Sterk en heel erg zwak tegelijk, uit voor de 2e x?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Sterk en heel erg zwak tegelijk, uit voor de 2e x?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 00:33

Ik heb hem vanavond gezien, we wilden het op een normale manier afsluiten, vorige week kon ik alleen maar huilen.

Tussendoor heb ik giga-k*t-dagen gehad, maar ook hele leuke. Ik groeide naar het idee toe dat het echt over was.

Hij heeft gebeld en gemaild, ik heb koeltjes teruggemaild. Het was zwaar maar ok. Nu even niet meer...

Ik dacht dat hij dezelfde gedachtengang had over het geheel, maar nee... Ik ben verbaasd geweest... hij was emotioneler dan ooit. Zo lief als voorheen, opnieuw verliefd, zonder dat hij het zag.

Hij vroeg wat ik in z'n ogen zag... ik zag liefde, verdriet, twijfel, degene waar ik verliefd op ben geworden... Hij vroeg wat ik ermee kon... ik kon... ik kon huilen... verder niks... dacht dat ik sterk was, maar ik was zwak, erger nog dan een watje, ik was een klein pluisje...

Ik vertelde hem wat ik zag... hij vroeg wat ik ermee wilde... het hing van mij af... ik wist niet wat te zeggen, m'n houden van kwam omhoog, m'n twijfel des te meer... We zouden het wel zien zei hij... ik klapte dicht...

Toch wilde hij vanavond weten hoe het zat, ik vroeg me af waarom hij het nog niet wist, het was niet voor niets uit... het was net als vorige week, maar dan anders...

Ik zei hem dat ik niet meer kon, dat ik hem niet kwijt wilde, maar dat ik brak, dat ik te ver gebroken was, ik kon de stukjes niet meer bij elkaar rapen... hij wilde horen dat ik niet meer van hem hield, wellicht dat dat 't makkelijker had gemaakt als ik het kon zeggen, maar ik kon het niet, ik hou van hem, maar niet van hoe het ging... ik brak, ben gebroken...

Ik kon alleen nog huilen... ik weet niet waarom, maar hij was trots, trots dat ik het had gezegd zei hij, maar dat voelde erg vaag aan... hij huilde, dacht dat ik het niet zag... hij wilde me kussen, strelen, omarmen... ik brak in duizend stukjes... ik was sterk en tegelijk een hoopje ellende...

Ik heb hem een knuffel gegeven, samen gehuild en ben weggegaan... het was uit... voor de 2e keer...

--------------------------------------------------------------

voorgoed is het over, maar het voelt even niet goed
ik ben een klein pluisje, met een groot hart dat bloed

mijn gebroken hart heeft een weg gevonden
het doolhof verlaten, zout in open wonden

mijn toekomst veranderd, een andere weg begaan
gekozen om alleen in het leven te staan

de wakkerende vlam van hoop in mijn hart
is uit, donker, het noodlot tart

een lange weg van moeilijke tijden breekt aan
het was tijd, is tijd, word tijd... om te gaan

wat houd mij nu even op de been...
ik weet het niet... ik voel me alleen

de kaars is uitgeblazen, de vlam gedoofd
ik ben van mijn zekere liefde beroofd

hopelijk binnenkort voel ik me goed
niet langer een gebroken hart dat bloed

--------------------------------------------------------------

Huilen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 12:20

Bedankt lieverds!... verder weet ik 't nu even niet meer...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 23:35

Dank lieve mensen, ik heb veel aan jullie trots, ik ben wel een klein beetje trots, nu zorgen dat de trots groter word.

Wel lief dat jullie vinden dat ik er goed mee omga en dat ik het mooi weet te verwoorden, doet me goed.

Leonoor, ik stuur je een pb Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-02 19:18

Hmm, vandaag ging het gelukkig weer iets beter, maar ik merk wel dat het nu harder begint door te dringen als vorige week na de '1e keer' dat het uit was.

Ik heb zeker m'n up's and down's, maar ja... ik geloof dat dat erbij hoort.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-02 23:05

Bedankt lieverds! Lovers

Momenteel heb ik helaas weer een dipje, ik mis hem gigantisch en steeds gaat er door m'n hoofd of ik er wel goed aan gedaan heb. Ik weet dat ik hem volgens m'n hart niet kwijt wil, maar m'n hoofd weet dat m'n hart vaak genoeg pijn heeft gehad.

Steeds weer het idee dat ik maandag weer een kans heb gehad en wat nou als ik erachter kom dat ik hem echt niet kwijt wil, ben ik dan te laat, wil hij mij dan nog wel? Tegelijk denk ik dit ook helemaal niet, ik weet niet eens meer wat ik er nou precies van denk...

