BvdH overvallen, ik moet er vanavond ook werken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

BvdH overvallen, ik moet er vanavond ook werken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 17:28

Ik heb gehoord dat Bas van der Heijden (supermarkt van Dirk van der Broek) in hoogvliet is overvallen:


BVDH hoogvliet overvallen

hij is vlak voor sluitingstijd binnen gekomen, en alle kassa's moesten leeggemaakt worden, en toen dat gebeurt was is hij er vandoor gegaan

Ik moet dus vanavond werken, tot eind...Een paar maanden geleden is Bas vd Heijden in Spijkenisse ook al overvallen, met als gevolg 1 dode en 1 gewonde...

Aan de ene kant maak ik me veel zorgen, dalijk gaan ze ook even langs het filiaal in Spijkenisse (is niet ver van elkaar vandaan), omdat ze er heel makkelijk van door zijn gegaan
Maar aan de andere kant denk ik van niet, ze zijn hier natuurlijk al eens eerder geweest....

Brrr moet er niet aan denken dat dat vanavond bij ons gebeurd terwijl ik aan het werk ben Scheve mond

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:31

Dat had ik nog niet gehoord, dat de Bas v/d Heijden in Hoogvliet overvallen is! Echt eng allemaal.. Hebben ze de overvaller nog gepakt? Ik hoop het maar..
Lijkt me inderdaad niet zo'n prettig idee als je vanavond moet werken, en zeker na wat er al is gebeurd Scheve mond Ik hoop en denk eigenlijk dat ze hier niet komen.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 17:31

nope hij is niet gepakt zo ver ik weet, daarom heb ik nu een heel raar (voor)gevoel...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:32

Nou hopelijk niet zeg Scheve mond ik werk ook achter de kassa, moet er maar niet over denken Scheve mond
Maar gebeurt niet zo heel snel hoor, niet te veel zorgen maken hoor Lachen

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:35

Getsie... Ik hoop het igg niet zeg.
Maar het zijn niet die criminelen van 15 juli want die zitten in de gevangenis.
Maar het is echt niet normaal zeg Frusty
Er zijn toch geen dode of gewonden gevallen?

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 17:36

nee gelukkig geen dode of gewonde GELUKKIG

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:39

Meestal schieten ze ook niet hoor, ze dreigen allemaal de mensen luisteren dan toch wel.

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:42

als je doet wat die mensen zeggen is er niets aan de hand... als ze je vragen om geld geef je gewoon de hele kassalade mee... liever geld weg dan een leven weg, zegt de manager waar ik werk (dirk van de broek)

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:43

Tuurlijk, mij boeind dat echt niet hoor zou echt wel al het geld geven! zonder twijfel

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 17:51

Jah maar avantilover ik ben ook niet bang dat ze schieten, maar dat dreigen is voor degene die bedreigd wordt veel erger dan dat je meteen wordt doodgenalt (bijvoorbeeld)

En dan geld krijgtie dan toch wel van mij, ze hebben mij ook verteld dat je het geld gewoon mee moet geven het is toch verzekerd...

maja ik zou het wel eng vinden als ik met een pistool op me kop dat geld moet geven. Misschien ben je helemaal in shok en kan je niks meer en dan....

oke je moet niet daar meteen van uitgaan maar dat schiet dan meteen door mn hoofd

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:52

als het goed is komt er meteen een team met maatschappelijk medewerkers... die praten met je over wat er gebeurt is... volgens mij is dat bij dirk wel heel goed geregeld hoor!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 17:59

Jah was bij bas ook, maar toch dat je het eerst mee moet gaan maken is het erg...
maja ik denk niet dat ze langsmkomen Schijnheilig

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 18:02

Je moet maar zo denken, als ze daar al geweest zijn (kort geleden) is de kans alleen maar kleiner dat ze vanavond terugkomen.
Sterkte vanavond iig.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 21:49

Richtje schreef:
Je moet maar zo denken, als ze daar al geweest zijn (kort geleden) is de kans alleen maar kleiner dat ze vanavond terugkomen.
Sterkte vanavond iig.


Het zijn niet de zelfde personen....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 21:52

Het enige wat ik kan zeggen is, gewoon gaan, en doe altijd wat ze zeggen!! ALTIJD!

Ik ben ook bij een overval op mijn werk geweest, en daar ging het ook ongeveer op die manier, helaas was ik (van 4 mensen) de klos, en werden we allemaal vastgetaped. Maargoed, ben de volgende dag gewoon even wezen buurten (ik had nog wel vrij gekregen Haha!). De rechercheur was er, en daar heb ik nog even mee gebabbeld. Helaas worden de daders nagenoeg nooit gepakt, tenzij je er zelf (zie AH verhaal *LOL*) achteraan gaat. Politie is veel te druk met het uitschrijven van bonnen en innen van boetes. Frusty

Bovendien komen ze vanavond niet terug ook...nu zijn de lades al leeg! Lachen Komt misschien banketstaaf over, maar het is wel zo!