Heike!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-01 18:17

Heb je het nog overleefd, die sprong tegen de trein???

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-01 21:03

Ik vonnet ook super gezellie. En als ik Joop kan kopen, dan ga ik hem goedkoop stallen in Braboland hoor! En een goedkoop huisje huren oid... Naja, duim maar voor mij de komende maanden.. Vooral dat ik mijn VWO haal, als ik dat ook al niet haal, dan maar kassamiep ofzo...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-01 22:17

Speciaal voor PJ: ja, ik ben bij Heike geweest. Heike is best wel gek, maar wel gezond zeg maar... 't Was super lachen. Pauline was er ook bij, anders had ik achterop Heike's snorfiets gemoeten, nu hadden we een eend tot onze beschikking..
Barley is echt geweldig. Volgens Heike was ze eenkennig, maar daar heb ik echt niets van gezien. We gingen Barley eventjes mak maken (of iets wat er op leek). Pauline maakte zich er heel makkelijk vanaf, ze hield Barley vast, en Heike liep er met een stok omheen. Barley was heel knap, want ze deed niet gek, ze draaide zich gewoon om zodat ze Heike met haar idiote tak kon zien. Daarna moest Heike met haar jas gaan wapperen, maar het was nogal koud, dus Heike ging een indianendans doen met haar sjaal. Daar was Barley dus niet echt van onder de indruk, ze vond het eigenlijk niet zo interessant. Daarna moest ik langs haar gaan rennen. Vond ze meer getikt dan eng ofzo. Dus toen gingen Heike en ik ieder aan een kant rennen, ze had niet verwacht dat Heike ook mee ging rennen dus ze keek een beetje maf. En natuurlijk moesten we keihard gaan gillen (heel Mierlo vroeg zich af welke idioten daarop dat veldje liepen te schreeuwen). Pauline was echt niet te overtuigen van Barley's makheid ofzo. Maar echt, het interesseerde Barley niks. Tot Heike Barley vast had en Pauline met haar jas ging wapperen. Het leuke is dat Barley zich naar enge dingen toe draait, als ze het goed kan zien interesseert het haar geen reet. Dus weer terug naar de manege, toen ging Pauline ook nog met haar jas wapperen, en toen kreeg Barley wel haast. Bij de manege kwamen er nog wat auto's aan, maar dat was ook niet raar ofzo, ze lette wel goed op, maar ze is echt totaal niet bang. Het is echt supergaaf om te zien. Ze let goed op, maar ze zal volgens mij echt niet zomaar op hol slaan, ze draait zich om, en loopt hoogstens een klein stukje weg omdat ze het te dichtbij vindt.
Het was echt super gezellig!

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-01 20:23

vooral in mijn boeken... Jonge jonge jonge... GA zo weer, maar ik kan er echt niet meer tegen... Al die uittreksels... Oh duim voor mij... Godddelijke onvoorzienigheid blahblahb blha goenagoena stille kracht, kaas... Misselijk kots..

Laui *draait door*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Amazonbot, Appeltje00, ComscoreBot, FCSA, JitskeJeldau, mriek1990, speedfiets_2 en 193 bezoekers