Wel of niet trouwen??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 20:54

Hmmm, iedereen (veel iig) noemt hun trouwdag de mooiste dag van hun leven. Als er dan voor velen geen verschil is tussen huwelijkse voorwaarden en samenlevingscontract, dan is dat misschien wel een goede reden. Is toch zonde om zo'n dag mis te lopen Knipoog.


manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 21:56

Sommige trouwen al heel jong en zeggen achteraf direct: het was de mooiste dag van mijn leven. Lijkt me vervelend om dat dan al te weten, wat zijn de komende dagen dan nog waard Knipoog Haha!. Ik vind het ook maar een apartje opmerking. Denk dat je dat pas kan bepalen op je sterfbed oid, maar daar wil ik voorlopig nog niet aan denken.
Dan wat betreft: liefde voor altijd. Soms zie ik van die hele oude mensen en die zijn nog helemaal gek op elkaar. Dat vind ik dan toch mooi om te zien. Waarschijnlijk zijn die al jaren bij elkaar en ze houden echt van elkaar tot in de dood. Wat betreft mezelf: vind het nou niet echt goede instelling om ergens aan te beginnen als je bij voorbaat al denkt dit is over een tijd toch weer voorbij. Vind ik dan zonde van de tijd en moeite. Maar of eeuwige liefde echt bestaat??? Ik weet het niet, tijd zal het leren he.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Julia96_, III, LouLi, MyWishMax en 46 bezoekers