Primark? ervaringen gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yakima

Primark? ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 11:49

hai dames! :D

ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met de primark, ik hoor dat er veel over word gesproken de laatste tijd.

is het wat?

kwaliteit/prijs

etc. etc.

Ginootje

Re: Primark? ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 11:50

Hey!

De primarkt is echt een hele leuke winkel!

De prijs is laag en de kwaliteit is goed!
Echt een super winkel

Groetjess!

xxmarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 11:52

Ik heb er wel wat ervaring mee ja!
Het is een eind rijden, maar ik zelf vind het het waard. Mijn halve kast bestaat momenteel zelfs uit Primark spul :o
De kwaliteit is natuurlijk niet alles, maar voor de prijs moet je het zeker niet laten.
De prijzen zijn een beetje te vergelijken met Zeeman zeggen mensen altijd, alleen de spullen zijn veel meer mode-gericht.
1 tip, je moet er wel gelijk als het open gaat zijn, want als je er rond de middag op bijvoorbeeld een zaterdag komt, is het niet te doen. Het is abnormaal druk dan :Y)

Voor de rest vind ik het een aanrader, maar je zou zelf moeten kijken of je het leuk vind!
Bij hyves hebben ze ook een primark-hyve, waar allemaal gekochte spullen geshowd worden, dus als je hyves hebt zou ik daar zeker even kijken voor een idee!

Aline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:10

Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar hoor hier ook veel verhalen erover. Ben wel heel nieuwsgierig geworden om eens een keer kijkje te nemen! Het is alleen niet erg naast de deur..

Weet toevallig iemand of Primark aanstaande zondag (13e) ook open is?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:14

Primark zou op meer plaatsen in het land moeten komen. :)

Ben afgelopen zomer een keertje bij het filiaal in Rotterdam geweest. Moet zeggen dat ik de meeste filialen in de UK waar ik ben geweest veel uitgebreider vond, maar goed, in NL is dit natuurlijk nog maar een begin.

Ik vind het iig veel beter dan Zeeman (totaal niet te vergelijken ook, dus hoe mensen daar toch bij komen...) en het assortiment is ook vele malen groter. Leuke tassen hebben ze bijvoorbeeld ook en het is allemaal zeer betaalbaar. Voor basic shirtjes etc. wil ik graag niet te veel betalen en dat kan daar heel prima.
Laatst bijgewerkt door Karin op 12-12-09 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:14

De primark is echt een geweldige winkel! Je kijkt je ogen uit...
Als ik op een gegeven moment een vestje zag hangen voor 11 euro vond ik het zelfs duur.. haha! Alles is zo goedkoop daar dat je alles wilt hebben..
Mooie tassen voor 11 euro, shirtjes 3 euro.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:20

Ik ben er vlede week zondag heen geweest.
Hingen wel leuke dingen maar niet echt dat je zegt van: wow dat moet ik echt hebben.
Je kan je kont ook niet keren zowat want het sterft van de drukte.
Als je in de rij gaat om te passen sta je zeker wel iets van een uur in de rij omdat de rijen echt mega lang zijn.
Kleren mag je ook niet passen in de winkel je moet echt in een kleedhokje passen.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 12:22

het is er wel erg druk inderdaad!
ik woon er zo'n 20 min vandaan met de metro.. dus voor mij is 't geen probleem om vaker te gaan! Maar het is echt een super fijne winkel! En niet te vergelijken met de zeeman inderdaad!

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 13:06

Tip: ga in een goede mood naar de Primark anders heb je zo ruzie, iedereen duwt en trekt om op de plaats van bestemming aan te komen. En let op waar je loopt zodat je niet struikelt over het ondergoed wat op de vloer ligt.

Primark kleding zou ik niet snel kopen, de kwaliteit is slecht naar mijn mening. Wel vind ik het geweldig om voor pyjama's te kijken bij Primark en hoedjes, sjaaltjes en sieraden. En ze hebben er geweldige sloffen en sokken!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 13:09

Mijn zwarte basic shirtjes die ik twee jaar geleden bij een Primark in Londen heb gekocht zijn nog steeds mooi van kleur en pasvorm. Het zal wel per product verschillen, net zoals het dat bij andere winkels en merken doet.

