jouw beroep met 'hij/zij doet iets met computers'.

18. Je herkent je kinderen dankzij de foto's op je bureau.

19. Je chef spreekt alleen maar Engels.

20. Je hebt deze lijst gelezen en voortdurend geknikt.

21. Je overweegt, aan wie je deze lijst per e-mail kunt doorsturen.

WAT EEN WERELD, NIET ?



Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-02 13:58

Cathelijne schreef:
Ja, zelfs met de fiets was je er binnen een half uur aangekomen. Maar ik geloof ook dat in België fietsen niet zo gangbaar is als vervoermiddel. In België wordt meer in de vrije tijd gefietst, als sport/hobby.

Please correct me if I'm wrong.


I know, zelfs te voet was ik er sneller geweest Boos! Met de fiets gaan werken.... ik wou dat dat kon, maar ik heb gewoon niet de energie & de moed om dat er ook nog ’s bij te doen, door de donker & de koude & langs een heel drukke weg , doe zo al zo’n lange dagen! & Er wordt hier idd gewoon minder naar het werk gefietst dan in Nederland denk ik.... & ’t Openbaar vervoer gebruiken is ook al geen optie, want er komt hier nergens een bus in de buurt.

De situatie van vanmorgen was gelukkig heel uitzonderlijk, normaal doe ik er een kwartier over. De politie had de autostrade naar Brussel afgezet voor de reconstructie van een ongeval, waardoor heel veel mensen langs Leuven probeerden te rijden, met immense opstoppingen tot gevolg. Terugdraaien kon ook niet, want alles zat muurvast.....

’t Gevolg is nu wel dat ik vandaag helemaal geen zin heb om te werken Schijnheilig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, kirsten87, Lalidan, YandexBot en 193 bezoekers