wat doen jullie als er wordt gel*lt over je ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

wat doen jullie als er wordt gel*lt over je ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 23:00

Ik hoor dus net van priscilla dat er weer mensen op de manege over mij hebben lopen l*llen (sorry maar k wordt zooo boos)...Het zijn meisjes van 15-16 jaar (even oud als mij) rijden ook op de manege paarden.

We hadden dus laatst wedstrijd en ik was 2e en had 222 pnt (fnrs) en een van hun had 224 Scheve mond heel verschil Verward Ik zat op een paard wat voor de 2e keer mee deed met de wedstrijden en zij op een mak paard wat haast overal wint (niet om net te doen of ik beter was maar het gaat ff om de situatie)


skipperfan (priscilla): een van die wijven zei zo : ik had lekker 224 punten en linda 222

En dan een vriendin van mij: Marcella die zat op een heel moeilijk paard en die zat een klasse hoger dan die wijven en mij en die was 3e van de 3 geworden en hun zaten te zeggen dat als je goed kan rijden willem (dat paard) aan kan en zij kon dat dus niet.

Het is al de zoveelste keer dat ze zo over mij/ons praten. Ook eerst toen had een van hun van mij gewonnen (die mij het meeste haat) zei ze: ik heb van de bitch gewonnen en ze rijd met kapsones en dit en dat. En met de wisselbeker uitreiking waren ze helemaal boos op mij omdat ik m had gewonnen en dat ik altijd makkelijke paarden heb...maar als 1 ding niet zo is is dat t wel..Ik heb altijd moeilijke

Wat zal ik nou doen. ik heb zin om echt helemaal boos te worden en hun flink de waarheid te zeggen...

Wat vinden jullie ?

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:04

Ik vind het vreselijk achterbaks als mensen achter je rug omlullen, terwijl iedereen het doet, je doet het zelf ook wel eens. Dat kan niemand ontkennen dat die nooit achter iemand rug om geluld heeft.; Maar ik wordt ook altijd pissig als ik erachter kom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:07

Stap op ze af en vraag ze er naar. En vraag vooral aan ze waarom zij denken beter te kunnen rijden en hoe ze het in hun hoofd halen om van zichzelf te zeggen dat ze goed kunnen rijden!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:07

Ach joh, sta er boven en laat hun lekker onsportief en kinderachtig doen tijdens wedstrijden joh.
je weet zelf toch beter?
t verpest de sfeer wel ja, maar je doet er weinig aan denk ik..

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:10

Ik heb het ook gehoord ja, het leek wel of ze het expres deden, want volgens mij weten ze best dat Pris en ik jou kennen en we zaten aan het tafeltje er recht voor.
Ik mag dat kind sowieso al niet, want eerst toen lag mijn opa in het ziekenhuis, hij was die dag er onverwacht heen gebracht, omdat het zo slecht ging (die opa die nu is overleden) en toen was er ook wedstrijd, en toen kwam ik na het bezoekuur naar de manege om half acht, en de wedstrijd begon om half negen. Ik moest op Winston net als zij, en zij had hem al ingevlochten, en ik had aan haar verteld waarom ik toen er pas was. Dus ze zegt tegen mij dat ze het wel begrijpt, en dan gaat ze later even naar Verona's stal (de stal naast Winston's stal) naar haar vriendinnen (ik was bezig met Winston's staart) en dan hoor ik haar zo tegen die vriendinnen zeggen: "Ja, ze is er nu pas. Eindelijk, het werd is tijd, ze had een of ander smoesje over dat haar opa naar het ziekenhuis moest." En toen een van die vriendinnen: "Ja, banketstaaf. Nou heb jij alles gedaan en ze zit zelf zeker niks te doen?" Zij weer: "Ja, beetje poetsen en de staart." Terwijl zij alleen de manen had ingevlochten en verder niks. Toen was ik echt zooo boos. Boos!
Volgens mij is ze gewoon niet helemaal 100% daar boven in.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 23:11

jah hun zien de wedstrijden als een echte wedstrijd waar het om winnen gaat. En ik vind het alleen maar gezellig en leuk en het is mooi mee genomen als je een beker hebt of een wp...

maar ik kan daar zo boos om worden omdat ze denken dat hun perfect zijn

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:14

ik denk hetzelfde als josti...gewoon maar lekker laten gaarkoken in hun eigen sop en niet jouw plezier laten vergallen Lachen
met ze praten helpt toch waarschijnlijk niet bij dat soort types.
Ze komen er vanzelf wel achter hoe het werkt in het "echte" leven...

