Valse aan gifte..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

superXmacho

Valse aan gifte..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 15:13

Ik heb een ex en die woont in lwd en hij is nog steeds op mij.
En ga nog met hem en onse vrienden groep om wara in hij ook hoort.
Maar nu is er een jonge uit die groep die ook op mij is.

Hij pikt dat niet.
Dus heeft hij het volgende gedaan :

Hij is een beetje de baas in de groep simpel weg omdat niemand tegen hem op durft.
En omdat die jonge op mij is ging hij hem eerst bedreigen dat hij niet bij mocht kommen en blabla.

Toen hij met mij op msn had gepraat .

Werd me ex heel erg boos.
En heeft aangifte bij de politie gedaan!

In die aangifte stond dat die jonge mij aangerand en verkracht heeft.

Maar het moeilijke is dat mij ex heeeeeel veel vriendjes heeft.
Die allemaal het zelfde zeggen .

En ze hebben er op een of andere manier voor gezorgt dat ik en die jonge op het politie buro moeten kommen voor over hooring .

Ik zei dat het niet waar is en de politie gelloft me niet! Boos! ~

Toen werd mijn vader en me moeder gebelt.
Me vader en zijn vriendin waren pist!

Me moeder heeft uren zitten janken .
Zij is naar haar familie in Denemarken gegaan omdat zij het gewoon niet aan kon. Verdrietig

Me vader en zijn vriendin zijn in staat om die jonge neer te schieten

du moet ik over 2 weken voor de rechter kommen en kan die jongen worden veroordeelt.

En me ex heeft ook gezegt dat als ik hem aangeef ik bijna dood ben .
geloof hem want hij heeft vaker iemand inelkaar geslagen.

wat moet ik nu doen???

Wildgirl

Re: Valse aan gifte..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:15

nederlands leren typen

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:16

Wildgirl schreef:
nederlands leren typen

ROFL

op je af laten komen, en zeggen dat het niet waar is.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:17

Beetje raar dat iemand aangifte kan doen voor een ander persoon.Dacht dat als er al wat gebeurd is het eventuele slachtoffer zelf aangifte moet doen.
En als jij zegt dat er niks is gebeurt, wat bezielt jou ex dan in godsnaam?

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:20

Ik zou een aangetekende brief schrijven naar de politie, en daarin goed uiteen zetten wat er precies gebeurd is.

Vervolgens zou ik ZELF aangifte doen tegen je ex. Dit kan gewoon niet door de beugel. Zeg ook daarbij dat je erg bang voor hem bent en dat hij je bedreigd heeft.

Dan gaat het balletje vanzelf rollen.

Als je je ex echt niet vertrouwd zou ik voorlopig even op een ander (geheim) adres gaan zitten.

MAAR NOOIT BEGINNEN MET DINGEN TE VERDRAAIEN UIT ANGST, het wordt dan alleen maar ingewikkelder en uiteindelijk komt het toch uit en gelooft niemand je meer!!! Dan ben je nog verder van huis, je wilt toch niet dat die andere jongen onschuldig veroordeeld wordt???

Gewoon ZELF je ex aanklagen, de aanval is de beste verdediging!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:21

ahh, wildgirl, ik denk dat ze gewoon overstuur is. Ik zou zeker aangeven dat dit vals is en bij de rechtzaak het hele verhaal uitleggen. Je kan net zo goed instemmen met een onderzoek op verkrachting op je lichaam, dan kunnen ze meteen aantonen dat dit niet het geval is. Ook sta je in de rechtzaak onder eed dus moet je wel de hele waarheid vertellen. Daarbij kan je ook de dreiging noemen die geuit is dat hij je in elkaar slaat als je er iets van zegt.

Wel heerlijke vrienden heb jij trouwens :/

superXmacho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 15:24

HannahFrouk schreef:
Ik zou een aangetekende brief schrijven naar de politie, en daarin goed uiteen zetten wat er precies gebeurd is.

