Selena, nee niet echt.. Jij wel?
ilonamandjes schreef:Wat apart dat er dan ook daadwerkelijk meer mensen komen als het WEL 29 februari is

flauw hoor haha...
Dat er daadwerkelijk meer mensen komen komt doordat de mensen op 28 feb of 1 maart vaak andere verjaardagen hebben, van mensen die dan wel echt jarig zijn, dus die hebben dan vaak voorrang 
8nnemiek schreef:Zo lijkt me ook dat mensen het misschien sneller vergeten, omdat de 29e gewoon niet elke jaar op de digitale agenda staat, of hebben computers en smartphones daar toch iets slims op bedacht?
En Facebook, daar ben je natuurlijk ook maar eens in de vier jaar jarig, toch?
Ik heb inderdaad weleens dat er geen melding gegeven wordt door een systeem (schoolsystemen en van die kadokaart acties van winkels). Maar de meeste systemen lossen dat op door in een gewoon jaar de 29ste te vervangen met de 28ste. Op facebook wordt ik dan ook altijd massaal gefeliciteerd op de 28ste als het geen schrikkeljaar is.. Wat dan wel aangeeft hoe goed de meeste mensen opletten, want onder mijn goede vrienden is het over het algemeen bekend dat ik mijn verjaardag 1 maart vier als het geen schrikkeljaar is
Mensen onthouden mijn verjaardag wel beter, vaak als mensen naar mijn verjaardag vragen terwijl ze best weten wanneer ik jarig ben, dan kijk ik ze alleen maar aan met een schuin hoofd, en dan valt het kwartje weer