Expreszo roept homojongeren op zich ziek te melden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 08:40

Absurd. Omdat een of andere imbeciele Imam een al even imbeciele uitspraak doet, moeten de werkgevers er maar onder boeten???????? Expreszo is al even dom als de Imam waar het om draait..... Misselijk



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 12:10

sonjabelgium schreef:
Ding is dat allochtonen al niet werken, lekker aan de bestaanszekerheid (of hoe noemen jullie de'n "dop"?) - of inbreker in bijberoep ... uitzonderingen moet je bij mij niet mee afkomen, ik zie maar weinig import die werkt voor de kost ... en van die mensen is de regel, stempelen of niet, of ziek of niet, ze roepen racisme en ze krijgen toch een leefloon uitgekeerd met extra sociale woning erboven op met ruime tuin en nog 's superveel kinderbijslag voor hun 25 kinderen die ze door al hun tijd die ze hebben kunnen verwekken ...


Ehhhh ik dacht dat jij gewoon uit Belgiƫ kwam, maar ik geloof nu dat je van een andere planeet ingevlogen bent ofzo Verward
Wat zijn dit voor rare uitspraken? Ik hoef dit niet op Bokt te lezen hoor.... Boos!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, boyca, Dax, Dees, evelien1000, Firebug, goesju, Goldwynn, hedjuhhh, katinker, Lanoca, Mo_86, ontherun, roxiie, savieralover, tanec_meisje, Thami en 71 bezoekers