Dingen die je altijd wilde maar nooit kreeg, en toen vond.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Dingen die je altijd wilde maar nooit kreeg, en toen vond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 01:44

Toen ik 7 ofzo was, zag ik ze regelmatig in alle kindertijdschriftjes die ik las voorbij komen. Milka Lepeleieren. Het eten van zo'n ding zou voor mij een droom die uitkwam zijn geweest; zoiets lekkers bestaat niet. Zijn ze wel echt? Het leek een oase in de dorre woestijn der kind zijn en niets mogen van je ouders.

Zeuren bij mijn ouders, verlekkerd naar het plaatje ervan zitten te kijken... maar nee. Mijn Milka Lepelei kwam er niet. Dat had ook niet gekund, ik had er nooit één in het echt gezien.

Tot gisteren. :+ Ik liep door de Albert Heijn toen ik opeens vanuit mijn ooghoek iets in het paasschap zag liggen. "Dat kan niet", schoot door mijn hoofd, maar het was waar. Daar lagen ze. Prachtige doosjes gevuld met vier Milka Lepeleieren + 2 lepeltjes.

Afbeelding

Zonder twijfel heb ik mijn eerste echte felbegeerde Milka Lepeleierdoosje opgepakt en met grote ogen afgerekend.

Afbeelding

Afbeelding

Mijn verwachtingen zijn overtroffen. Die dingen zijn ècht ongelofelijk lekker, veel lekkerder dan ik ooit had gedacht als kind.

Dus, hebben jullie ook van die dingen waar je altijd van hebt gedroomd en toen opeens kreeg of vond? :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-03-16 01:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Maureen95

Re: Dingen die je altijd wilde maar nooit kreeg, en toen vond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 01:47

Oh wat geniaal _O- Ik heb dat met die chocodippers gehad. Dat was heaven toen ik het zag maar mocht het niet omdat het ongezond en te duur was :( Nu haal ik ze regelmatig :P

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 01:51

ik voelde echt een beetje medelijden toen ik je verhaaltje las haha
Waarom mocht je ze niet?

Je hebt wel heel veel geluk om ze nu nog tegen te komen en ik zou ze maar in slaan want schijnbaar is het iets tijdelijks voor pasen!

Kan me zo niet echt iets bedenken wat ik vroeger niet mocht hebben ben altijd erg verwend door mama!
Maar voor mijn gevoel heb ik hetzelfde met Amerikaans eten wat ik in amerika graag eet en drink is hier niet te krijgen ;(

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 02:03

Een mixer ...waar je fruit enz ingooid voor smoothies :+

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 02:11

Een skippybal! Maar die kreeg ik uiteindelijk wel voor mijn verjaardag.

Toen ik 25 werd... :')

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 02:16

Ir111 schreef:
Een skippybal! Maar die kreeg ik uiteindelijk wel voor mijn verjaardag.

Toen ik 25 werd... :')

Wat erg :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 02:17

Ik heb dat met o.a. verrassingseieren gehad, kreeg nooit wat want mijn ouders waren arm.
We kopen ze nu in grote dozen van de sligro :')
Omgekeerde wereld ineens. (en nog steeds nieuwsgierig wat er in zo' n ei zit :P )

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 02:35

Resistance schreef:
Toen ik 7 ofzo was, zag ik ze regelmatig in alle kindertijdschriftjes die ik las voorbij komen. Milka Lepeleieren. Het eten van zo'n ding zou voor mij een droom die uitkwam zijn geweest; zoiets lekkers bestaat niet. Zijn ze wel echt? Het leek een oase in de dorre woestijn der kind zijn en niets mogen van je ouders.

Zeuren bij mijn ouders, verlekkerd naar het plaatje ervan zitten te kijken... maar nee. Mijn Milka Lepelei kwam er niet. Dat had ook niet gekund, ik had er nooit één in het echt gezien.

Tot gisteren. :+ Ik liep door de Albert Heijn toen ik opeens vanuit mijn ooghoek iets in het paasschap zag liggen. "Dat kan niet", schoot door mijn hoofd, maar het was waar. Daar lagen ze. Prachtige doosjes gevuld met vier Milka Lepeleieren + 2 lepeltjes.

[ [url=m/AdOv0o.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zonder twijfel heb ik mijn eerste echte felbegeerde Milka Lepeleierdoosje opgepakt en met grote ogen afgerekend.

[ [url=m/PpWJdd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/SBqfdb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn verwachtingen zijn overtroffen. Die dingen zijn ècht ongelofelijk lekker, veel lekkerder dan ik ooit had gedacht als kind.

