Heb een ongeluk gehad..........

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 17:52

Ja je leest het goed, ik heb een ongeluk met me brommer gehad.
Reed bij me werk vandaan en 2 straten verder op reed ik achter een andere auto met me brommer en die stond opeens boven op ze rem.
Ik ook boven op me rem en zat al tegen ze auto daar door aan, rijd er een idioot achter me brommer binnen.
Ik dus ondersteboven kreeg Brom boven op me.
Voorkant van bromer is waarschijnlijk totall-loss. godver de godver.

Gaat die vent van die auto die me van achter aan reed toch schelden tegen me en ik lag te gillen van de pijn in me voet op straat, het is goed dat die man van die wagen voor me voor me opkwam anders had die man me wat gedaan denk ik.

Zit nu mooi in het tape, ben bij ziekenhuis geweest en op foto konden ze nu niets zien.
Moet morgen terug komen!!! LEUK me nichtje trouwt kan dus haar niet verrassen met haar paardje want kan geen rijlaars aan nu.

Dus morgen vroeg naar ziekenhuis en als het moet maar met alleen een witte sok aan op Michael...


Moest het effe kwijt.

Groetjes van een manke paulien Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel



Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 19:39

Die man was ook waarschijnlijk niet helemaal in oorde zoals ik net van Politie heb gehoord. Frusty Boos! Verward Verward Verward Verward Verward
Die kwamen net langs om te kijken hoe het met mij was.
Ook die man van die auto waar ik tegen aan zat heeft gebeld, hij steld mij niet aansprakelijk voor die beschadiging op zijn auto, want hij geeft de schuld aan die man die mij aan reed, omdat hij volgens hem mij door duwde.
Politie weet er van en die zeiden dat dat oke is. Ik heb al genoeg kosten want mijn brommer is totalloss.
Moet nu dus 1 week op de fiets naar me werk of me vader brengt me. ALs ik kan werken want me voet is mooi dit en zeer pijnlijk.
Ga morgen ook wel op Michael zitten maar we gaan geen gekke dingen doen die we zouden doen.
Want als ik val ben ik verder van huis en rijd maar met 1 beugel dus doe rustig aan.


Jullie horgen nog wel hoe het is gegaan!!!. *LOL*

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 21:56

ja daar baal ik nog het meeste van want we hadden een kur op muziek gemaakt voor michael en die zou ik rijden, heb zelfs een stang en trens hoofdstel geleend en heb daar nu 4x mee gereden om er een mooi beeld bij te geven.

Maar kijk aan hoe me voet morgen is.
als het een beetje gaat probeer ik het morgenavond toch.
dan maar zonder rijlaars. sokken doen ook wonderen.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 07:17

heb wel veel last van me voet, maar probeerde net of ik me rijlaars aan kreeg,want de aanstaande van me nichtje weet er van af wat ik met paardje van me nichtje ga doen, zit nu daar effe achter pc, heeft me voet opnieuw ingetapt, maar krijg me rijlaars met geen mogelijkheid aan.
Dus ik doe gewoon witte sokken aan en dan 1 rijlaars. Heb 1 witte gympie van me nichtje in beslaggenomen, die kan ik aan maar niet goed strak vast maar dan kan ik in iedergeval ook spoortje om, want Michael is lief maar af en toe erg lui.
Dus spoortje en zweepje doen wonderen hoop ik.

Ga nu effe omkleden en dan ga ik met een andere Nichtje Michael invlechten met knotjes en aan die knotjes komen kleine roosjes te zitten.

Heb jammergenoeggeen lang haar meer anders had ik er ook roosjes in kunnen vlechten, gaat niet dus nu maar een hoedje op die ik geleend heb, heb alles moeten lenen eerlijk gezegd. Witte rijbroek en jasje.

Jullie horen wel hoe het is gegaan.

Groetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Besje, Crista, Exorcizamus, laura_estee, nicole_floor, Rije, sollair310, stella92, Strawberry3, Tine1987, XxMariellexX en 183 bezoekers