Hellup, mijn kat is gevaarlijk..!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 11:26

Sonja schreef:
Tja hihi daar hebben katten nou hun personeel voor, om lekker op af te reageren Haha!

Ik had dat beest gewoon de hoek in geschopt. Want ik weiger personeel te zijn van mijn huisdieren. MAar misschien moet je het zo zien: hondenmensen hebben meer karakter dan katten mensen?

De hond is de betere mens



Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 11:37

Sonja schreef:
Misschien hebben hondenmensen wel iemand nodig om de baas over te spelen omdat het ze met mensen niet lukt *LOL*


Ik ben geen leider, noch een volger. Ik laat gewoon iedereen. Ik denk dat dat met veel hondenmensen zo is, behalve die paar die "een bepaald" ras zoeken om mee te pronken.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 12:27

Heb echt geprobeerd met een kat. Heb 2 katten uit het asiel gehaald, Punkie en Fritsie. Punk zag het niet zitten, die vertrok na een aantal jaar uit zichzelf. En Fritsie was te afhankelijk. Ik ben echt geen katten mens, kan niet degraderen tot personeel. Ik heb Fritsie uiteindelijk naar een tehuis gebracht waar ze het aanzienlijk beter had dan bij mij. En dat verdiende ze eigenlijk ook wel. Ze was best eenzaam bij mij thuis. Misschien was het anders gegaan als ik geen hondje had gehad.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, amy495, Berdien, Ginny135, Jara, LCT, leanneXXnona, Lisewiesje, mabellean, Nieknollie, paljaslaura, rien10, Sasqiua, soeboenoe, supervon78, venga, Xanthippe, xKatinkii en 209 bezoekers