niet alweer.....:( :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

niet alweer.....:( :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 23:45

hoi, ik hoorde vandaag dat een goede vriend van de familie is overleden Huilen . Hij lag in het ziekenhuis. Hij had leukemie... Was nog zo jong pas 24 jaar Huilen . Hij moest nog 2 maanden in het ziekenhuis blijven en mocht dan naar huis... Maar helaas het heeft niet zo mogen zijn Boos! . Hij lag in een coma en vandaag werd besloten de stekker eruit te halen. Zijn vader is ook overleden een aantal jaar geleden ook aan leukemie. En mijn vader heeft hem altijd als zn zoon beschouwt. Ik ben ook met hem opgegroeid en hij was altijd een soort broer van me Lovers bracht me af en toe zelfs naar de paardjes toe Lovers . Mijn vader is er kapot van Huilen . Ik ook Huilen . Ik had hem al een tijdje niet gezien. Hij lag op een speciale afdeling waar geen kinderen mogen komen. Heb dus ook geen afscheid kunnen nemen Huilen ... Dacht al die tijd dat ik hem over een paar maanden wel weer zou zien, maar dan opeens dit Scheve mond ... Moest het ff van me af schrijven sorry.... Weer een bewijs dat het leven niet eerlijk kan zijn Verdrietig ..... Is al de 3e persoon uit nabije omgeving die is overleden, will this never stop???

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 23:47

Gecondoleerd...life sucks most of the time... Huilen Veel sterke, jij en je familie!

Maar wat is dat voor raar ziekenhuis dat er geen kinderen mogen komen?

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 23:47

Gecondoleerd! Zo jong nog Verdrietig , heel veel sterkte!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 23:53

Gecondoleerd.
Ik denk dat ik hem verpleegd heb, in de Daniel. Daar mogen wel kinderen komen hoor, alleen zijn de voorzorgsmaatregelen vrij streng omdat de mensen bij ons heel vatbaar zijn voor infecties.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23439
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 23:56

gecondoleerd..

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 23:59

bedankt allemaal!
en ja ik weet niet precies waar hij lag en hoe het in elkaar zit, maar mijn vader nam me niet mee als ie hem op ging zoeken... laatste keer dat ik hem sprak was door de telefoon en toen hadden we het over zijn grote liefde: telefoons Haha!. hij was gek op zn gsms. verzamelde ze. en terwijl hij is het ziekenhuis lag belde hij me wel eens om te vragen of er nog nieuwere modellen waren Haha!. ow god wat zal ik hem missen Huilen

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 15:27

Gecondoleerd...

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 17:59

Gecondoleerd....... Zo jong .......... Het is ook vreselijk als iemand overleden is Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 18:40

Gecondoleerd.
Het leven is idd niet eerlijk, maar wat doe je eraan?
Helaas helemaal niets.

Misschien is het maar goed dat je hem niet meer gezien hebt.
Het beeld van een erg zieke man is niet erg leuk.
Misschien dat je vader je daarom niet mee nam.
Nu herriner je hem nog in betere tijden.

Ik wens jullie allemaal erg veel sterkte toe!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 09:20

Vreselijk. Gecondoleerd.
Ik kan er niet goed tegen. Vind het ook altijd knap dat mensen met zulke patiƫnten kunnen werken. Ik zou er aan onderdoor gaan denk ik. Maar aan de andere kant, zonder dood is er geen leven en andersom. Dat is ons lot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 11:54

Gecondoleerd en heel veel sterkte, ook voor je familie.