Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saffire schreef:Ik wist even geen andere titel.
Ik moet dit even kwijt.
Ik ben het even spuugzat dat mensen oordelen over mij ,terwijl ze me niet kennen.
Ik heb een persoonlijkheidsstoornis dus ik kan nogal vaag uit de hoe komen,veel mensen vinden dat lastig.
Kan ik snappen,maar maar waarom word je dan in het hoekje gek gestopt?
Ik ben er inmiddels achter dat als je zegt dat je wat psyisch mankeert ,dat veel mensen denken dat je gek bent,en je veroordelen en geen kans geven.
Ik ben dat nu even spuugzat
saffire schreef:Tja er om lachen vind ik moeilijk zeker aks er gezegd word dat je je aansteld,jij hebt toch niks meegemaakt
Dan word ik echt woest
saffire schreef:Tja er om lachen vind ik moeilijk zeker aks er gezegd word dat je je aansteld,jij hebt toch niks meegemaakt
Dan word ik echt woest
Dan word ik echt woest
Goof schreef:Daarom zou het handig zijn als mensen eerst zouden vragen hoe iets in elkaar zit als ze daar in geïnteresseerd zijn of je een onderwerp van roddel en achterklap willen maken.saffire schreef:Tja er om lachen vind ik moeilijk zeker aks er gezegd word dat je je aansteld,jij hebt toch niks meegemaakt
Dan word ik echt woest
Dit soort opmerkingen kan je niemand kwalijk nemen, niemand kan ruiken wat een ander heeft meegemaakt.
Maak je er niet druk om, laat ze lekker. Geen energie in steken.
saffire schreef:Dank jullie wel voor het advies.
En mezelf accepteren is een uitdaging,wil het wel maar gaat lastig