Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 19:12

Ik lag van de week op het strand en het viel me op dat werkelijk niemand meer topless lag :?

Tien jaar geleden was je preuts als je mét een bovenstukje rondliep en nu is het 180 omgedraaid.

Heb ik wat gemist in die tussentijd, of lag ik gewoon toevallig op een strand met preutse mensen? :D

TessJS

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:14

nou.. ik vind topless zonnen nog steeds vreselijk!:P nooit aan beginnen! Maar in Medulin doen ze zonder problemen hun topje uit op het strand... vertelde mijn vriend doodleuk!:|

tamaartjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:16

je hebt gelijk je ziet bijna niemand meer topless, ik zelf vind het wel beter want soms zie je er mensen bij liggen en dan denk ik ook van "moet ik hier naar kijken?"

ik ben zelf wel preuts dus doe dat nooit.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:18

Zag het vandaag de vrouw die voor ons lag doen :+ En bedankt.....

Je ziet het (gelukkig) minder, zou het zelf niet doen, al dat gekijk... In Italie is het wel normaal dat je het doet...

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:19

Hier geberut het nog wel veel hoor!
Maar wel vooral oudere vrouwen van rond de 30 ofzo..
Geen jongeren ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:22

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:24

Ik was vorige week donderdag op zandvoort, nou daar is het blijkbaar niet uit, heel veel mensen lagen daar gewoon topless :j

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:25

Nou ik vind het ook helemaal niet erg! Zou er zelf ook nooit aan beginnen, ben daar ook te preuts voor.
Sommige mensen wíl je ook echt gewoon niet topless zien. :n

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:25

Het doet mij weinig, maar dat mensen zeggen 'daar wil ik niet naar kijken' vind ik persoonlijk onprettig, het is zo veroordelend. Ik ben niet voor of tegen topless, maar ik vind het jammer dat het nu zo vreselijk veel lading krijgt allemaal, er wordt zo neurotisch gedaan over die paar afgedekte stukjes. Dan liever nuchter en topless hoor :j

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 19:25

Tutti_Frutti schreef:
Geen jongeren ;)

en bedankt maar weer :+

mijn eerste grijze haar is idd inmiddels gevonden -O- en ik lig idd topless op het strand omdat ik een dinosaurus ben die uit een tijd komt dat dat nog heel gewoon was :D _O-

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:26

Tutti_Frutti schreef:
Geen jongeren ;)

En bedankt, voel me meteen bejaard :+
Maar mijn bovenstukje blijft lekker aan, bikini was duur genoeg dus dan draag ik hem ook.

Volgens een vriend van mij is wit vlees ook altijd het lekkerst _O- Sorry, het niveau tijdens dat gesprek was overduidelijk heel laag.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:33

Hier gebeurd het ook wel. Maar inderdaad niet mensen van mijn leeftijd. Ik heb er geen moeite mee, zou het zelf ook gerust doen. We hebben allemaal borsten, zien er niet allemaal hetzelfde uit mischien, maar het komt allemaal op hetzelfde neer, en iedereen weet hoe het eruit ziet, dus waarom niet. :Y)

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:37

Ik was afgelopen week op Scheveningen en daar lag genoeg topless, alleen wel allemaal échte oude vrouwen waarvan je mag hopen dat ze de hangzakken opzij leggen tijdens het zonnen ander blijft de buik wit :') .
Overgens erg weinig jongeren, vooral gezinnetjes met jonge kinderen, toeristen en een hele hoop bijna verkoolde bejaarden.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:41

Zie vaak genoeg mensen topless liggen, niet mensen van mijn leeftijd maar een paar jaar ouder, en dan ook nog veeel ouder. Nou ik houd mijn topje gewoon aan hoor, vind ik veel prettiger. Dan maar witte tietjes (niet dat ik heel bruin word ofzo) :D

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:50

Doet me denken aan vakantie in griekenland.... er waren heel veel britse meiden daar die overduidelijk altijd met bikini een kleurtje hadden gekregen voor ze op vakantie gingen, en op vakantie moesten de (*)(*) ineens ook kleur krijgen. En dat deden ze ook, resultaat: meisjes met een beetje een tintje en 2 knalrode (*)(*) :+ :j _O-

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:00

Ik was vanmiddag op het strand en ik denk dat er alleen al om mij heen een stuk of 8 vrouwen topless waren.. Dus dat valt best mee..

