Stomme knie!:(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Stomme knie!:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 15:39

ik heb dus een zeere knie Boos!
gister zijn we naar de dokter geweest en het is dus auf...(een driedelig moeilijk woord)
het is dus een ontsteking van me kraakbeen bij in me knieschijf Verdrietig en er zit allemaal vocht in
MAAR ik mag een tijdje niet paardrijden Huilen Huilen
ik hoop echt dat het snel over is


gr charlotte

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:04

jeetje... das echt klote,jammer dat je een tijd niet mag rijden.ik hoop voor je dat het gauw over gaat.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 19:52

oh oh oh hoe kom je nou weer aan een zere knie??
niet zo best joh, veel beterschap he!!

ik hoop dat je gauw weer kunt rijden

Snowgirl

Berichten: 5
Geregistreerd: 27-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 20:18

jammer zeg!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 20:32

thanks
nu ben ik maar aan het longeeren om haar beweging te geven Scheve mond

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:35

LotjeCool schreef:
ik heb dus een zeere knie Boos!
gister zijn we naar de dokter geweest en het is dus auf...(een driedelig moeilijk woord)
het is dus een ontsteking van me kraakbeen bij in me knieschijf Verdrietig en er zit allemaal vocht in
MAAR ik mag een tijdje niet paardrijden Huilen Huilen
ik hoop echt dat het snel over is


gr charlotte


veel sterkte ermee.. Lachen een vriendin v mij heeft dit ook zoiets gehad en die is er errug lang mee bezig geweest!hoop dat het voor jou wat korter duurt

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 23:38

balen voor je!
ik heb hetzelfde, al ruim 6 jaar!chronisch ontstoken kraakbeen in mn knieschijf, mn knieschijf zit scheef, beweegt scheef over t kraakbeen, daardoor ontstaan er ribbeltjes op de achterkant van mn knieschijf en is mn knie altijd geïrriteerd, en das pijnlijk!vooral als t wat kouder is wordt t nog erger!
kan nu zelf amper links opstijgen(nu is mn linker knie t slechtste maar dat wisselt regelmatig welke t slechtste is)

maar dat wil niet zeggen dat t voor jou ook zo lang moet gaan duren hoor!
had er jaar of 7/8 geleden ook n beetje last van, medicijnen&rust en t ging weer lange tijd goed!

en als je weer net iets anders hebt dan dat ik heb is t misschien wel heel snel weer over!
vriendin van mij heeft het ook, die was na 3 weekjes rust er vanaf!moest wel oppassen dat ze haar knie niet ging overbelasten, maar ze rijdt iedere dag paard, nergens last van alleen wat stijf als t koud is en ze heeft bv op de brommer gezeten, maar veder gaat t goed!

succes er mee!!

nog ff een tip:ik ging dan altijd zonder zadel rijden!dan kan je je been laten hangen, gebruik je je knie niet, en nergens last van! of met zadel rijden maar dan 1(of als alle 2 mn knieëen pijn deden)beugel van t zadel afhalen, zit je toch wat steviger dan zonder zadel, is nog goed voor je zit ook, en toch kan je rijden!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 17:00

Renske20 schreef:
nog ff een tip:ik ging dan altijd zonder zadel rijden!dan kan je je been laten hangen, gebruik je je knie niet, en nergens last van! of met zadel rijden maar dan 1(of als alle 2 mn knieëen pijn deden)beugel van t zadel afhalen, zit je toch wat steviger dan zonder zadel, is nog goed voor je zit ook, en toch kan je rijden!


