Gebeld door mijn oude baas.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Gebeld door mijn oude baas.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 11:17

Ik heb weer wat. Sinds 01-01-2002 ben ik voor mezelf begonnen en daarvoor heb ik 3 jaar bij een baas gewerkt. Ik heb er ook nog gewerkt toen ik mn eigen zaakje al had. Ik heb er nog 2 maanden 2 dagen in de week gewerkt. Ben er 28-02-2002 weggegaan. En nu stond mn vorige baas op mn voicemail gister dus ik hem teruggebelt en hij wil dat ik langs kom. Dus nu moet ik morgenochtend om 9 uur naar hem toe. Wat ken dit zijn, ben heeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig hoor.
Ik lever nog wel kantoorspullen bij hem maar dat regel ik allemaal met mn oudcollegaatjes. Ik kan haast niet meer wachten maar jullie horen het morgen wel. Misschien wil hij mij terug. Wouw dat zou goed zijn voor mn ego. Haha

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 11:11

Nou ben er net geweest. Was eigenlijk niet zo bijzonder. Ze zoeken nog wel mensen maar voor een fulltime werkweek. ZOu zo weer terug gaan hoor maar dat kan ik niet combineren met mijn eigen zaakje.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angieeeee, AnnetteFlame, BelgenGek, Birgit__, III, Mars, Prince, scappa, stalxpaard, vierhoef en 33 bezoekers