Mag dit? WE HEBBEN HET HUIS!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Mag dit? WE HEBBEN HET HUIS!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 10:01

Party!! update Party!!

De makelaar belde net: het huis is voor ons!

Wel onder voorwaarde dat we de hypotheek rondkrijgen en er geen rare dingen uit de bouwtechnische keuring komen. Daar hebben we 3 weken de tijd voor maar ze mogenhet nu iig niet meer aan anderen verkopen. Jippie!!!!
Dus lieve bokkers, als het goed is horen jullie vanaf 1 september 2003 geen verhalen meer over onze irritante buren maar wonen we in een heerlijk huis!

Het is een halfvrijstaand huis dus met maar 1 kant buren en geen vereniging. Het is een heel rustige straat met tegen over ons vrijstaande huizen (overbuurman heeft een paard en stallen). Het ligt op 12 minuten fietsen van de manege, vlakbij een station en vlakbij de snelweg.
Bakker en supermakrt zijn ook maar een paar straten verderop.

Wauwie, ik zit gewoon te trillen van blijdschap!

BTW weet iemand nog iemand die een leuk appartement in het centrum van Geleen wil kopen? Knipoog

Dit is het huis:
Afbeelding

Het betreft hier een instapklaar halfvrijstaand woonhuis met verlengde garage, uitbouw en zonnige tuin. Het geheel is gelegen in een rustige straat en is grotendeels voorzien van kunststof kozijnen, isolerende beglazing en deels rolluiken.

Garage: Verlengde garage (9.12x3.00) met aansluiting voor de wasautomaat. De garage biedt eventueel plaats voor een 2e auto.
Begane grond: Entree/hal, toilet met fonteintje. Woonkamer met uitbouw (ca. 50 m²) voorzien van lichtstraat, openslaande tuindeuren en parketvloer. Halfopen keuken (3.50x2.68), witte keukenopstelling met o.a. vaatwasser, elektrische oven, koelkast/vriesvak, gaskookplaat en afzuigkap.
1e Verdieping: Overloop, 3 slaapkamers (3.68x3.74), (4.58x3.10) en (3.50x2.62) allen met laminaatvloer afwerking. Vernieuwde geheel betegelde badkamer met kunststof ligbad/douche combinatie, hangend 2e toilet, vaste wastafel en handdoekradiator.
2e Verdieping: Te bereiken via vaste trap naar 4e slaapkamer met dakkapel (4.95x4.42). Tevens grote logeerkamer (3.75x2.16). Deze verdieping is geheel voorzien van laminaatvloer afwerking.

Bouwjaar: 1976
Perceel: 264 m2

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-11-02 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 10:17

Ik ben er intussen wel achter dat hij dit inderdaad mag doen maar ik hoop wel dat hij dan inderdaad ons de mogelijkheid geeft om een hoger bod te doen.
Wij hebben inderdaad geen makelaar omdat wij misschien ons appartement zo kunnen verkopen.
We zijn wel lid van de VEH maar daar duurt het vaak zo lang voor je ze aan de lijn hebt, dat ik ook even een vraagje op Bokt stel.
Ik vind het trouwens wel banketstaaf van die makelaar dat hij in 1e instantie zei dat hij ons bod pas over een paar dagen aan de eigenaren ging vertellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 11:05

We zijn nu weer wat onderhandelpraatjes verder (gaat snel) Haha!. De huidige eigenaars hebben een tegenbod gedaan en wij ook weer. We horen er vandaag meer van.
Deze makelaar vind het iig errug belangrijk om steeds te vertellen dat er heel veeeeeel mensen geinteresseerd zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 13:51

Dees schreef:
Jammer dat de burensoap nu gaat eindigen....voor ons als lezer van Bokt dan.

Voorlopig zitten we hier nog wel Party!! Dus wie weet wat voor 'grappige' dingen er nog gaan gebeuren
Maar ik weet iig waar we heen gaan Party!!

Het huis beviel ons echt super van binnen. Er hoeft eigenlijk ook maar weinig te gebeuren. Misschien een een nieuwe elektragebeurenkastje (zitten nu nog stoppen). verder alleen een andere keuken, dit is echt flut wat er nuin zit en een nieuwe vloer in de huiskamer. Er ligt nu een beetje lelijk parket, we willen wel parket maar dit is net nietonze smaak. Maar boven en op zolder ligt prachtog laminaat, heel nieuw ook nog.
Wat ik heel fijn vind is dat de zolder heel mooi gemaakt is. Het dak is pas van '98 en op zolder is een grote slaapkamer een een logeerkamer. En daarboven nog een kleine bergzolder. Het hele huis mag wel een verfje gebruiken maar is keurig schoon. de badkamer is vrij nieuw en rondom betegeld en met een ligbad Party!!
De garage is wel een beetje lelijk maar wel functioneel, daar kan ik wel mijn paardentroep in kwijt.
De woonkamer heeft een hele mooi aanbouw, die heel licht is en vanwaar je zo de tuin in kan. De tuin is vrij simpel maar wel mooi. er zit alleen raar 4kant vijvertje met gaas er over. Ddie halen we wel weg.
*droom* *droom*
Het duurt nog wel even maar dan hebben we tenminste tijd om wat we nu hebben te verkopen en rustig te kijken naar keukens en vloeren enzo.

Maar goed, nu nog even de keuring en de hypotheek afwachten natuurlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:59

Sjimmy schreef:
Wanneer kan je erin eigenlijk?

In principe per 1 september 2003 en misschien in augustus 2003. Duurt nog wel even dus.

Haha, Maud, dat heb je goed gezien Party!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:52

Marjolein schreef:
Gefeliciteerd. enneh nu geen enge verhalen meer schrijven over je huidige buren wnat straks wil niemand jullie huis kopen Haha!


ha ha, daar zal ik inderdaad mee uitkijken Knipoog Morgen komen de 1e kijkers *spannend* !

Bedankt voor jullie felicitaties Lovers

Volgens mij zijn er inderdaad veel mensen met verhuizen of net verhuisd bezig: Jura, Orri, MarijkesTommy, Joleen, Moniquelucky, DianaMabel, Sjimmy en wie nog meer?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Fientj, Firebug, hagelslag, IASCrawler en 164 bezoekers