3 dagen huisvrouwen: HEL

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

3 dagen huisvrouwen: HEL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 21:59

Pfff....ben terug van 3 dagen Margriet beurs (jawel...van het eeeeenige weekblad "Margriet") ik stond daar met een standje van mijn vader met (JAWEL) "Janneke Brinkman-Salentijn" huispakken/nachtponnen/slipdresses enz. enz.

Mijn god, wat een HEL, allemaal van die kakelende huisvrouwen die Uuuuuuuuren moeten beslissen over een nachtpon met of zonder knoopjes (en kostte maar Eur.6.00 dus daar kan het niet aan gelegen hebben) de raarste accenten heb ik gehoord....sommigen waren echt niet te verstaan hihi, kreeg bijna de neiging om ze pen en papier aan te reiken om maar te kunnen begrijpen wat het nou precies was wat ze wilden.
Maar goed, ik leef nog gelukkig....hoef er de laatste dag niet te staan godzijdank.
Heb wel met een leuke geluidsman van Radio 10FM geklept *LOL*

If it's not an icelandic, it's just a horse


dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 22:38

Hahaha, achteraf kan ik er wel om lachen, maar inderdaad....soms zou je ze wel willen.........
Gaan ze inderdaad met z'n achten ofzo midden in het pad staan...de hele weg geblokkeerd, en net als jij heel nodig naar de wc moet en maar 5 minuutjes tijd hebt omdat je weer terug naar je standje moet! Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft!
Sommige vrouwen wilden ook gewoon de nachtpon middenin de stand gaan passen! nou vraaaaag ik je! sorry hoor, dat gaat echt niet mevrouw!
Janneke Brinkman had ook een lamme arm van het signeren trouwens...hele volzinnen moest ze erop schrijven!
Maar ach, het was best gezellig en ik heb nog 2 lekker warme fleecetruien kunnen scoren ook! (oh ja, en 2 paar oorbelletjes)

If it's not an icelandic, it's just a horse

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 22:44

Dat was inderdaad het "Janneke Brinkman" eiland...maar ik stond aan de andere kant....naast de sokken/maillots stand! heb je geen nachtpon gekocht dan???? hehehe

If it's not an icelandic, it's just a horse

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 09:03

Sibold, wanneer was je er dan??? ik heb je niet gezien!!! Heb je onze stand wel gezien?


SP: zeg dat nou niet te hard, straks krijgen ze nog gekke ideeen!!!

If it's not an icelandic, it's just a horse

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 08:01

Naar de crea beurs wil ik wel met je meegaan hoor Barb, zolang ik er niet met een standje hoef te staan! *LOL*

Maar nu het ergste.....mijn vader wil ook een stand op de HUISHOUDBEURS!!! Neeeeeeeeeeee.....!!!...en die duurt 10 (!!!!!!) dagen! Ik geloof dat ik dan heel erg ver weg ben...

If it's not an icelandic, it's just a horse

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 14:02

Nou vergeet het maar, mooi dat ik niet op de huishoudbeurs ga staan!
Naar de crea beurs wil ik wel...maar dan als bezoeker *LOL*

If it's not an icelandic, it's just a horse


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, DenieesB, FrNo, fro, Hhilde, Jadero, laura22, LiDi, littletash, Mitch_Beauty, Plus_en_Min, ryukapple, Unit, Urona447 en 87 bezoekers