Bij die drukte kan ik me iets voorstellen. Wat dat betreft is het net de H&M. Ik kan me ook voorstellen dat het er op een doordeweekse dag rustig is, iig rustiger dan in het weekend of op koopavond. Ik was er midden in de zomervakantie op een bloedhete dag, dan gaat niemand winkelen tenzij je toch toevallig in de buurt bent. ;)

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 13:09

Primark is vooral erg goedkoop. :)) Ik kan er een half uur heerlijk shoppen, maar dan word ik helemaal gek van alle gillende dames. De kleding kwaliteit is opzich wel goed vind ik. :)
Je moet wel goed zoeken om iets leuks te vinden, omdat er ook echt dingen tussen zitten die écht lelijk zijn haha. Maar het is zeker aan te raden om er een keer heen te gaan!
In 2013 komt er trouwens een primark in nijmegen :))

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 13:50

Ik hou van Primark :+:

bollebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:36

Mwah, ik vind het wel leuk. Goede winkel om je basics te kopen, simpele shirtjes, sokken enz. Af en toe hebben ze er wel leuke tassen enzo. Maar als ik hoor dat er mensen vanuit limburg naar hier reizen om bij de primark te gaan shoppen. Nee ik denk niet dat dat het waard is. De pasvorm en kwaliteit van de stof is vaak best wel slecht. En voor de echt leuke dingen zit je vaak al bijna op de prijs waarvoor je het ook bij de h&m zou kopen.

louiisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:38

ik ken de primark alleen in Engeland, mar die vond ik erg leuk, veel leuke spulletjes voor niet zoo veel geld.
maar hier in nederland weet ik niet zo waar die zit.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:38

Ik vind alleen de schoenen en accessoires erg leuk!
De kleding ben ik wat minder enthousiast over ..

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:40

louiisie schreef:
ik ken de primark alleen in Engeland, mar die vond ik erg leuk, veel leuke spulletjes voor niet zoo veel geld.
maar hier in nederland weet ik niet zo waar die zit.

In nederland zit ie bij alexandrium (rotterdam)

Iris__Bennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:41

Super winkel!
Ben er tijdje terug geweest, ben terug gekomen met een paar leuke shirtjes en een tas! :) Kwaliteit is wel goed, prijs is laag! :P Heerlijk shoppen, wel mega druk!

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:42

Ik vind de primark een erg leuke winkel. Lekker goedkoop. :D Ik ben er pas geleden voor het eerst geweest. Ik keek mijn ogen uit, en jeetje wat een drukte zeg!

waikiki_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 17:53

Goedkope winkel, het nadeel vind ik alleen wel, dat dit niet anders gemaakt kan zijn voor dit geld, dat er zowieso kinderarbeid aan te pas is gekomen. Dus ik kom er tegenwoordig niet meer. Erg goedkoop, kwaliteit is niet heel slecht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 14:59

Primark is hét. Ik ben alleen nog maar in het filiaal in London geweest, op een zaterdagmiddag nadat ik om 5 uur 's morgens op was gestaan om, om 8 uur in het vliegtuig te zitten. Tsja, ik werd knettergek van het wachten, ik had super spierpijn in mijn benen, en er stond een rij door de hele winkel. Toen ben ik op maandag terug gegaan.

Ik heb álles wat ik kon vinden wat ik leuk vond in mijn manden :o gegooid, en alsnog kwam ik niet boven de 60 pond uit. Verschrikkelijk, ik werd gek :D Er is idd een Primark Hyve, waar allemaal dingen op staan die andere meiden hebben gekocht.
Het geweldigste vond ik de simpele gympjes die ze in London verkochten voor 2 (!!) pond. Ik had bijna de neiging om 3 paar (grijs, zwart, wit) mee te nemen, maar helaassssss was maat 41 nét iets te klein :( Volgende keer dat ik er ben neem ik ze wel gewoon mee _O-

Mers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:03

Hebben ze ook een website? Ik ga volgende week shoppen en woon in rotterdam maar vind het wel leuk om online ook ff te kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:04

Mers schreef:
Hebben ze ook een website? Ik ga volgende week shoppen en woon in rotterdam maar vind het wel leuk om online ook ff te kijken.

Ze hebben een site: www.primark.co.uk , maar daar staat vrij weinig op. Alleen dingen die nog aan de collectie toegevoegd gaan worden, dus die er nog niet zijn zeg maar _O-

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:04

Ben er ook welleens geweest, de stof van de dingen die ik heb ik vrij dun maar ze hebben er wel leuke kleding. Heb er ook een tas vandaan doet het prima. Ik pas daar nooit iets ga echt niet zo lang in de rij staan daarvoor als het niet past geef ik het wel weg.
Ik kan alleen niet zo goed tegen die drukte daar binnen ben altijd blij als ik daar weer weg bent sommige mensen winkelen daar alsof alles gratis is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:05

Afbeelding
Als deze in de collectie is ga ik hem kopen :D

Tessa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:11

De prijs is laag, maar de kwaliteit van de kleding vind ik niet om over naar huis te schrijven. Sieraden, tassen, schoenen etc. gaan wel wat langer mee. De rij voor de pashokjes was erg lang, maar het afrekenen ging wel snel. Als je voor weinig geld toch leuke kleding zoekt, is het een prima winkel. Voor mij is het bij die ene keer gebleven ;).