Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Dat lijkt me best een leuk idee, want iedereen heeft bijna tijd tekort.. 
is wel leuk als je ook nog wat resultaat ziet dus ik hoop dat je dat gaat zien als ik weer wat vaker ga
Discipline ontbreekt nogal bij mij helaas. Maar ik merk wel dat ik graag weer wat wil doen naast het paardrijden, dan zit ik veel lekkerder in m'n vel. Wel fiets ik 9 km heen en 9 weer terug naar stal, en dat is voor mij wel een fijne warming up voor het rijden.
Heel enkel dat ik met de auto ga, als het echt bagger weer is.
Je zit meteen een stuk beter in je vel echt waar!

GreyHorses schreef:Ik fiets twee of drie keer per dag naar stal, dat is 3,5 km (enkel) en ik doe iedere avond 100 buikspieroefeningen. Daarnaast ook stallen mesten ed. Ik vind dat ik hiermee genoeg lichaamsbeweging krijg en mijn conditie is ook goed dus extra sporten doe ik niet.
Talisa schreef:GreyHorses schreef:Ik fiets twee of drie keer per dag naar stal, dat is 3,5 km (enkel) en ik doe iedere avond 100 buikspieroefeningen. Daarnaast ook stallen mesten ed. Ik vind dat ik hiermee genoeg lichaamsbeweging krijg en mijn conditie is ook goed dus extra sporten doe ik niet.
100![]()
Dan heb jij wel een blokjes buik of niet
Opzich vind ik het wel lekker om te sporten maar als ik al een lange dag achter de rug heb, heb ik er gewoon geen fut meer voor.
(paardrijden staat stil, god weet hoe lang nog.. dus geen stallen uitmesten, kruiwagens rijden, paarden uit weide/bak halen etc etc)