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:18

Iedereen banketstaaf over iedereen, dat is gewoon zo. Je kan niet beweren dat jij nooit over iemand loopt te banketstaaf ofzo. Als ik weet dat er over mij geluld wordt (wat ook gebeurd), trek ik mij daar zo min mogelijk van aan, heeft toch geen zin. Ik loopt net zo goed over mensen te banketstaaf, ik weet zeker dat iedereen dat doet. Als iemand beweert die dat niet doet, moet ie maar eens goed nagaan waar die het dan over heeft.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:26

Lekker laten l*llen joh !
Je zult vast wel iets hebben dat zij niet hebben, anders zouden ze niet zo jaloers doen. Knipoog
Gewoon er boven staan, jij hebt daar je eigen maatjes, en zij hebben elkaar blijkbaar gevonden en beleven hun lol aan het kletsen over anderen.
Nu ben jij het, en morgen is het waarschijnlijk weer iemand anders.
Lekker laten gaan en gewoon je eigen dingen doen met je vriendinnen en je plezier niet laten bederven door een stelletje sukkels !

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:29

En daarom heb ik dus zo'n hekel aan maneges.... Zo ging het bij ons ook. Verschrikkelijk Misselijk
Ik kan er ook totaal niet tegen. Gelukkig ben ik nooit 'de dupe' geweest maar je maakt zoveel mee waarvan je echt denkt Verward Hebben jullie niets beters te doen dan elkaar het leven zuur maken??

De paardenwereld is 1 en al jaloezie. Wordt je af en toe zo kots misselijk van....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 00:06

Iedereen praat weleens over anderen. Mensen die ik hoger had ingeschat, en waar ik eventueel ook mee bevriend ben, die confronteer ik. Maar mensen waar ik sowiezo al weinig mee heb, die laat ik links liggen. Daar sta ik boven. Maar mensen die ik beter ken, ga ik toch aan de tand voelen. Waar zij ineens het gore lef vandaan halen om achter mijn rug om over mij te lu||en.

Bij ons is het gek genoeg heel erg gezellig Lachen Wordt eigenlijk over niemand gepraat. Ja, opzich 1 meisje...maar niet alleen achter haar rug om, ook midden in haar gezicht. Maar dat is een heel ander verhaal. Niet uit afgunst, maar pure nijd.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 00:16

Lekker negeren, boeit me niet wat anderen van me vinden, zolang ik zelf maar lekker in mn schoenen sta, en ik ga echt niet langs mn schoenen lopen van wat anderen van me vinden. Dat ga ik pas doen als echte goede vrienden (of vriendin) zeggen dat er wat is of achter mn rug om praten...dan wordt het een stuk banketstaaf..

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 11:43

Normaal interesseert het me niet wat anderen van me vinden. Maar als ze leugens gaan verspreiden, wordt ik link Haha!
Meestal stap ik op de desbetreffende persoon af en spreek hem daar op aan. Dan weten ze meestal niks meer te zeggen *stamel stamel* *LOL*
Dat is altijd geweldig om te zien.

