Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britty schreef:Kan je hem niet op zijn werk bellen?
Britty schreef:Hoe zit het met zijn eigen telefoon: staat die uit, laat hij hem gewoon over gaan of wordt je weg gedrukt? Hoe is zijn relatie met de buren, kunnen die je misschien wat nieuws vertellen.
Nog een (rare) vraag: heeft je vader huisdieren? Als hij weg zou gaan voor een paar dagen, zou hij hiervoor dan oppas moeten regelen of zou hij deze mee kunnen hebben? Staat de auto voor de deur?
Je denkt misschien: wat verzint dat kind gekke vragen, maar vanuit mn werk weet ik ongeveer hoe je iemand moet opsporen. Dus vandaar.
Britty schreef:Hopelijk hoor je snel van hem. Ik heb van het weekend internet niet tot mn beschikking, maar ik ga maandag direct in dit topic kijken of je al goed nieuws hebt. Succes meis!!!
SannevdM schreef:Vervelend dat jij de dupe bent van wat tussen jouw ouders speelt.
Gelukkig is er niks ergs aan de hand.
Tieneke schreef:Misschien kan je een briefje in de brievenbus stoppen? Dat je toch graag zou hebben dat hij contact met je opneemt? Hij kan je niet eeuwig blijven negeren... Als hij weet dat jij contact wilt, zal hij, denk ik, dat ook wel willen als hij zich goed genoeg voelt.