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:19

Ik vind het juist andersom :+ Steeds meer vrouwen gaan wél topless!
Ik vind topless zonnen niks, en doe het zelf nooit. De enige die het mag zien is mijn vriend :+ Ik doe wel mijn bandjes af/los, en mijn strik op mijn rug los, maar die gaat weer vast voordat ik opsta :P

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:26

Ik lag vroeger (17-18) wel topless, nu (26) niet meer. Maar toen paste ik ook nog in een xxs!! dus dan oogt het voor de mede mens ook wat prettiger!

En wit vlees is inderdaad lekker, en gezond :Y) klinkt alsof het een erg interresant gesprek was!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:27

Volgens mij is het al een tijdje uit, want ook op vakantie de afgelopen jaren zag ik het niet veel meer. Vind het idd ook wel een grappig gezicht als je meiden/vrouwen ziet die eerst met bovenstukje al een kleurtje hebben gekregen en daarna besloten hebben om toch topless te gaan, zoals Odetteke ook al zei. Doe het dan altijd als je gaat zonnen of helemaal niet!!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:29

Dat je topless wilt liggen moet je lekker zelf weten, alleen vind ik het op een strand met kinderen altijd een beetje ongepast, mijn zoontje hoeft niet te denken dat je overal naakt kan rond hobbelen..

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:30

Pascal schreef:
Dat je topless wilt liggen moet je lekker zelf weten, alleen vind ik het op een strand met kinderen altijd een beetje ongepast, mijn zoontje hoeft niet te denken dat je overal naakt kan rond hobbelen..

Dat kun je hem toch gewoon leren? Dat dat op het strand wel kan en ergens anders niet?

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:31

het is idd volgens de mode uit en vind het ook niet erg vandaag was ik nog aan een strandje bij mij in de buurt (woon in een dorpje vrij preuts ) en daar lag een vrouw rond de 40 topless nou die heeft heel wat blikken haar kant op gehad en kinderen die er grapjes over maakten en toen ze langsrende ' hee daar gaat bella de koe ze is nog niet gemolken denk' nee k houd mijn bovenstukje aan ;)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:32

Nelleke1 schreef:
en daar lag een vrouw rond de 40 topless nou die heeft heel wat blikken haar kant op gehad en kinderen die er grapjes over maakten en toen ze langsrende ' hee daar gaat bella de koe ze is nog niet gemolken denk'

Daarin vind ik de reactie van de kinderen dus echt een veel groter probleem dan het al dan niet topless zijn. Ik vind dat dus niet de manier om over anderen te praten...

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:34

dit is ook geen normale reactie maar uit deze reactie van de kinderen kun je wel opmaken hoeveel mensen er bij ons in de buurt (nog ) topless liggen

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:39

Shadow0 schreef:
Pascal schreef:

Dat kun je hem toch gewoon leren? Dat dat op het strand wel kan en ergens anders niet?

Leren?
Hoe ga ik dit uitleggen, een kindje van 4 vind het allemaal heel spannend te ontdekken dat hj een piemeltje heeft, en dat hij daar vele dingen mee kan doen.
Waarop ik hem juist leer dat het prima is dat hij met zijn piemeltje speelt maar dat hij dat wel moet doen als hij niet in gezelschap is.
Dat is heel verwarrend voor zo'n kleintje, en idd als hij dan starend naar een topless vrouw kijkt tja daar kan ik dan ook weinig aan doen voor zo'n kleine is dat een hele happening!