He Bart, wat moeten we eigenlijk doen om jou....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 11:13

heej, dat brengt me op een idee!
Wij hebben hier en o zo schattige grote herder lopen van 40 kg, en hij luistert al best goed naar termen als "aport" / "pak bal" .. oeps, 'bal' klinkt als ' bart.. en Mista vind het vast erg leuk daar op de veleuwe en autorijden is ze ook gek op!

grapje (voor er een discussie komt of honden onder aanhang vallen ja/nee)
haha, Michiel wilde ook graag een keer op leo rijden, eerst aan de longe ( " dat hoeft toch niet, ik rijd al een jaar op de manege") zonder zadel, daarna los. In draf ook nog. Ging erg goed moet ik zeggen, tot het moment daar was, dat michiel dacht dat ze rechtdoor ging, de dreef op ( binnen de wei nog wel hoor) , wat ook vrij logisch zou zijn, maar helaas, leo besloot op het laatste moment een erg scherpe bocht te maken, waar michiel dus 'rechtdoor' ging haha. Na ja, ik moest helaas erg lachen *LOL* *LOL* , maar vond het tegelijkertijd erg banketstaaf omdat michiel toch best een smak maakte ( hij begon ook wel te lachgen hoor eerst..) 3 dagen later had hij nog hoofdpijn..ahhh..
Dat was dus ook meteen de laatste keer, helaas.

tja, fjorden he, kan het niet vaak genoeg zeggen.



Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 15:11

tsssss.. nu weten we 't wel hoor....jij en heike/ heike en jij Knipoog Knipoog

nee hoor, doe maar lekker, haha!
*LOL*

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 16:03

ok, komt 'ie:
zolang heike zich er buiten houdt ben jij niet te chanteren; ofwel, Heike zou het wel lukken/ die weet wel iets... dat bedoel je toch?
Heike kan dus wel een potje breken bij jou ( en omgekeerd) Lachen en ik bedoel dus alleen maar dat we dat wel wisten inmiddels haha.
gesnopen?

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 16:13

tja.., maar daar staan vrouwen om bekend volgens mij haha!
( raskenmerk)
ik schiet btw al lekker op met m'n $#^%@! scriptie, kunnen ze dat niet gewoon afschaffen??!
misschien moet ik 'ns wat gaan minderen met bokken/mailen/e.d., zou een stuk schelen..

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 16:54

aha, ben 'k toch niet de enige, schrale troost *LOL*
Maar.....: ik heb ondertusen wel weer 2 A4 erbij hoor, jaja!
H1 is nu echt bijna af, had ik eigenlijk vandaag in willen/moeten leveren, maar helaas, het mocht niet zo zijn haha..
Maar dit ga ik nu wel 200% morgen doen, want moer alleen nog ff afronden en 'linken' naar t volgende hoofdstuk, ca. 1 A4-tje nog ofzo.
had nu nog wel gekund zelfs, maar school sluit om 17:30 en ik ben nu zelfs met de auto 1.5 uur onderweg ( file-tijd), had dus om 16:00 weggemoeten, maar helaaspindakaas.
Ik heb zo m'n eigen deadlines gesteld, dat werkt echt goed in de praktijk, loop maar 2 hfdstkn achter..Bloos Boos!
Ik begrijp nu pas waarom een deel van de studenten alsnog afhaakt in de afstudeer periode..!!
Maar dat was ik toch niet echt van plan hoor!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 20:38

ehh.. ben nu best benieuwd Heike.. *LOL* !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lgw, loadihra, rien10 en 31 bezoekers