Dus, hebben jullie ook van die dingen waar je altijd van hebt gedroomd en toen opeens kreeg of vond? :+

[VT] milka löffel ei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 02:46

Hahaha er loopt een heel topic over deze eieren. Nomnomnom :9
Ik probeer ze niet te vaak te kopen want ze zijn duuuur... := Maar bij kruitvat wil ik wel is een doosje meenemen, als ze in de aanbieding zijn. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 07:23

Heel veel dingen die mijn pap en mam onzin vonden, bakje suikerspin etc. Ook mocht ik thuis nooit in bad (vraag me niet waarom).

Nu heb ik een superlief vriendje die daar verandering in brengt!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 07:46

Een paard :D
Toen ik 28 was en een vaste baan had zelf eentje gekocht *\o/*

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:26

ooooooh zijn ze er weer???? Morgen maar even snel de winkel binnen vallen hihi

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:28

MissYvette4u schreef:
Een paard :D
Toen ik 28 was en een vaste baan had zelf eentje gekocht *\o/*

Hier ook! Alleen dan op mijn 23e. En nu wil ik een eigen huisje, maar dat wordt lastig :))

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:32

chocoladeboter :Y)

Afbeelding

mijn ouders vonden dat slecht voor mij -O- -O-

gelukkig is dat spul niet meer overal te vinden, heeeeeeeeeeeeel af en toe zie ik er een in de supermarkt.

Het is jaren geleden dat ik voor het laatst een pakje heb gehaald, want het is iets voor de
ECHT slechte dagen..

pure boter met cacoa. beats chocopasta :')

ook niet smeren met een mesje, nee echt niet! dat doe je met een kaasschaaf.. hup plakje boter op brood.. VET maar lekker.

----

Oh ja en mijn moeder was heel goed in het verstoppen van Sinterklaascadeautjes.
Ik vroeg toen ik 8 was een my little pony.

Ik vond m in de schuur netjes ingepakt toen ik 15 was! (ter verdediging, ik ben op een boerderij opgegroeid, in onze schuur stonden twee auto's achter elkaar, alle fietsen, een tractor, een brommer een werkbank vol met meuk, de houtopslag en een groot aantal stellingkasten.. erg gemakkelijk om daar een klein pakje jarenlang te laten verdwijnen)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:38

Oh choba is zo hemels lekker, tegenwoordig zit het niet meer in een papiertje maar in een kuipje.
Smeert wel een stuk makkelijker, trekt het papiertje niet meer aan gort.
Blijft ook beter op z'n plek nu!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:40

Een lolo-bal
Heb mijn ouders stuk gezeurd om zo'n ding toen ik een jaar of 8 was.
Afbeelding

Paar jaar geleden zag ik ze weer maar om op mijn leeftijd nu nog op zo'n ding te staan :n

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:40

Smeren Jorika?
Gij Ketter.. Gewoon de kaasschaaf hanteren (doe ik ook met roomboter op krentenbrood. als je slecht gaat, dan all the way)..

Laatste keer dat ik het tegenkwam een paar weken terug zag ik het weer in een pakje trouwens :)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:43

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 10:20

shilady schreef:
Kan me zo niet echt iets bedenken wat ik vroeger niet mocht hebben ben altijd erg verwend door mama!
Maar voor mijn gevoel heb ik hetzelfde met Amerikaans eten wat ik in amerika graag eet en drink is hier niet te krijgen ;(

Even off-topic: misschien kan je dezen krijgen op USfoodz? Een site met allemaal Amerikaans eten, vanaf 30 euro is het gratis shipping :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 10:23

Playmobil, wilde ik heel graag hebben vroeger. Maar nooit gekregen. Heb het nu gekocht, maar dan voor mijn dochter. Die heeft een complete paardenranch :j

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 10:42

SusanH schreef:
Playmobil, wilde ik heel graag hebben vroeger. Maar nooit gekregen. Heb het nu gekocht, maar dan voor mijn dochter. Die heeft een complete paardenranch :j

En mama speelt graag mee? :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:04

Ik mocht geen nintendo gameboy. Wij waren thuis met z'n drieën en mijn moeder voorzag grote ruzies onder ons kinderen. Dus die heb ik een paar jaar geleden alsnog gekocht. Nooit spijt van gehad :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:09

Ahwwww te schattig TS, ik ben blij dat ze je verwachtingen overtroffen hebben.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:15

Een thunderbirds eiland ^)
Ik had alle losse speelgoedjes er van maar het eiland mocht ik nooit.
Nu op koninginnemarkten als ze er liggen heb ik altijd de neiging om ze allemaal te kopen :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:00

Jilletje schreef:
Een thunderbirds eiland ^)
Ik had alle losse speelgoedjes er van maar het eiland mocht ik nooit.
Nu op koninginnemarkten als ze er liggen heb ik altijd de neiging om ze allemaal te kopen :')

:oo Mijn broer heeft dat eiland

Ik wou altijd een paard... Het liefst een zwart bonte. Nooit gehad. en nu, sinds 9 maanden op mijn 29e eindelijk een paard *\%/* en ja, toeval, een zwartbonte ook nog verdorie :') :))