Maar dit wil ik helemaal niet steeds denken, ik wil vrijheid, ik wil geen malende gedachtes meer, ik wil vrij zijn van m'n twijfel... ik zou willen dat ik hem kon vergeten, maar de tijd zal dat doen, maar die tijd wil ik niet hoeven nemen, ik wil nu leven, ik wil nu genieten, ik wil nu mezelf volledig liefhebben, maar ik kan het niet... ik wil zo graag sterk zijn, maar het ontbreekt me...

Hij was/is echt mijn soulmate en steeds weer zie ik voor me hoe hij maandag was... zo fijn, zo lief, zo zacht, zo ..... Als ik maar wist dat ik hem niet volledig kwijtraak, ik zou hem dan als gewone vriend willen, want goeie vrienden waren we echt... ik zou het heel erg vinden als ik dat kwijtraak... maar ja, het zal haast wel... Verdrietig

Steeds die drang om te bellen, te sms'en, hem te willen zien en wetende dat dit niet kan, niet mag, niet hoort... Waarom kunnen mensen die knop zomaar omzetten en dit niet voelen? Waarom moet juist ook ik zo'n zwak hoopje zijn? Ik was er al zo lang mee bezig, waarom is het dan niet makkelijker?

Wanneer ik flink bezig ben denk ik niet aan hem, gelukkig... maar dat had ik regelmatig, ik heb nu teveel tijd om handen, ik ga van ellende maar vanalles doen in de hoop dat ik niet aan hem denk, dat ik hem zo kan 'vergeten'. Maar ook wil ik huilen, omdat ik weet dat het moet om het gevoel kwijt te raken, maar ik durf niet. Ik ben bang, ik huil wel, maar ik wil het niet. Eigenlijk wel, maar toch niet... vaag...

Maar wat mis ik nou? Ik weet het niet... een gevoel? een aanwezigheid? het vertrouwde? een goede vriend? een partner? de gewenning? of is het echt zijn liefde?...

-----------------------------------------------------------------------

Duistere gevoelens, donkere dagen
Het waarom blijf ik me afvragen

Pijn en verdriet het verleden, toekomst en heden
Heb ik nog niet genoeg gestreden?

Wat me zo lief is word bij me weggehaald
Ik heb alles gedaan, maar onmacht is bij me neergedaald

Dingen op z’n beloop laten en aan de zijlijn staan
De macht om dingen te kunnen sturen is al langer van de baan

Toekijken hoe ik de grip verlies op alles in mijn leven
Ik heb het niet in de hand, zelfs niet meer mijn streven

Ik wil zo graag een lichtpunt, een reden om mij positief in te stellen
Een vooruitzicht in omstandigheden die niet langer kwellen

Geef mij een vooruitzicht, een doel om naar te streven
Geef mij vrijheid en een lichtpunt in mijn leven

Zal ik ook weer geluk voelen, geef mij een teken
Voordat het te laat is en ik voorgoed zal breken

Voordat het vuur in mij stopt met branden
Geef mij een positief lichtpunt in mijn handen

Een vooruitzicht dat het goed komt en steeds beter zal gaan
Geef mij die reden om sterk in het leven te staan

-----------------------------------------------------------------------

De diepe zwarte dalen van een ravijn,
zo zwart als de pupil van jou ogen,
zo diep als de diepte van jou hart,
met de windruis van jou ademhaling
en de kilte, die ik voelde toen jij wegviel uit mijn leven.

-----------------------------------------------------------------------

Waarom steeds die twijfel, de constante strijd
Waarom voel ik mij niet bevrijd

Bevrijd van onmacht, donkere gevoelens van het alleen zijn
Waarom doet dit zo ongelooflijk veel pijn

Ik moet sterk zijn, vol kracht
maar ik voel alleen de zware onmacht

Het waarom blijft in mijn gedachten malen
m'n gevoel in een doolhof dwalen

Ik ben op, leeg, ik wil dit niet
ik wil vrij zijn van dit verdriet

ik wil lachen, genieten van mijn leven
zonder als een klein meisje te snikken en te beven

De twijfel door onmacht, de kille nacht die neerdaalt
hopelijk een goede morgen en niet langer verdwaald

Met een lach naar de dag en een knipoog naar de nacht
kunnen zeggen dat ik het gewonnen heb van onmacht

De onmacht die mij niet laat zijn wie ik ben
die er voor zorgt dat ik mezelf niet langer herken

Hoe leid ik mezelf de weg naar geluk
niet langer hoeven zeggen ik ben stuk

Kunnen zeggen ik ben één met mezelf en ik lach
ik geniet van mijn leven elke dag

-----------------------------------------------------------------------

*zucht*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 23:12

Dank je...

Nu gaat het wel heel even, vanmiddag had ik nog steeds een flinke dip... bah het valt allemaal niet mee *snif*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Charaz, ComscoreBot, Dax, Eilish, gillian, Ginny135, hedjuhhh, katinker, Mutti, Rijsa, savieralover, Traiectum en 71 bezoekers