Thanks

doe ik ook Knipoog
ik ga na het longeeren nog ff uitstappen zonder zadel over de weg

IsisLover
Berichten: 167
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: het mooist dorp uit nederland..............Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:06

succes met je been

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:38

heel veel beterskap!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 19:44

ooo snel beter worden he!
dokters geven je ook nooit het advies dat jij horen wilt Haha!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 20:03

My Dominique schreef:
ooo snel beter worden he!
dokters geven je ook nooit het advies dat jij horen wilt Haha!


klopt Knipoog

ik moet ijs op me knie en ibuprofen(ofzoiets)

hebrino

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 20:18

ahhhh hellup da hep ik ook! Frusty ik mag nu al drie dagen niet rijden en das errug! suc6 dr mee! ik leef met je mee!!!!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 20:31

hebrino schreef:
ahhhh hellup da hep ik ook! Frusty ik mag nu al drie dagen niet rijden en das errug! suc6 dr mee! ik leef met je mee!!!!


ik heb het vanaf vorige week zaterdag toen kreeg ik veel last en dinsdag naar dokter geweest

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 20:35

My Dominique schreef:
dokters geven je ook nooit het advies dat jij horen wilt Haha!


Haha dat ken ik ook jah. Ik was allergisch (of ben k weet t niet) voor paarden toen zei ze dood leuk JE MOET STOPPEN MET PAARDRIJDEN......toen dacht ik bij me zelf: dacht t niet Haha!

haha na 3 jaar verslaafd zijn....stoppen hmmmm Scheve mond NEEJ *LOL* En inmiddels zijn we al weer 6 jaar verder na die uitspraak Tong uitsteken en t gaat nog steeds goed

sterkte met je knie.En voor je het weet is het weer voorbij. Me nichtje had t ook, heel erg die moest 2 weekjes met krukken en 2 weken daarna had ze nergens meer last van dus ff volhouden Tong uitsteken

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 21:52

nikkiemisty"]
[quote="My Dominique schreef:
dokters geven je ook nooit het advies dat jij horen wilt Haha!



sterkte met je knie.En voor je het weet is het weer voorbij. Me nichtje had t ook, heel erg die moest 2 weekjes met krukken en 2 weken daarna had ze nergens meer last van dus ff volhouden Tong uitsteken
[/quote]

krukken??
ik loop niet op krukken hoor..
zou wel lekker zijn;)

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 22:26

He wat vervelend nou!
Hopen dat je knie gauw over is en je lekker weer kan knolhobbelen!

hebrino

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 00:30

LotjeCool"]
[quote="hebrino schreef:
ahhhh hellup da hep ik ook! Frusty ik mag nu al drie dagen niet rijden en das errug! suc6 dr mee! ik leef met je mee!!!!


ik heb het vanaf vorige week zaterdag toen kreeg ik veel last en dinsdag naar dokter geweest
[/quote]

hing ut zaterdag in de lucht dan ofzo? ik ook, ben gisteren naar de dokter gegaan, maar zij wist niet of t door t paardrijden kwam....

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 10:34

hebrino"]
[quote="LotjeCool"][quote="hebrino schreef:
ahhhh hellup da hep ik ook! Frusty ik mag nu al drie dagen niet rijden en das errug! suc6 dr mee! ik leef met je mee!!!!


ik heb het vanaf vorige week zaterdag toen kreeg ik veel last en dinsdag naar dokter geweest
[/quote]

hing ut zaterdag in de lucht dan ofzo? ik ook, ben gisteren naar de dokter gegaan, maar zij wist niet of t door t paardrijden kwam....
[/quote]

bij mij kwam het miss door de groei en zaterdag moest ik ook met de fanfare mee lopen door het dorp

hebrino

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 13:44

LotjeCool"]
[quote="hebrino"][quote="LotjeCool"]
[quote="hebrino schreef:
ahhhh hellup da hep ik ook! Frusty ik mag nu al drie dagen niet rijden en das errug! suc6 dr mee! ik leef met je mee!!!!


ik heb het vanaf vorige week zaterdag toen kreeg ik veel last en dinsdag naar dokter geweest
[/quote]

hing ut zaterdag in de lucht dan ofzo? ik ook, ben gisteren naar de dokter gegaan, maar zij wist niet of t door t paardrijden kwam....
[/quote]

bij mij kwam het miss door de groei en zaterdag moest ik ook met de fanfare mee lopen door het dorp
[/quote]

nou.... ik geloof dat ik al n paar jaar uitgegroeid ben.... Verward dus daar kan het bij mij niet meer aan liggen, maar het was in iedergeval geen slijtage. moet jij ook fysio als het wat langer gaat duren? ik ga maandag zeker een keer proberen om met een of zonder beugels te rijden hoor, het ging net zo lekker! Verdrietig wat is het leven toch oneerlijk...

