Wie heeft er een tattoo wat naar je paard linkt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

qt_shetties

Wie heeft er een tattoo wat naar je paard linkt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 20:17

Sja de titel zegt het al, voor sommige bokkers zal dit heel ver gaan, dat heb ik zelf ook altijd gehad. Het zit toch je hele leven op je lijf, en straks is het paard weg, en dan....
waarom heb jij het gedaan? Wat heb je laten zetten?
Foto in linkje Lachen

Sinds gister zit mijn plaatje er eindelijk voor altijd op! Ik heb heel lang moeten wachten,...
Zodra ik een foto heb zal ik hem plaatsen, het zit op mn rug dus zelf kan ik geen foto maken.

Het bestaat uit de letter "S " Die mij en Salena aan elkaar binden, mijn officiele naam is Shamika, en ik kom van het eiland Sri Lanka.
daarboven staan 3 sterren bij, 1 grote, en 2 kleintjes, de grote staat voor mijn merrie Kris, en de andere 2 voor Beau en Olaf (mijn paardjes die er niet meer zijn) en aan de zijkanten (ik noem het vleugels) "ornamenten" zoals ze dat sjiek bij de tattoo shop noemden Haha!
Dat is de achterliggende gedachte.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Wie heeft er een tattoo wat naar je paard linkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:28

ik heb een paardenhoofd aan de buitenkant van mijn rechter onderbeen, met daaronder de naam Banjer... en schuin erboven het Chinese woord voor paard.

Op mijn rug (net boven mijn stuitje) heb ik een draver laten tatoëren, want Banjer is een draver.

Foto's heb ik (nog) niet...

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:32

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 20:35

Maar waarom hebben jullie het gedaan? Lachen

@Banjer : Ben trouwens ook errug benieuwd naar die van jou!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:39

waarom? omdat ik van Banjer hou :D
(heb trouwens ook tattoo's van de namen van mijn honden... :) )

Mopske08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:39

ik heb er geen van paarden, maar als ik nog ene op men enkel laat zetten, zal het erin verweven zitten...

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:41

ik zou er graag 1 willen een klientje van mij tinker.
maar ik weet alleen nog niet de plaats.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:42

Ik heb deze:
Afbeelding

Voor [***].. ik heb hem in 2007 moeten verkopen.. na een tijd mn kop in het zand steken, er alles voor over hebben.. zelf op brood met pindakaas leven. maar de financiele problemen werden te groot en ik kon niet meer voor hem zorgen zoals ik het het beste vond.. en heb dus moeten besluiten hem te verkopen.. het moeilijkste wat ik ooit heb besloten. toen heb ik geleerd dat houden van loslaten is.. hij heeft het beste nieuwe thuis wat ik voor hem kon wensen, maar mijn verdriet erom is nog altijd niet minder.. hij was mijn droom.. na 20 jaar dromen mijn eigen paardje en iedere dag herinner ik me nog. hij heeft mij geholpen mijzelf te vinden, mijn eigen leven op te bouwen. hij was er altijd voor me. ik kon alles bij hem kwijt en samen met hem de vroege ochtenden de polder in was ultiem geluk. dat gevoel.. had ik alleen met hem. rust, begrip, één zijn.. ik kan het eigenlijk niet goed uitleggen... Liefde met een hoofdletter L, dat was het Lovers

de tekst zegt: Jij bent mijn engel voor altijd.
Omdat hij dat was, is en zal blijven, ook al is hij niet meer bij mij. Die 3 jaren hebben mij op een belangrijke manier gevormd en geholpen. Het staat in de vorm van een V n.a.v. de eerste letter van zijn naam, 3 stuks voor de jaren dat hij bij mij was, 3 stuks voor liefde, geloof en hoop dat hij mij gaf Lovers

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:44

mijn paard`s foto op mijn schouder
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 04-01-09 20:47, in het totaal 2 keer bewerkt

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 20:46

suze_ schreef:
Ik heb deze:
Afbeelding

Voor Vjellie.. ik heb hem in 2007 moeten verkopen.. na een tijd mn kop in het zand steken, er alles voor over hebben.. zelf op brood met pindakaas leven. maar de financiele problemen werden te groot en ik kon niet meer voor hem zorgen zoals ik het het beste vond.. en heb dus moeten besluiten hem te verkopen.. het moeilijkste wat ik ooit heb besloten. toen heb ik geleerd dat houden van loslaten is.. hij heeft het beste nieuwe thuis wat ik voor hem kon wensen, maar mijn verdriet erom is nog altijd niet minder.. hij was mijn droom.. na 20 jaar dromen mijn eigen paardje en iedere dag herinner ik me nog. hij heeft mij geholpen mijzelf te vinden, mijn eigen leven op te bouwen. hij was er altijd voor me. ik kon alles bij hem kwijt en samen met hem de vroege ochtenden de polder in was ultiem geluk. dat gevoel.. had ik alleen met hem. rust, begrip, één zijn.. ik kan het eigenlijk niet goed uitleggen... Liefde met een hoofdletter L, dat was het Lovers

de tekst zegt: Jij bent mijn engel voor altijd.
Omdat hij dat was, is en zal blijven, ook al is hij niet meer bij mij. Die 3 jaren hebben mij op een belangrijke manier gevormd en geholpen. Het staat in de vorm van een V n.a.v. de eerste letter van zijn naam, 3 stuks voor de jaren dat hij bij mij was, 3 stuks voor liefde, geloof en hoop dat hij mij gaf Lovers

Jeetje meid, wat een mooie gedachte!