Sta boven ze! Succes ermee Lachen

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 13:14

Bij mij is het dus ook net gebeurd. Heel flauw en heel kinderachtig.
Normaal heeft de persoon in kwestie nooit opmerkingen over me en nu ik liet zien dat ik ook maar een mens was en mijn geduld een keer verloor werd er gelijk heel negatief over me geluld. Echt om me zwart te maken.
Ik heb haar nog niet gezien, maar ik ga haar er zeker op aanspreken. Vind het ontzettend kinderachtig!!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 13:29

Ook ikk heb daarom een hekel aan maneges. En heb exprex maar pony niet op een manege neergezet. Wel is eht zo dat iedereen wel eens over elkaar roddelt. Maar op maneges is dit wel extreem. Ga naar ze toe om het te vragen of sta er boven. Maar wat je niet moet doen is eht zelfde als hun

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 13:38

Er wordt ook over mij gekletst... omdat ik "anders" met Banjer omga, omdat Banjer geen gemakkelijk paardje is en omdat ik geen dressuurruiter (meer) ben....

Ik laat ze gewoon kletsen... Ik om op stal voor Banjer, niet om nou zo gezellig met iedereen om te gaan... ik weet dat ik het goed doe met mijn paardje... en de rest kan wat dat betreft mijn rug op (en ook weer hard af!! Extreme duivel )

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 13:43

Ze kunnen beter over je l*llen dan van je Vork vreten. Je rug lekker insmeren met olie, dan glijdt het er beter af Haha!

=^.,.^=

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 13:50

Ach joh, het zegt meer over hen dan over jou dus laat lekker gaan!

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 14:00

je moet je er totaal niet om druk maken.
als jij maar weet dat jij kunt rijden.
gewoon niks van aantrekken.
het is maar net op wat voor paard je rijd.
gewoon lekker doorrijden en je niks van hun aantrekken.
succes Lachen

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 14:26

Negeren of even vragen of ze het nog eens tegen jou wil zeggen en je sowieso niks van aantrekken.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 15:34

je schouders ophalen.
Zegt meer over hun dan over jou hoor!
Als je er erg mee zit kun je naar ze toe gaan en vragen of ze het voortaan recht in je gezicht willen zeggen als ze wat te klagen hebben.
Ikzelf maak me er nooit zo druk om.
De hoop dat iedereen mij lief en aardig vind het ik al opgegeven .
kan ik me beter druk maken om de mensen die mij wel mogen zoals ik ben Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 15:39

In de tijd dat ik nog wel eens een wedstrijdje zeilde, bleek dat er tijdens de wedstrijden (meerdaagse wedstrijden voor grote jachten) echt onwijs geroddeld werd, erger nog dan op welke manege dan ook. Het was overigens wel gunstig als er over een schip geroddeld werd, dan had je tenminste de aandacht en dat was belangrijker dan winnen Haha!. ALs je niet interessant bent of nooit iets interessants doet, dan trek je geen aandacht en wordt er ook niet over je gepraat.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 15:39

Ik maak me er ook nooit zo druk om, maar als ik er gek van wordt stap ik een keer op ze af, ga flinke stennis schoppen en daarna doe ik alsof ik vér boven ze sta. Als zij vinden dat je kapsones hebt, nou, dan moet je dat maar eens laten merken he!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 15:51

gewoon negeren, is het beste wat je kan doen Haha!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 16:04

Iedereen praat wel eens over anderen, dat is zeker zo. Máár ik vind dat je ook het lef moet hebben om iemand daar op te kunnen aanspreken.
Als ik over iemand praat is het vaak om een reden, ik zal dit weliswaar eerst met een vriend/vriendin bespreken, maar zo'n persoon krijgt het bijna altijd ook zelf te horen. Vaak genoeg blijkt er sprake te zijn van een misverstand, soms lig je elkaar ook niet, maar zolang je het bespreekbaar maakt komt de sfeer er niet al te erg onder te lijden.
Ik moet toegeven dat ik ook best moeite kan hebben om roddels naast mij neer te leggen. Dat komt omdat het zo onrechtvaardig is, en vaak zijn het mensen die je niet eens goed kent en jou niet goed kennen. Ik ben een persoon die streeft naar rechtvaardigheid en verwacht dat anderen dat ook doen. En door die naïviteit kan je dus wel eens op je neus vallen. Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Mirte op 20-11-02 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt