Kunnen jongens en meisjes alleen vrienden zijn?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Kunnen jongens en meisjes alleen vrienden zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 11:50

Ik had vroeger een hele mooie vriend, maar we hadden geen relatie maar gewoon vrienden we waren vaak samen, maar vaak dachten mensen dat we stiekem met elkaar gingen of sex hadden.
Maar ook omdat hij er goed uitzag dachten mensen dat snel en daar kon ik niet tegen, in mijn ervaring kunnen jongens en meisjes alleen vrienden zijn.

We zijn goede vrienden geworden toen hij me ooit aansprak en zijn nummer gaf om een keer af te spreken maar het is nooit wat gewroden omdat de leeftijd te groot was en we eigenlijk onbewust gewoon hele goeie vrienden werden. We hebben ook nooit geprobeerd of erover gesproken om wat met elkaar te proberen.


p.s. dit is dezelfde jongen die overleden was


Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 12:04

Ik vraag het omdat veel mensen toch na een tijdje wat met elkaar hebben, of dat er een verliefd word op het ander..

Omdat ik veel mensen zeggen, jongens en meisjes kunnen niet alleen vrienden zijn op een gegeven moment gebeurd er wel wat.

Ik was hele goeie vrienden met een jongen en nu ga ik bijna 13 maanden met hem dus het kan ook zo lopen..

hebben jullie ook daarmee ervaring mee


Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 15:52

oke ik kan ovedreven met vroeger, maar voor mij lijkt het heel lang geleden omdat het voor mij ook lijk alsof hij er heel lang er niet meer is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ApplePapple, Binck8, catharin, Hjartje, Jara, Lipstick, LisaaSophie, Nustice, roucha1 en 28 bezoekers