25 jaar huwelijk voor mijn oudjes!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 13:57

Gefeliciteerd!! Party!!
Ik ben twee jaar terug met mijn vader naar Parijs geweest, wij zaten in Hotel Pavia. Dat is in de buurt van de Moulin Rouge enzo (portiers van de nachtclubs daar probeerden om mijn vader en ons, 3 dochters, naar binnen te krijgen met de mededeling "Family Price" B) )
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

"Eenvoudig en levendig budgethotel. De warme ontvangst door de vriendelijke eigenaars zorgt ervoor dat je je hier echt thuis voelt. De eenvoudige en nette kamers zijn onlangs opgeknapt.

Ligging: in een rustige straat tussen de Opera en Montmartre. Veel eethuisjes en cafeetjes in de omgeving.

Metro: St. Georges (1x overstappen voor de Thalys).

Faciliteiten: receptie met huurkluisjes (ca. € 4,- per dag), lift en ontbijtruimte voor continentaal ontbijt. Parkeermogelijkheden bij Rue Pigalle, prijs ca. € 20,- per dag.

Kamers (52): bad of douche, toilet, telefoon, tv en radio."


Via google kun je diverse sites vinden met de arrangementen en prijzen.
Leuk hotel hoor, heel netjes, en alles is goed bereikbaar.
Euhm de parkeerprijs die erbij staat klopt volgens mij niet *LOL*



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:04

Geen idee, zou best kunnen. Mijn paps had het geregeld (en betaald Schijnheilig )
Alles wat je nodig hebt is er en ja wij waren toch de hele dag op pad enzo, dus luxe was niet nodig. Aardige mensen ook daar.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:10

Ja elke dag werd er stofgezogen. Was keurig schoon.
Geloof dat er elke dag een nieuwe stapel handdoeken op de netjes opgemaakte bedden lag. Bedden waren heeeeeeeeeeerlijk Dromen
(maarja, ik slaap overal goed) Ontbijtje was ook keurig verzorgd.
Enige incidentje was dat mijn zus en ik ineens een enorm gekreun hoorden Bloos we keken elkaar aan van: "neeeee, dat kan toch niet?"
En ja hoor, in de kamer naast ons waren ze behoorlijk tekeer aan het gaan *LOL* Mijn zus heeft op de deur geklopt met de woorden: "could you be al little more quiet please?" hahaha die woorden vergeet ik nooit meer.
Helemaal omdat we ze later tegenkwamen op de gang en toen bleek dat het ook Nederlanders waren Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kiki1976 en 16 bezoekers