BAStable schreef:Super tof! Maar ben je niet bang voor de gevolgen?
Ik zou het heel graag willen doen, maar nog niemand bereid gevonden tot nu toe..
In mijn eentje ben ik bang dat er iets gebeurt
Ik ben dus in mijn leven zo'n 15.000km gelift en ben alleen ontzettend veel fantastische, lieve, gulle, bijzondere mensen tegengekomen. Ook toen ik alleen ging, nooit rare opmerkingen/blikken of iets anders waar ik me ongemakkelijk bij voelde. Ik heb dus het gevoel nergens bang voor te hoeven zijn, zolang ik maar af blijf gaan op mijn gevoel
Ik heb ook wel eens nee gezegd tegen een lift, bijvoorbeeld omdat het 3 mannen waren en ik alleen was. Of 1 man die ik er wel erg onverzorgd en raar uit vond zien en gedragen.
Loraine1985 schreef:
super mooi filmpje en wat een leuke jongen.. Lijkt me ook een heerlijk typetje om een uur of wat mee te discussieren...
Geloof mij, niemand heerlijk om naar te luisteren en mee te discussiëren als hij. En dan is hij nog maar een puppy van 19
Lianne schreef:Gaaf filmpje! Maar bespaar je er echt tijd mee? Soms duurt het ook wel lang voordat je met iemand mee mag of niet? geld zal het zeker besparen op lange reizen. gewaagd maar tof. Zou het zelf niet durven. tjha of ik het gevaarlijk vind...ik weet het niet, jullie hebben er ervaring mee dus jullie zullen er zelf een beter antwoord op weten dan ik

Hopelijk kunnen jullie zo nog op veel prachtige plaatsen komen en veel verschillende mooie mensen ontmoeten die jullie meenemen.
Ik bespaar er ontzettend veel tijd mee. De trein van Venlo naar Gent bijvoorbeeld kost úren (4/5 dacht ik?), liftend ben ik er in 2. Ook andere verbindingen zijn vaak zo bar slecht dat je er liftend zo bent. Ik sta versteld hoe weinig ik sta te wachten eigenlijk. Je bent ook meestal lekker bezig (lifts zoeken op het tankstation), dus de tijd vliegt. Meestal heb ik niet eens tijd een broodje te smeren, omdat de volgende lift dan alweer geregeld is (als je met zijn 2en bent).
Amparo schreef:Te gek zeg! Wat kan je vriend het ontzettend goed verwoorden. Krijg bijna zin om zelf te gaan liften!
Merk je ook verschil in de landen waar je komt? In hoe makkelijk je liften krijgt en zo? Kan me voorstellen dat het hier in Nederland aardig lastig is geworden. Ikzelf zou namelijk niet snel lifters meenemen en zeker geen mannen
Enigzins verschil is er wel (Spanje/Italië moeilijker en je merkt het sowieso aan nationaliteiten), maar Nederland is teovallig een bijzonder makkelijk land! Iedereen roept wel dat ze nooit gedacht hadden dat ze het zouden doen, maar ik/wij er gewoon zo onschuldig uitzagen