Vervolgens zou ik ZELF aangifte doen tegen je ex. Dit kan gewoon niet door de beugel. Zeg ook daarbij dat je erg bang voor hem bent en dat hij je bedreigd heeft.

Als je je ex echt niet vertrouwd zou ik voorlopig even op een ander (geheim) adres gaan zitten.

MAAR NOOIT BEGINNEN MET DINGEN TE VERDRAAIEN UIT ANGST, het wordt dan alleen maar ingewikkelder en uiteindelijk komt het toch uit en gelooft niemand je meer!!! Dan ben je nog verder van huis, je wilt toch niet dat die andere jongen onschuldig veroordeeld wordt???

maar waar moet ik dan heen??

overal zijn vrienden van hem .
opschool (hij zit op andere school)
Bij mij in het dorp

dus dan moet in net als me moeder naar Denemarken.

Maar dan hebben we iets wat opa heet!

die laat me echt niet over straat lopen na dit is *gebeurt*.

En me vader dan en zijn vriendin

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:24

sorry.. maar geloof er geen snars van..

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:26

verography schreef:
ahh, wildgirl, ik denk dat ze gewoon overstuur is. Ik zou zeker aangeven dat dit vals is en bij de rechtzaak het hele verhaal uitleggen. Je kan net zo goed instemmen met een onderzoek op verkrachting op je lichaam, dan kunnen ze meteen aantonen dat dit niet het geval is. Ook sta je in de rechtzaak onder eed dus moet je wel de hele waarheid vertellen. Daarbij kan je ook de dreiging noemen die geuit is dat hij je in elkaar slaat als je er iets van zegt.

Wel heerlijke vrienden heb jij trouwens :/

zelfs als iemand overstuur is is het typen van normaal, leesbaar Nederlands niet zo moeilijk lijkt me...
Verder klopt het volgens mij van geen kant want een 3e partij kan geen aangifte doen met deze omschreven gevolgen.
Wél zou ik als ik haar was als de donder zorgen dat je met normale mensen om gaat, uit je verhaal omt een béétje naar voren dat je bepaald asociaal gespuis zélf opzoekt

superXmacho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 15:28

HannahFrouk schreef:

maar het probleem is ook dat hij zoveel getuigen heeft.

die allemaal PRECIES het zelfde zeggen

En als ze ons ondervragen is het 18 tegen 2

welke partij geloven ze dan

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:31

hoe oud ben jij en hoe oud zijn de anderen?

superXmacho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 15:33

Liezel1 schreef:

ben zelf 14.

en die jonge 18

dus daar komt ook bij volgends mij .

dat als je zelf meerderjarig bent en je rand iemand aan die minderjarig is of haar zelfs verkracht de straf zwaarder word.

en me ex is ook 18 net

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:35

Je weet toch zelf het beste wat je is overkomen lijkt me. Politie-agenten zijn daar ook van op de hoogte. Of is er misschien een keer iets gebeurt, waardoor anderen redenen hebben om aan te nemen dat die jongen iets misdaan heeft bij je?

Ik vind het hele verhaal erg sterk. Maar mocht het serieus zijn, zorg dat je inderdaad geen woorden verdraait of iets dergelijks..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:35

ik vind dit maar een vreemd verhaal hoor...
nou moet ik wel zeggen dat ik uit eigen ervaring weet dat politie (in geval ook Leeuwarden) heel snel ervanuit gaat dat je schuldig bent en als dat niet zo blijkt te zijn dan seponeren ze de zaak maar....
Ben alleen wel érg benieuwd waar ze dit nu op baseren... zoals ik begrijp zijn ze al heel ver in het onderzoek en is er zelfs een zitting gepland...
Dat maakt mij érg nieuwsgierig naar de stukken die zij in handen hebben... zijn die alleen gebaseerd op verklaringen anderen? Ben jij ook gehoord? Heeft er een medisch onderzoek plaatsgevonden?

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:36

aangifte van aanranding/verkrachting moet het slachtoffer zelf doen. Er wordt dan onderzoek gedaan voordat er ook verder maar iets gebeurd. Met 1 verhoortje komt er niemand voor de rechter als er geen bewijs is en het slachtoffer ook zelf nog eens meldt dat het niet waar is.

