Ik wil het gewoon even kwijt.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Ik wil het gewoon even kwijt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 14:54

Ben al een jaar geregisteerd op bokt. Maar nog niet zo heel erg lang actief. Daarvoor af en toe een beetje posten maar op het moment wordt het steeds vaker!

In het begin zag ik een hechte kliek, was het moeilijk om er tussen te komen, keek ik op met mensen met veel posts.
Maar nu...

Nu lijkt het alsof alles anders is. Ook jullie zijn maar mensen. Jullie zien hier steeds weer newbies die bijdehand doen en met hun vragen komen die jullie al duizenden keren hebben gezien. Zelfs ik ga me er al aan ergeren als iemand weer de zoekfunctie niet gebruikt.

Jullie kijken de kat uit de boom. Jullie zien hoe een gebruiker zich ontwikkelt, of ze weet waar ze over praat of dat ze poep praat!

Ik merk dat ik er steeds beter tussen kom te zitten en ik ga het steeds gezelliger vinden!
Dus binnenkort wordt het gewoon tijd dat Kleintje ook komt meeten!

Wil dus gewoon kwijt dat ik het hier tof vind en dat ik van jullie al veel heb geleerd!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 14:55

Dat had ik ook Lachen Vind het ook erg leuk, en heb hier echt zo onzettend veel over alles geleerd (en niet alleen over paarden) zitten hier erg leuke mensen Haha!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:05

Dat heb ik ook, Kleintje. het eerste half jaar (misschien nog wel langer) voelde ik me ook de nieuwkomer, had het idee dat mensen bewust niet op mijn posts reageerden. Nu begrijp ik wel waarom. Het is moeilijk om te reageren op iemand die je helemaal niet 'kent'. Ik ken niemand irl, maar weet nu al wel een beetje hoe sommigen in elkaar steken. En dus kan je je antwoorden daar meer op aanpassen.

Ik ben ook blij dat ik bokt heb 'ontdekt'. Ik leer veel van jullie allen, en vind het een (iets te leuk) tijdverdrijf Lachen
Meeten lijkt me nog een beetje eng, omdat ik in het echt een stuk minder makkelijk kan 'praten' dan op 'papier'.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 15:07

Dat meeten eng is heb ik ook nog.
Maar ik ga het gewoon doen!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:12

Meeten durf ik ook niet Clown zeker niet met zo'n hele grote groep bokker die elkaartoch al kent! Scheve mond

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:13

meeten is helemaal niet eng! is juist leuk!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:13

ach, het is maar net wat voor mensen je treft....

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 16:22

Meeten is de eerste keer eng. Omdat je niemand kent. Je voelt jezelf de vreemde eend in de bijt. MAAR... je hebt allemaal wat gemeen. PAARDEN.
En mensen die van paarden houden kunnen daar uren over ouwedingesen dus dat komt wel goed!

Denk dat ik me maar een paar keer ga laten zien in de meetingtopics! Knipoog

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:35

Het is gewoon dat je effe moet wennen dat is hetzelfde als je op een nieuwe school komt en niemand kent. Het is super gezellie hier en het wordt steeds gezelliger.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 16:49

Ik wilde het gewoon even kwijt zodat ook de juiste mensen de waardering krijgen. Want zonder moderators en beheerders heb je geen forum. Tenminste, geen forum waar het goed loopt en gezellig is.

Tuurlijk is het moeilijk voor die mensen. Ze hebben 2 redenen om hier te zijn. 1 omdat ze het leuk vinden en 2 omdat ze een functie hebben. En die functie is moeilijk. Het is een voorbeeldfunctie maar ook hun zijn mensen en zijn het niet overal mee eens. Maar een uitspraak van hun, daar worden ze op gepakt, ondanks dat ie persoonlijk was en niet als moderator bedoeld.

Daarom wilde ik even kwijt dat ik het hier tof vind!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 18:08

kayla schreef:
ach, het is maar net wat voor mensen je treft....


Ja, want Kayla is zo iemand waar je eigenlijk niet mee durft te meeten.... ik in ieder geval niet !! hihi.... Haha! Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 18:10

Sando"]
[quote="kayla schreef:
ach, het is maar net wat voor mensen je treft....


Ja, want Kayla is zo iemand waar je eigenlijk niet mee durft te meeten.... ik in ieder geval niet !! hihi.... Haha! Knipoog
[/quote]

HAHAHAHAHA Ja ik bijt hoor! Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 18:20

Je kan van iemand die al veel posts heeft ff kijken hoe die binnen is gekomen. Is soms wel geinig Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 18:34

Hoe jij binnen gekomen bent is geen geheim, opperspamkabouter...
Kleintje tot gauw en... Kayla blaft harder dan ze bijt, hoorrr Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 18:36

spreek je uit ervaring ofzo Orri? Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 19:09

Eerste meeting kende ik alleen assie. Toen heb ik Ilona leren kennen en daarna ben ik alleen (tussen toen nog onbekenden) naar de 1ste Boktlan party gegaan.. heb volgens mij niet zoveel gezegd toen Haha! Maar daarna ging het meeten wel steeds beter en dat is ook wel te zien aan de meetinglijst onderin mijn profiel Party!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 19:14

Ik heb nog niet zoveel mensen gemeet, maar ik ben zonder eigen vervoer ook niet erg mobiel. Gelukkig zijn er ook nog bokkers die dan maar deze kant op komen!
Verder zit ik hier elke dag een paar uurtjes te lezen en te posten, en ook ik heb hier al veel nieuwe dingen geleerd.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 19:27

AAAAAAAh lydje! Wie zijn die leuke mensen... Haha!
We gaan wel een keer saampies meeten, ik ken ook maar een paar bokkers, dus dat komt wel goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 20:16

Al heb ik wel veel posts, maar toch weinig gemeet.
of zouden mensen ook bang van mij zijn Knipoog

Maar kleintje, fijn dat je het hier nu gezellig vind.
En tussen alle heftige discussies door is er gelukkig ook veel begrip en medeleven voor elkaar.
En daarom blijven we denk ik ook verslaafd

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 20:37

Kleintje schreef:
Meeten is de eerste keer eng.


Klopt doodeng, maar ook zo leuk, ik weet nog dat ik jou een jaar terug voor het eerst zag. En ook hier op bokt zit een gezellige club, ik ben me er ook snel thuis gaan voelen.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:02

orri schreef:
Hoe jij binnen gekomen bent is geen geheim, opperspamkabouter

haha, ik kwam binnen met een serieuze post hoor Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:09

Maar je kent mensen toch al een beetje als je hier regelmatig met ze "bokt" toch? Alleen krijgen ze er een gezicht bij tijdens een meeting.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:49

dat is waar, de eerste meeting vond ik ook eng maar het is nu wel een beetje over.
Dankzij de adviezen van de bokkers weet ik nu hoe ik goed voor mijn paardje moet zorgen, wist het in grote lijnen wel maar ik was indertijd helemaal niet van plan een paardje te kopen en toen ik haar eenmaal had stuitte ik op probleempjes waar bokkers weer een antwoord op wisten.
En niet te vergeten, dankzij bokt heb ik SuperSharif erbij, dat zal ik ook nooit vergeten!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 14:01

Esmee schreef:
AAAAAAAh lydje! Wie zijn die leuke mensen... Haha!
We gaan wel een keer saampies meeten, ik ken ook maar een paar bokkers, dus dat komt wel goed!


haha! Vertel ik wel via de msn hehe. Ja lijkt me gezellig, oliebol dat we elkaar nou altijd mislopen op school