hondje van 5 mnd doodgereden |(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

hondje van 5 mnd doodgereden |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 23:09

Een meisje uit me klas, die dr ex heeft een vriend en dat hondje B)

Dat hondje was net 5 maanden en liep buiten bij zijn baasje. Een vriend (die noem ik even G.) G. van haar ex (die noem ik even M.) die ging even in de auto van M. rijden. En een hondje van een vriend van hun die liep zo de straat op en G. reed helemaal niet hard maar als ineens zo n hondje de weg opschiet dan is het al gauw gebeurd... (verder weet ik het verhaal niet in details). Het hondje leefde nog heel even. Er kwam bloed uit zn bekkie en uit zn oortjes en is later dus overleden...
Mijn vriendin vond het ook super erg, maar ze zei lachend dat HAAR EX dat hondje had aangereden. Dat vond ik zo flauw, later zei ze van jah het ging erom dat mijn EX het had gedaan en ik lachte niet om het hondje...
Toch blijf ik het banketstaaf vinden en dat heb ik ook tegen dr gezegd.

Toen ik dit hoorde was ik ff helemaal stil. Zo n klein hondje. Nog maar net 5 mnd op deze wereld.... Huilen Ik vind het zo zielig.

Sorry maar ik moest het ff kwijt...

nav het gedichten topic kwam er inspiratie bij me op:

heel even:

heel even heb jij geleefd
heel even heb jij gebeefd
heel even gingen ze rijden
heel even heb jij moeten lijden

nog maar net was jij in leven
nog maar net konden ze jou liefde geven
nog maar net had jij je oogjes open
nog maar net konden ze cadeautjes voor je kopen

het is te laat om jou met liefde te delen
het is te laat om met jou te kunnen spelen
het is te laat om jou een knuffel te geven
het is te laat........




xx Linda

ps ik had gevraagd of ik het op bokt mocht zetten

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:21

Bah Bah Bah, ik zie het zo voor me. De beroepsmongool die mijn hondje doodrijdt die vlieg ik naar de keel, mijn hondje ben ik stapelgek op..

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:27

ooooow wat zielig. Ik zou dat ook hebben niemand moet aan mijn vriendin en of huisdieren komen.

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 10:13

ooo wat zielig! ik moet er niet aan denken dat iemand onze Tibbe doodrijd!! die is ook net 5 maanden oud.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 10:38

Ik vind die reactie van die vriendin ook heel, heel vreemd. Wat maakt het uit wie dat hondje aanrijdt?

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 10:54

Steef schreef:
Bah Bah Bah, ik zie het zo voor me. De beroepsmongool die mijn hondje doodrijdt die vlieg ik naar de keel, mijn hondje ben ik stapelgek op..



Moet je je hondje niet op de weg laten.... scheelt een hoop....

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 10:57

Zat dat hondje wel aan de riem? Zo niet, dan ben je als eigenaar van de hond fout. Dan kan die autmobilist er niets aan doen.

wel een rare reactie van die vriendin. Het is niet leuk om een hond dood te zien gaan. Geen enkel dier trouwens.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 11:54

Precies, in de meeste (ik zei meeste) gevallen kan een chauffeur er weinig aan doen. Een hond schiet vaak snel en plotseling de weg op.

Hetzelfde was toen met onze nog Beagle pup. Het beestje racet de poort uit, want er was een andere hond te zien. Maar er kwam net een auto aan. Thank God dat ze er alleen maar een schaafwond op haar poot en een angst voor plotselinge geluiden aan heeft overgehouden.

Wat ik wel heel laag vond van die chauffeur, dat hij gewoon DOOR reed...Ik was er ook heel boos om, iemand met goed fatsoen stopt toch even om te kijken wat het überhaubt was en of het beestje niets heeft.
Maar nee, gewoon doorscheuren...

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 15:50

Sizzy schreef:
Het beestje racet de poort uit, want er was een andere hond te zien. Maar er kwam net een auto aan.


ik hoorde vandaag op schoo hoe het is gebeurd. Ze wilde liever niet dat ik dit op bokt zette maar het lijkt hier wel op

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 18:32

Bbrr mijn Bo(otje) is die leeftijd net gepasseerd en ik moet er niet aan denken dat ik haar nu al kwijt zou raken Huilen

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 20:05

Mijn oude hondje Bobby was de snelweg op gerend (Je kan daar heel makkelijk opkomen) Meneer deed dat omdat hij de kolder in zijn kop had

Een auto remde en meneer werd zo over de weg geslingerd....Na 5 minuten stond meneer op en rende snel weer naar mijn vader toe...Hij had alleen gekneusde ribjes....

Het zou heel naar geweest zijn als we Bobby van de weg konden schrapen Boos! Maar heeft nog jaren lang fijn geleefd gelukkig Lachen