Waarom geloof ik toch dat dit hele verhaal aandachtrekkerij is?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:37

heb er nog nooit van gehoord dat iemand anders aangifte kan doen bij iets wat jou is overkomen en waarom zou de politie jou niet geloven??
je was er toch zelf bij ( of niet in dit geval)

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:38

superXmacho schreef:
Liezel1 schreef:

ben zelf 14.

en die jonge 18

dus daar komt ook bij volgends mij .

dat als je zelf meerderjarig bent en je rand iemand aan die minderjarig is of haar zelfs verkracht de straf zwaarder word.

en me ex is ook 18 net

Volgens mij is jouw ex dan ook strafbaar...........In nederlands is sex met een minderjarige verboden(als jje geen sex met hem gehad excuses hiervoor)
Niemand anders dan het slachtoffer kan aangifte doen...........

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:42

*banketstaaf* van A tot Z

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:47

Wildgirl schreef:
nederlands leren typen

Nou, meisje voelt zich ellendig, wilt graag met iemand over dr problemen praten. En dan krijgt ze zon reactie?

Verder denk ik meid, dat je gewoon eerlijk moet blijven, en ook aan de politie moet vertellen van de dreigingen van je ex. Hun kunnen je daar dan mee helpen, en dat moeten ze ook.

Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:48

Mistic schreef:
aangifte van aanranding/verkrachting moet het slachtoffer zelf doen. Er wordt dan onderzoek gedaan voordat er ook verder maar iets gebeurd. Met 1 verhoortje komt er niemand voor de rechter als er geen bewijs is en het slachtoffer ook zelf nog eens meldt dat het niet waar is.

Presies, dus SuperXmacho hoeft zich totaal niet druk te maken,
om heel eerlijk te zijn geloof ik geen barst van dit verhaal.
Zonder aangifte en onderzoek van jou komt er geen rechtzaak, dus bijzonder dat dit
wel bij jou gebeurd, daarom denk ik dat hier geen barst van klopt.

En dan nog iets...Dat ex'ventje' van je is 18, jij 14 en die gaat vrolijk een aangifte zitten doen terwijl
hij strafbaar is??
Nee geloof hier bar weinig van maar kan het mis hebben.

superXmacho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 15:50

Liezel1 schreef:
ik vind dit maar een vreemd verhaal hoor...
nou moet ik wel zeggen dat ik uit eigen ervaring weet dat politie (in geval ook Leeuwarden) heel snel ervanuit gaat dat je schuldig bent en als dat niet zo blijkt te zijn dan seponeren ze de zaak maar....
Ben alleen wel érg benieuwd waar ze dit nu op baseren... zoals ik begrijp zijn ze al heel ver in het onderzoek en is er zelfs een zitting gepland...
Dat maakt mij érg nieuwsgierig naar de stukken die zij in handen hebben... zijn die alleen gebaseerd op verklaringen anderen? Ben jij ook gehoord? Heeft er een medisch onderzoek plaatsgevonden?

heeft geen medisch onderzoek plaats gevonden..

en toen ik onder vraagt werd vroegen ze eerst dingen zo als ken je hem enzo

en ze dachten dat ik bang voor hem was omdat hij veel ouder enzo was en moet toegeven toen ik overhoort werd was ik niet helemaal nuchter niet dat ik dronken of aangeschoten was

en ik denk dat het ook raar over kwam want ik moest opeens uit het niets heel erg huilen ..

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:51

hoezo was jij tijdens dat verhoor niet nuchter?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:53

klinkt als iets met grote duim en fanta Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:54

ROFL

Drank, dat mag toch alleen verkocht worden boven de 16 ROFL

Neuh....Dr gaat nog steeds geen lampie branden.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:55

Dit is wel een heel erg apart verhaal....ik geloof er maar weinig van. Zou wat zijn als iedereen maar derden kan aangeven voor verkrachting?