Update mijzelf

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:27

Het zou mijn verhaal kunnen zijn *LOL* Alleen ik studeer geneeskunde en zit 'gewoon' in Amsterdam, verder merk ik precies hetzelfde op. Steeds minder mensen en veel stof verwerken Haha!

Succes verder en tijd voor je paardje komt vanzelf wel weer *LOL*

Is het trouwens een beetje vol te houden in belgiƫ met de taal enzo Verward Ik heb een studiegenoot en die heeft vorig jaar ook diergeneeskunde gedaan in Gent, maar die had heel erg veel moeite om de colleges te volgen. Is ook een echt noord-hollander dus misschien scheelt dat ook Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*



gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:41

Ik woon nog in Den Helder en ben ook van plan om daar voorlopig te blijven *LOL* Die 3,5 uur reistijd op een dag vind ik (nog) niet zo'n groot probleem. Het is wel vervelend dat ik vaak tot 5 uur of later op school zit en dan pas in het donker thuis kom, dan kan ik niet meer rijden want we hebben (nog) geen licht in de bak...
Dan moet ik dus naar de rijvereniging, maar dan zijn we zo 3 uur weg en dan houd ik helemaal geen tijd over om die hele berg stof door te nemen...mijn paardje heeft het dus niet zo heel druk *LOL* (heb nu lekker een week studieverlof dus dan rijdt ik wat vaker Haha! )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bella24, Esther_r20, GoogleAdsense, Jolynne, Laibadji, mariettek, mingming, Misslev, Moon_light94, Nijnteee, ontherun, Setteli, Spike2019 en 60 bezoekers