Sex belangrijk in een relatie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Sex belangrijk in een relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 12:01

Hoe belangrijk is sex voor jou in een relatie?

Ik had hier een discussie over met me ex. Hij is meer een gentleman typje, dat dus eerst een maand of langer wacht voordat ie met zijn vriendin naar bed gaat. Ik hou het meestal niet langer uit dan een week, mede omdat sex voor mij heel belangrijk is in een relatie. De meesten zeggen dat sex niet het belangrijkste is, is voor mij ook niet zo hoor, maar als de sex 3x niets is, dan houdt het voor mij op. Vandaar dat ik dus vrij snel met iemand het bed induik, omdat ik niet na een maand of langer die jongen wil dumpen. It may hurt his feelings Haha!
hoe belangrijk is het voor jullie in een relatie?

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 13:15

Diana_Mabel schreef:
Slechte sex is geen reden om het te beeindigen je kunt het toch beter maken door te vertellen wat je fijn vind en wat niet?


Als het gewoon slecht is gegaan de sex, kan er natuurlijk aan gewerkt worden. Dit is voor mij ook geen reden om een man te dumpen. Maar je heb wel eens dat het gewoon niet lekker is, meer in de zin van dat de man het niet lekker kan doen. Ook al doet hij zijn best, maar klikt het gewoon niet. Daar ga ik dus me tijd niet aan verspillen. Ik bedoel sommige mensen kunnen gewoon niet zoenen, de een is er tevreden mee, maar ik moet zo iemand dan gewoon niet.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 13:27

orri schreef:
Als de sex niet meer goed is dan kan dat meerdere redenen hebben,
emotioneel, fysiek, of sleur....
Daar dient men aan te werken.


Hierbij nog een vraagje in het algemeen;

is jouw zin in sex afhankelijk van de relatie die je op de dag met je partner heb.

Ik bedoel dus, stel je voor dat je ruzie gehad heb met je partner, kan je dan gewoon sexen met hem omdat jullie sexrelatie goed/super is, of heeft het toch een verband met elkaar. Ruzie = geen sex??

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 13:40

lis schreef:
Sjuimpje; dat is wat ik bedoel. Als die dingen er niet zijn, stelt wat mij betreft een relatie niets voor. Ik zou de sex zo inruilen voor die twee dingen, als dat ontbrak.


Dit is weer een ander verhaal. Het ging me er nu om hoe belangrijk sex is in een relatie. Het is voor mij in die zin niet belangrijk, dat als de sex super is, maar de man zelf 3x niets dat ik dan zou blijven. Er zijn wel zoveel dingen wat belangrijk is in een relatie. Maar stel je voor dat de man helemaal toppie is, alleen zijn humor is niet zo. Ja, daar zou ik mee kunnen leven. Humor kan ik wel bij andere halen, maar met sex gaat dat zo moeilijk. Nou moeilijk is het niet, alleen ik ben zo trouw als het maar kan, dus is het voor mij moelijk om dat ergens anders te halen.

Dus ja, kan zoveel dingen meer noemen wat belangrijk is in een relatie, was alleen benieuwd naar het sex gedeelte Haha!

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 15:24

flair schreef:
Kortom, sex is voor mij een teken dat je van elkaar houd en niet alleen omdat het lekker is. Maar misschien dat ik op mijn 18e al ouderwets ben Haha!


Dat heeft toch niets met ouderwets zijn te maken? Als jij dat vindt, moet je het ook zeker zo houden. Ik wou dat ik dat kon, maar dat betreft heeft sex voor mij, weinig met houden van te maken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie