Bindingsangst

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Bindingsangst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 00:58

Ja..kom ik weer met mn rare topic..Sorry
Maar klein groot probleempje..Ik heb namelijk volgens mij last van ernstige bindingsangst.. Ik ben nu al een dik jaar vrijgezel, en niet omdat ik daar zelf voor kies! Ik kom genoeg leuke jongens tegen,maar zodra zij mij ook leuk vinden haak ik af.. Waarom? Nou..ik heb een aantal zeer vervelende ervaringen met mannen (in relaties en daarbuiten), waarvan 1 speciale HELE vervelende, en nu durf ik me aan geen enkele jongen meer te binden..waarom post ik dit? Er is op dit moment een hele leuke jongen in mn leven, erg lief..en ik hoorde paar dagen geleden dat ie mij ook leuk vind, en me vaker wil zien bla bla..en nu krijg ik alweer de kriebels... Daar BAAL ik van..herkent iemand dit soms?? Ik word er gek van... Mah ja..kan geen knop omzetten.. Huilen helaas... WAT NU??

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 01:09

Wachten tot je de ware tegenkomt, dan is die angst wel over. Je hebt nog alle tijd

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 01:41

Geen idee wat je eraan kan doen, behalve afwachten. Ooit zal je je wel aan iemand willen binden, en zoniet.. dan niet, toch? Je bent niet verplicht om je leven met iemand te delen.

Ik herken het wel trouwens, ik ben niet in de wieg gelegd om een 'vaste' relatie te hebben. Ik moet 'vrij' zijn. Op een afstandje.. allemaal leuk, maar het moet niet te vast worden. Ik heb twee maal in mijn leven samengewoond, maar het gaat gewoon niet. Ik ben inmiddels wel weer samen met mijn samenwoon-ex (?), maar ik wil absoluut niet samenwonen. Krijg ik de kriebels en ga ik ruzie zoeken.
Ik heb geen flauw idee waarom ik dat doe.
Dus.. eigenlijk kan ik je niet helpen. Sorry.