bleh zo kun je toch niet werken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

bleh zo kun je toch niet werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 16:14

ze zijn hier opkantoor aan het verbouwen dit is de 3 de week (of 4de ben de tel kwijt) en nu vandaag hebben ze onze kamer geschilderd. Alle kasten leeg gehaald en van de muur gehaald en nu zit ik te typen aan mijn volgebouwde bureau is de stink lucht van verf!!!!!!!!!!!!!
Erg goed voor de omzet van mijheer Paracetemol Schijnheilig

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 16:19

Eh, dit mag je toch weigeren op grond van de Arbowet. Je bent niet verplicht om in die stinktroep te blijven zitten. Is arbotechnisch neeit verantwoord.

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 16:19

Ach je moet wat over hebben voor je Bokt verslaving Tong uitsteken

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 16:21

Verdrietig Nee daar is idd niet mee te werken. Bij ons zijn ze al 3 dagen (vanaf vorige week) bezig met het reinigen van de gevel. Of het is idd onwijs veel werk of ... ze zijn niet zo snel Knipoog Vandaag zijn die mannetjes al tig keer langs het raam gekomen met de spuit en de wisser. Rotherrie, vooral als je constant aan de telefoon bezig bent Haha!
Vanmorgen om 10.00 uur rook het al naar frituurvet en uien (uiensoep van de kantine) Tong uitsteken Jummie

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 16:37

Als ik dit had gewild was ik schilder geworden en geen assistent accountant kan me niet concentreren en ben al over op wat sterkers Nurofen mjam