Meisje doodgereden + situatieschets

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 19:49

OMG wat verschrikkelijk!
Hier ben ik eventjes stil van en ik denk aan haar ouders en de onmacht en verslagenheid die ze moeten voelen. De woede omdat die man zoiets deed, waarschijnlijk te hard reed en alleen maar omdat hij haast had? Dat haar ouders en vrienden nu lange tijd geconfronteerd moeten worden met de remsporen op het wegdek, remsporen die tevergeefs bleken te zijn.
Wat een afschuwelijke gebeurtenis, ik weet zeker dat het verdriet onmenselijk zal zijn.
Vanaf hier heel veel sterkte.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 19:58

Ach persoonlijk liet ik hem fietsen de rest van zijn leven en zou ik hopen dat hij nooit meer een nacht sliep van schuldgevoel. Klinkt bot, ik weet het, maar nog steeds weegt het niet op tegen het verlies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 23:35

Kennen jullie die commercial van die jongen en dat meisje met die vlieger op dat veldje en dat dat jongetje dan achteruit rent en dat je dan de remmende banden van een auto hoort. Nou die commercial kan ik dus niet naar kijken en ik denk de ouders van dit meisje ook niet meer.

Deze meneer uit Ter Apel krijgt ten minste nog straf, dat is al niet meer zo vanzelfsprekend tegenwoordig. De grootste straf zit in hem zelf, sommige katers blijven namelijk altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 12:45

Katja"]
[quote="Lovely schreef:
Kennen jullie die commercial van die jongen en dat meisje met die vlieger op dat veldje en dat dat jongetje dan achteruit rent en dat je dan de remmende banden van een auto hoort. Nou die commercial kan ik dus niet naar kijken en ik denk de ouders van dit meisje ook niet meer.


Heb ik dus ook. Echt een hele erge reclame. Maar ik vraag me af of hij werkt bij de doelgroep.
[/quote]

Goeie vraag Katja, maar ik denk dat die commercial niet echt werkt voor de doelgroep. Waar je ook kijkt, er wordt zo veel te hard gereden op punten waar het gewoon niet kan. Dat je hard rijdt op de snelweg, soit, daar kun je jezelf nog mee hebben. Maar hard rijden in de bebouwde kom en nog voor kinderbedtijd, daar heb ik dus moeite mee.
Maar zolang auto's verkocht worden met aanprijzingen over het vermogen, topsnelheid, etc., zal daar wel nooit iets aan veranderen. Terwijl, bij verkeerd gebruik diezelfde auto ineens een moordwapen is.
Aan een kant ben ik wel blij dat deze man dood door schuld ten laste wordt gelegd, maar ik moet nog zien dat hij zijn bijbehorende straf krijgt. Meestal komt dat er niet van is mijn ervaring. Helaas heb ik totaal geen medelijden met deze dader, ik hoop echt dat zijn leven voorgoed verknalt is, maar de ervaring leert dat dat reuze mee zal vallen, denk maar aan de Marco Bakkers en Patrick Kluiverts van deze wereld en al die anderen die per se hun rechtervoet op de plank willen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 16:21

Met 50 km per uur duurt het 15.88 meter voor je stil staat. Helaas remmen de meeste mensen verkeerd en dus duurt het langer. In het geval van dit meisje dus meer dan 30 meter, dus reken maar uit hoe hard die man gereden heeft, stoer he?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Redford, Vagabondo en 42 bezoekers