welke provider + update

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

welke provider + update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 22:12

Ik heb vergeten mijn abonnement bij o2 te verlengen, waardoor ik sinds vandaag zonder mobiele telefoon zit. Nou ja, zonder bereik.
Omdat mijn telefoon toch al gammel is, dacht ik een nieuw abonnement af te sluiten (met ander toestel). Nu is mijn vraag welke provider geschikt is. Met welke hebben jullie goede, of juist minder goede ervaringen?
En hoelang duurt het ong. voor een nieuwe telefoon bruikbaar is? Ik heb nu helemaal geen telefoon en dat vind ik niet echt handig. Ik wilde donderdag eens voor een nieuwe gaan kijken.
Laatst bijgewerkt door Yorghos op 04-12-02 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 22:15

ik met KPN, KPN heeft super bereik maar ik Vodafone is ook erg goed.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 22:15

Ik ben heel tevreden over KPN. Heb overal bereik (behalve afgelopen zaterdag in de schuur van T@nj@ in Mantinge Haha!) en dat was wel anders toen ik nog Ben had. Dan zat ik in de trein of auto, met vier streepjes bereik, ineens was dan de verbinding weg en een halve minuut later weer volledig, maar dan was je wel degene kwijt met wie je aan de foon zat!

Ik heb nu Hi Profile, voor een vast bedrag aan eenheden per maand die je naar eigen keus kunt opmaken aan gesprekken of sms-jes (of beide). Heb het nu een half jaar en ben heel tevreden. BEN weer bereikbaar... Haha!
Laatst bijgewerkt door Karin op 03-12-02 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 22:15

Vodafoon was eerst Libertel, of niet?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 22:17

Ik zit ongeveer met hetzelfde. M'n telefoon doet het nog soortvan maar als er een leuke aanbieding is dan koop ik denk ik ook een nieuwe telefoon.

Verder zit ik nu bij Vodafone, overal geweldig bereik maar duur, pff. Ander probleem met Vodafone is dat ze nu nog steeds helemaal geen mogelijkheid bieden om je resterende belminuten op te vragen. Geen site, staat niet op je rekening, enige dat je kan doen is de klantenservice bellen en vragen hoe je er voor staat Scheve mond

Heb nu 120 minuten maar zit daar de laatste tijd telkens overheen. Denk dat ik nu maar een 180 minuten abo ga nemen maar heb nog geen flauw idee waar Scheve mond

[edit]Sjiez, wat een hoop reacties meteen Haha! BTW KPN wordt het bij mij sowieso niet, da's het enige dat ik zeker weet Haha! En ja, Vodafone heette eerste Libertel in Nederland[/edit]

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 22:19


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 22:22

www.bellen.com

Als je toestel het nog doet kan je via internet zeer goeie abonnementsprijzen krijgen.
Mijn vriend heeft O2 en betaald 3,50 per maand voor 180 belminuten.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 22:34

Mijn toestel zelf doet het wel, maar m'n abbo is (denk ik) afgesloten. Vorig jaar heb ik rond deze tijd verlengt en nu heb ik opeens problemen. Mijn laatste rekening is betaald, dus daar ligt het niet aan.
Ik denk dus dat hij afgesloten is wegens het niet verlengen van mijn abbo. Morgen o2 bellen om te vragen hoe het zit...

Die 3.50 euro, is dat geen typfout?

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 22:39

Wat raar de je afgesloten wordt als je je abonnement niet hebt verlengd zeg!
Bij ons (ik werk bij dutchtone) wordt je wel gebeld dat je abonnement bijna afloopt of als is verlopen en dat je dan een aanbieding kunt krijgen als je je abonnement wilt verlengen.
Doe je dit niet dan loopt het abonnement gewoon door zij het dan contractsvrij.
dan heb je dus alleen een opzegtermijn van een maand.

Zou toch eens informeren of het niet een andere oorzaak heeft want het zou wel heel raar zijn.
Vergeet je te verlengen dan heb je gelijk geen abo meer??

Als je info wilt over dutchtone dan pb maar!
Ben erg thuis in abonnementen enz.
Ik doe namelijk grotendeels contractsverlengen enz.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:06

Ik heb heb BEN en altijd bereik..ik zou eerst kijken wat het goedkoopste is...en waar je allemaal naar toe gaat!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:46

ik kan iedereen Vodafone aanraden.. het is misschien wel duurder, maar er is overal goed bereik (ook in het buitenland) en de service is ronduit fantastisch... ik ben er echt zeer tevreden over!!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:48

SmithsGirl schreef:
ik kan iedereen Vodafone aanraden.. het is misschien wel duurder, maar er is overal goed bereik (ook in het buitenland) en de service is ronduit fantastisch... ik ben er echt zeer tevreden over!!!


sluit ik me helemaal bij aan.
+dat ze nu een leuke aanbieding met een nokia 5210 hebben Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 00:01

Vodafone heeft ook leuke aanbiedingen (gelukkig ook met niet Nokia toestellen Haha!) maar die zijn vrijwel allemaal voor 2 jarige contracten en daar zit ik niet echt op te wachten Scheve mond

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 00:03

Hoeft niet, maar dan ben je duurder uit.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 23:06

Ik ben eruit. Heb een sony ericsson t200 toestel gekozen met een KPN abbo. De telefoon was met dit abbo goedkoper dan met vodafoon, vandaar mijn keuze.
En ericsson: mijn vader werkt er, dus moet zorgen dat ie werkt houdt, he! Maar ben heel tevreden over de toestellen, dus vind het wel handig. Zelfde merk, dus werkt ook hetzelfde.
Kan iig weer bellen en sms'en!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:13

Ze hebben nu bijna overal december aanbiedingen, tenminste de meeste providers...

Wij hebben 3 abbo's afgesloten bij O2, geen aansluitkosten, 3 maand geen abbo kosten en 120 belminuten per maand, 1 jarig abbo voor totaal 168.00 euro voor het eerste jaar + gratis toestel en keuze uit diverse merken en types.. Zeer overzichtelijke rekeningen, waar ook de de belminuten op staan die je mee neemt naar de volgende maand (je kunt ze max. 1 maand meenemen)

En zelfs hierzo bereik (op het randje van Nederland, niet volledig en valt soms weg maar er zijn maar zeer weinig providers die hier optimaal bereik hebben) en verder geen klachten van geen bereik elders in NL.

Ik heb ook prepaid van KPN, en als ik verkeerd sta zit ik gelijk op het duitse net.