Hebben al twee donaties gehad voor onze konijnenop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Hebben al twee donaties gehad voor onze konijnenop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 16:56

Sinds zondag morgen hebben we al 2 konijnenhokken ter donatie gekregen voor onze beginnende konijnen opvang. vinden jullie dat niet leuk?
ik vind het fantastisch.
ik had iemand gemailt omdat die ene binnenkooi t ekoop had en toen hij hoorde waarvoor het was bood hij het gratis aan als ik het op kom halen, goed he.
Op die manier kunnen we sneller van start dan geplant.
Ook komen er al aanvragen voor dierenopvang tijdens vakanties, wat dus ook mogelijk is bij ons.
en dat zijn geen konijnen maar cavia's dus het zal zeker een knaagdieren opvang gaan worden denk ik.

nu maar hopen dat er nog meer mensen iets willen doneren, al is het een baal sto Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 17:12

Hebbie al een vergunning?

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 17:18

hier is geen vergunning voor nodig!
klinkt misschien heel vreemd maar dat heb ik als eerste nagevraagd bij de andere opvang centra voor knaagdieren en bij het konijnenhotel in R'dam.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 17:21

Klopt dat wel? Kan me een verhaal herinneren van een cavia-opvang die zo'n 300 dieren moest lozen vanwege het ontbreken van een vergunning.
Of is dat per gemeente verschillend?

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 17:24

nou ik heb begrepen dat als je een grote hoeveelheid mest gaat produceren dat je dan alleen een millieu vergunning moet hebben.
Tenslotte mag je van jezelf ook 10 konijnen hebben, dus of dat nou 2 konijnen van jezelf zijn en 8 konijnen die je tijdelijk opvang bied dat maakt niet uit.
Als je natuurlijk over een 300 tal dieren praat dan ben je meer een bedrijf denk ik?
Maar uiteraard zullen we het bij onze eigen gemeente ook navragen maar ik zie daar geen problemen voor.