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 14:00

hebrino"]
[quote="LotjeCool"][quote="hebrino"]
[quote="LotjeCool"][quote="hebrino schreef:
ahhhh hellup da hep ik ook! Frusty ik mag nu al drie dagen niet rijden en das errug! suc6 dr mee! ik leef met je mee!!!!


ik heb het vanaf vorige week zaterdag toen kreeg ik veel last en dinsdag naar dokter geweest
[/quote]

hing ut zaterdag in de lucht dan ofzo? ik ook, ben gisteren naar de dokter gegaan, maar zij wist niet of t door t paardrijden kwam....
[/quote]

bij mij kwam het miss door de groei en zaterdag moest ik ook met de fanfare mee lopen door het dorp
[/quote]

nou.... ik geloof dat ik al n paar jaar uitgegroeid ben.... Verward dus daar kan het bij mij niet meer aan liggen, maar het was in iedergeval geen slijtage. moet jij ook fysio als het wat langer gaat duren? ik ga maandag zeker een keer proberen om met een of zonder beugels te rijden hoor, het ging net zo lekker! Verdrietig wat is het leven toch oneerlijk...
[/quote]

ik heb zonet ook gereden
en dan met draf door zitten je word dan wel geshakt maar ach Knipoog ik heb zelfs gesprongen!
ik heb ook vanochtend een ibuprofen genomen helpt goed!
gebruik jij dat ook Verward

hebrino

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 16:25

LotjeCool"]
[quote="hebrino"][quote="LotjeCool"]
[quote="hebrino"][quote="LotjeCool"]
[quote="hebrino schreef:
ahhhh hellup da hep ik ook! Frusty ik mag nu al drie dagen niet rijden en das errug! suc6 dr mee! ik leef met je mee!!!!


ik heb het vanaf vorige week zaterdag toen kreeg ik veel last en dinsdag naar dokter geweest
[/quote]

hing ut zaterdag in de lucht dan ofzo? ik ook, ben gisteren naar de dokter gegaan, maar zij wist niet of t door t paardrijden kwam....
[/quote]

bij mij kwam het miss door de groei en zaterdag moest ik ook met de fanfare mee lopen door het dorp
[/quote]

nou.... ik geloof dat ik al n paar jaar uitgegroeid ben.... Verward dus daar kan het bij mij niet meer aan liggen, maar het was in iedergeval geen slijtage. moet jij ook fysio als het wat langer gaat duren? ik ga maandag zeker een keer proberen om met een of zonder beugels te rijden hoor, het ging net zo lekker! Verdrietig wat is het leven toch oneerlijk...
[/quote]

ik heb zonet ook gereden
en dan met draf door zitten je word dan wel geshakt maar ach Knipoog ik heb zelfs gesprongen!
ik heb ook vanochtend een ibuprofen genomen helpt goed!
gebruik jij dat ook Verward
[/quote]

ik heb m vanmorgen gelongeerd (voor de eerste keer met twee lijnen!)
ik mag geen ibuprofen ivm andere medicijen, ik heb nu gewoon aleve, maar daar moet ik ook mee uitkijken... ik vin t wel fijn dat de pijn dan ff weg is, maar ik weet niet wanneer het teveel is, snap je, je kan m nu makkelijker overbelasten... Verdrietig tis nie leuk....

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 16:37

het is ook echt k*t
de een heeft er 3 maanden voor nodig en de ander paar weken ik hoop dat het met mij binnen een paar weken is ofzo..

hebrino

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 16:59

ahhhhh Verward drie maanden? da heeft ze dr nie bij gezegd! dus niet he!!!! ik heb er nu dus n week echt last van en ik ben t echt zat hoor!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 17:23

hebrino schreef:
ahhhhh Verward drie maanden? da heeft ze dr nie bij gezegd! dus niet he!!!! ik heb er nu dus n week echt last van en ik ben t echt zat hoor!


een vriendin van me had het en die had er iets van drie maanden llast van.. Scheve mond