Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veerledec schreef:Ja, ik heb in die 5 jaar 1x een gedeeltelijk meerkeuze-tentamen gehad. In 1 van de privaat of burgerlijk recht tentamens zitten er tegenwoordig ook een paar, maar die worden niet alleen op goede antwoord beoordeeld, maar ook op goede motivering van het antwoord.
MissyTara schreef:Ik ben nu eerste jaars Nederlands Recht aan de Universiteit van Tilburg. Echt veel kan ik je dus nog niet vertellen, alleen maar dat de studie tot nog toe interessanter is dan ik had verwacht, maar ook dat ik er harder voor moet werken dan ik had gedacht. De Universteit zelf bevalt me wel erg goed!!
Tulandro schreef:Ik ben 2e jaars, nederlands recht.. Ik studeer in Rotterdam aan de Erasmus Universiteit. Ik vind de studie helemaal geweldig, en het is lekker dichtbij voor mij. Het enige nadeel hier in Rotterdam vond ik dat er verschrikkelijk veel meerkeuzevragen in de tentamens zitten, en daar ben ik zo slecht in.. Ik geloof dat dit per universiteit verschilt.
marieketencate schreef:Ik ben net klaar met Nederlands recht in Nijmegen....in al die jaren nog nooit een meerkeuzevraag gezien![]()
)
marieketencate schreef:Ik ben net klaar met Nederlands recht in Nijmegen....in al die jaren nog nooit een meerkeuzevraag gezien![]()
Ik vond het een geweldige studie en een hele leuke universiteit! (en ik kon er 4 paarden naast blijven rijden, das ook wel fijn)