Toen ik 7 ofzo was, zag ik ze regelmatig in alle kindertijdschriftjes die ik las voorbij komen. Milka Lepeleieren. Het eten van zo'n ding zou voor mij een droom die uitkwam zijn geweest; zoiets lekkers bestaat niet. Zijn ze wel echt? Het leek een oase in de dorre woestijn der kind zijn en niets mogen van je ouders.
Zeuren bij mijn ouders, verlekkerd naar het plaatje ervan zitten te kijken... maar nee. Mijn Milka Lepelei kwam er niet. Dat had ook niet gekund, ik had er nooit één in het echt gezien.
Tot gisteren.

Ik liep door de Albert Heijn toen ik opeens vanuit mijn ooghoek iets in het paasschap zag liggen. "Dat kan niet", schoot door mijn hoofd, maar het was waar. Daar lagen ze. Prachtige doosjes gevuld met vier Milka Lepeleieren + 2 lepeltjes.
[ [url=m/AdOv0o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonder twijfel heb ik mijn eerste echte felbegeerde Milka Lepeleierdoosje opgepakt en met grote ogen afgerekend.
[ [url=m/PpWJdd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SBqfdb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn verwachtingen zijn overtroffen. Die dingen zijn ècht ongelofelijk lekker, veel lekkerder dan ik ooit had gedacht als kind.
Dus, hebben jullie ook van die dingen waar je altijd van hebt gedroomd en toen opeens kreeg of vond?