Wat een fijne week

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Wat een fijne week

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 02:40

Deze week is echt een rampweek Scheve mond Aan het begin van de week heeft een oude leraar van mij, basisschool echt een super symphatieke vent die een super conditie had, 2x achter elkaar een herseninfarct gehad. Hij is nu bijna helemaal verlamd. Mijn vader werkt dus ook in het verplegings tehuis waar hij nu zit en kwam hem opeens tegen. Hij had dus geen idee wat er gebeurt was. Deze man herkende mijn vader wel en wou ook iets tegen hem zeggen maar en kwam geen geluid uit. M'n vader had nog tranen in z'n ogen toen hij thuis kwam. De volgende dag belt een tennismaat van m'n vader op... er is longkanker bij hem geconstateerd. Zomaar opeens. Hij had de laatste tijd wel last van hoestaanvallen maar verder niets bijzonders. Ze kunnen het ook weinig tot niet behandelen dus geen positief vooruitzicht. Dan vanochtend. ik fiets naar school en komt er opeens een ambulance langsracen. er paar meter verderop stopt hij en als ik erlangsfiets blijkt het een meisje te zijn wat ik nog ken van de basisschool. Echt een hele symphatieke meid. Ik heb geen idee hoe erg het met haar was, de politie sloot alles af maar er kwam nog een tweede ambulance aan. Ik hoop echt dat alles weer goed komt met haar..

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 05:17

nou niet echt een perfecte week, veel sterkte en suc6