Men vriend en ik hebben elkaar 6 jaar geleden leren kennen.
Voor hem was het liefde op het eerste gezicht; mijn euro'tje viel pas enkele weken later.
Na 2 jaar zijn we gaan samenwonen in een huurappartement.
2 jaar geleden hebben we onze eigen hoeve gekocht.
Veel inspanningen later hebben we van ons huis onze 'thuis' gemaakt; staan de paarden in hun stal, letterlijk, aan huis; en hebben we ons eigen bedrijf thuis.
Mijn vriend wou altijd héél graag trouwen, bij mij was dit niet echt een vereiste.
Vorig jaar in augustus ben ik gezwicht, he popped the question and I said yes!
Na veel plannen, met meer voor- dan tegenspoed, was het zover: 2 mei '15.
De dag dat het onze 'grote dag' moest zijn... En dat werd het !!!!
Ik ben voor de nostalgie nog een nachtje bij mijn ouders gaan slapen.
Van daaruit ben ik dus mijn vriend gaan oppikken... (Niet alles moet even traditioneel, wel?

Iedereen (men vriend, schoonouders, getuigen, enz) stond buiten op mij op te wachten terwijl ik aankwam in de auto samen met mijn ouders.
De eerste moment dat je elkaar ziet is toch iets bijzonder!
Maar geloof het of niet, niets van zenuwen te bespeuren, zowel bij mij als bij men vriend.
Ondertussen stond de koets voor ons, en de koets voor de suite al klaar om ons op te pikken!
Onderweg naar het gemeentehuis

De tractor is de grote trots van mijn vriend, deze mocht dus zeker niet ontbreken.

Aankomst aan het gemeentehuis
(je kan het je echt niet veroorloven om op die moment te vallen

Voor mij was de burgerlijke trouw echt héél mooi. Echt van genoten. Klein groepje mensen die veel voor je betekenen rond jou en zo elkaar trouw beloven. Super!
Voor men 'man ondertussen' was de kerkelijke trouw net iets meer emotioneel.
(Misschien voor mij iets minder omdat ik de hele dienst van voor naar achter en van achter naar voor kende

Ringen

Bruidsboeket

Paarden

Achter onze woning ligt een privé domein/bos van +/-200ha. Hier mag je normaal niet in wandelen. Uitzonderlijk hadden we toestemming om toch hier onze huwelijksfoto's te nemen!
Ik vind het alvast een prachtig resultaat:
Prachtige tocht door de natuur

Héél verliefd

's Avonds hadden we een groot dansfeest met dessertenbuffet.
Inkom van de zaal, verzorgd door 'AnnTree Gardenplants vof'

Bruidstaart

Het gastenboek hebben we zelf in elkaar geknutseld

Moe maar gelukkig reden we, rond 5 uur 's morgens, naar een lokale B&B
(we wisten namelijk dat de vrienden zich thuis al geamuseerd hadden, als je snapt wat ik bedoel..)
Zondagnacht zijn we dan verder gereisd naar Rhodos, Griekenland.
8 dagen, all in... Fantastisch !!! Echt genieten

Ondertussen zitten we terug in het drukke dagelijkse leven.
Maar ik kan vertellen, elke dag we langer getrouwd zijn geniet ik meer en meer van de herinnering. Vroeger snapte ik nooit waarom 'ieder' meisje droomde van op een dag te trouwen. Mij leek het eerder 1 grote geldverspilling. Maar nu ben ik blij dat men man uiteindelijk zijn zin heeft doorgedreven... want het was fantastisch. Natuurlijk lopen er dingen mis (meer dan 1)...
Maar de herinnering is voor altijd en is toch meer waard dan ik ooit had kunnen vermoeden!
Bedankt voor het lezen / kijken. We vinden het natuurlijk fijn als je een berichtje wil achterlaten.
PS: copyright op alle foto's natuurlijk. Wil mezelf buiten bokt niet toevallig tegen komen