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:48

ik heb ook een tattoo die linkt naar een paard. Heb het laten zetten voor mijn overleden fjordenvriendin Nynke.
Afbeelding

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 20:50

jeetje, ik ben dus niet de enige ... (veel mensen verklaren me voor gek)
vind het wel mooi, helemaal als er een "verhaaltje" aan de tattoo zit, zoals bij mezelf, ik heb nog elke dag veel verdriet, van het ongeluk waarin ik 2 pony's heb verloren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:53

Wow Suze, die van jou vind ik om te zien al prachtig maar het verhaal en de gedachte er achter is nog mooier.

Ik heb (nog) geen tattoo die gerelateerd is aan paarden. Het zit wel in de planning, maar het moet iets worden waar twee paarden in verwerkt worden en dat moet dan ook nog symboliseren wat die twee voor mij betekenen en wat vooral die ene al betekend heeft. Moet dus nog over nagedacht worden en sowieso komt er eerst een hondgerelateerde tattoo als ik het geld er voor heb. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:53

suze_, die van jou is echt prachtig!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:55

ik wil later ook op mijn schouderblad een paard (balou)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:56

Suze, prachtig! Vooral de gedachten erachter!

Ik zit er over te denken, een hele kleine, bijna niet in het zicht. Maar toch ergens ook weer niet, bang om spijt te krijgen..
Dus ik volg het topic even, misschien komen er nog hele kleine tattoo's voorbij. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:56

Dank jullie wel Lachen

shetties Ach gut Dat verdriet lijkt me nog erger. Dan is het zo fijn een mooie herinnering altijd op je lichaam te hebben he. In je ziel en op je lijf altijd samen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:58

Ik heb ook vaak zat dat mensen vragen wat het is en waarvoor.. dan zeg ik altijd voor mijn grote liefde en dan kijken ze mn vriend aan en mn vriend nee niet voor mij hoor Haha! en dan snappen ze er niks meer van. meestal zeg ik als ze vragen wat het betekent dat is privé..

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 21:00

hahahahahaha ja idd...
Sja ondanks ik er een topic over open, is het iets wat ik voor mezelf wil houden, veel mensen weten wel dat ik er een heb laten zetten, maar ik zal hem niet zo snel aan iemand laten zien, het is iets persoonlijks, en echt voor mezelf. (hoewel ik m zelf niet kan zien want hij zit op mn rug haha )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:02

Ik vind het hier ook niet erg om te delen, omdat het overgrote deel van de mensen op bokt begrijpt hoe diep liefde voor een paard kan gaan Lachen
de mijne valt wel aardig op en ik verberg hem ook niet ben er trots op Ja maar mensen schijnen te vinden dat als je een tattoo hebt en je kan het zien, je verplicht bent alles erover te gaan uitleggen Gestoord en dat blijft nog altijd mijn eigen keuze Clown
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-01-09 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:03

Suze die van jou is werkelijk waar erg mooi.. Maar persoonlijk niks voor mij..

Ik zou het wel heel mooi vinden om een tatoo te nemen gerelateerd aan me paard maar ik durf het niet... Misschien is het ook anders als je paard niet meer om je heen is... Ik volg net als daNiielle_ dit topic.

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:03

ca. 1 1/2 maand geleden laten zetten (ik heb nog geen eens 'droog' foto's laten maken Bloos )
Mijn merrie Guinness, zij is mijn eerste echte eigen paard en voor mij een paard uit duizenden. Ze heeft een heel nukkig karakter, bitch eersteklas, blijf-van-mijn-lijf paard, maar ik heb nu eenmaal een 'klik' met haar. Ondanks dat ik nog 4 paarden heb, die ik stuk voor stuk fantastisch vind en die eigelijk veel liever zijn dan Guinness, was het voor mij geen keuze wie van hen ik wilde laten tattooeren.
Dit paard is een deel van mij !

Afbeelding

Afbeelding

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 21:04

LindaLinda schreef:
Suze die van jou is werkelijk waar erg mooi.. Maar persoonlijk niks voor mij..

Ik zou het wel heel mooi vinden om een tatoo te nemen gerelateerd aan me paard maar ik durf het niet... Misschien is het ook anders als je paard niet meer om je heen is... Ik volg net als daNiielle_ dit topic.

Sja weet ik niet, want Salena is in mei alweer 7 jaar bij me Haha!

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:05

Ik wil er ook graag één maar ik durf niet Rolleyes
Moet in ieder geval wel op mijn paard slaan,haar naam vind ik niet bijzonder genoeg dus ik volg dit topic even.Wie weet komt er iets voorbij waar ik inspiratie uit kan opdoen Haha!

@Banjer:Ik ben ook benieuwd naar de jouwe!!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:05

ik heb de mijne nu aantal jaren al en nog geen ene negatieve reactie over gekregen
leuk als je aan zwemmen bent, kleine kindjes vinden het geweldig en willen het paardje aaien
Nikita hoort gewoon bij mij en iedereen die me kent vind het ook niet gek dat ik een paardje als tatoo heb